Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-27/23 Zakup drukarek

Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2023 15:47:00
Składania : 04-10-2023 08:00:00
Otwarcia : 04-10-2023 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rck_ppu drukarki.odt odt 375.66 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
rck_zal_2_formularz_ofertowy_drukarki.doc doc 416 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
rck_zal nr 7_drukarek.docx docx 360.07 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
rck_zal nr 6_drukarek.odt odt 353.89 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
rck_zal grupa_drukarki.docx docx 365.18 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
rck_zal nr 3_drukarki.docx docx 370.28 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 150.27 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
SWZ_zakup drukarek.doc doc 794 2023-09-26 15:47:00 Postępowanie
specyfikacja+rozmieszczenie (laserowa, wielofunkcyjna).docx docx 28.72 2023-09-27 08:56:27 Postępowanie
specyfikacja+rozmieszczenie (opasek, etykiet).docx docx 16.01 2023-09-27 08:56:27 Postępowanie
rck_wyjasnienia_drukarki.docx docx 365.33 2023-09-29 13:51:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 79.75 2023-10-05 18:33:23 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru ofert_drukarki_0311.docx docx 87.57 2023-11-03 14:49:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-03 14:49 Agnieszka Gębiś Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty w części III i IV
Informacja o unieważnieniu postępowania w części I i II




ZP-27/23

INFORMACJA Z WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZEŚCI III i IV
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA NA CZĘŚCI I i II


Zamawiający, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie na podstawie art. 253 ust. 1 oraz w zw. z art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 z późn. zm.) dalej ustawa pzp informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: Zakup drukarek

1. złożono oferty i przyznano punktację:




Lp. Nazwa Wykonawcy Część I Część II Część III Część IV

1. Copy Felix LUDWIK
TUSZYŃSKI
ul. Eisenberga 7,
31-523 Krakow
NIP 9451195720 Kryterium cena:
29 520,00 zł.

Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy
Oferta odrzucona
2. 4Modern sp. z o.o.
ul. Leonida Teligi 26b/54
30-835 Kraków
NIP 6793257144 Kryterium cena:
13 114,26 zł.
Kryterium cena:
77 589,63 zł.

Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy
Liczba punktów w kryterium W kryterium cena: 60 pkt

W kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 40 W kryterium cena: 60 pkt

W kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 40
Punkty razem: 100 100
3. APLOK BARTŁOMIEJ
CZEKALSKI PIOTR FIGIEL
SPÓŁKA JAWNA
ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
NIP 9471987708 Kryterium cena:
13 837,50 zł.
Kryterium cena:
64 006,74 zł.

Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy
Liczba punktów w kryterium W kryterium cena:
56,86 pkt
W kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 40 OFERTA ODRZUCONA
Punkty razem: 96,86 OFERTA ODRZUCONA
4. Sietom Sp. z o.o.
ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk
NIP 5840251853 Kryterium cena:
169 248,00 zł.

Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy
Liczba punktów w kryterium: W kryterium cena: 27,51

W kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 40
Punkty razem: 67,51
5. CEZAR CEZARY MACHNIO
I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA
JAWNA
ul. Wolność 8 lok. 4,
26-600 Radom
NIP 9482528507 Kryterium cena:
13 837,50 zł.
Kryterium cena:
Liczbowo:
52 538,22 zł.

Słownie:
Trzynaście tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych 50/100

Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 18 miesięcy
OFERTA ODRZUCONA
6. Etisoft Kraków Marek Obłaza sp.k.
ul. Rydlówka 20
30-363 Kraków
NIP 6792828691 Kryterium cena:
16 752,60 zł. Kryterium cena:
92 821,95 zł.



Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 12 miesiące Kryterium wydłużenie okresu gwarancji:
o 12 miesiące
Liczba punktów w kryterium W kryterium cena:
46,97 pkt
W kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 30 pkt W kryterium cena: 50,15
W kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 30
Punkty razem: 76,97 pkt 80,15 pkt















2. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez:

APLOK BARTŁOMIEJ
CZEKALSKI PIOTR FIGIEL
SPÓŁKA JAWNA
ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
(w części IV)

Copy Felix LUDWIK
TUSZYŃSKI
ul. Eisenberga 7
31-523 Krakow
(w części II)

Podstawa prawna:. art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy pzp
Podstawa faktyczna:

Zamawiający wystosował do Wykonawcy wezwanie do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny na podstawie art. 224 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy pzp. Zamawiający wskazał, że wyjaśnienia te powinny być konkretne, jasne, wyczerpujące i rzeczywiście uzasadniające wiarygodny charakter ceny złożonej oferty oraz przedstawiać dowody na twierdzenie wykazujące, że możliwe i realne jest rzetelne wykonanie zamówienia za zaproponowaną w ofercie kwotę.
W wyznaczonym terminie Wykonawca przedstawił wyjaśnienia. Zamawiający dokonał dokładnej analizy przedstawionych dokumentów.
Z momentem wszczęcia postępowania wyjaśniającego to na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że zaoferowana przez niego cena nie jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest obowiązany wskazać obiektywne czynniki mające istotny wpływ na wysokość ceny oferty (np. rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy). W przypadku kosztów pracy ich wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być jednak niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 2020, poz. 2207 z późn. zm.). Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 20 lutego 2012 r., KIO 109/12, KIO 125/12, www.uzp.gov.pl, "wszczęcie przez zamawiającego procedury wyjaśniającej (niezakwestionowane w terminie przez odwołującego się) ustanawia domniemanie prawne zaoferowania przez wzywanego do złożenia wyjaśnień wykonawcę ceny rażąco niskiej". Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa ciężar wykazania, że zaoferowana cena nie jest rażąco niska. Z treści złożonych przez wykonawcę wyjaśnień powinno bezspornie wynikać, że chociażby cena zaoferowana przez wykonawcę jest ceną wiarygodną i porównywalną z cenami obowiązującymi na rynku za realizację zamówień publicznych takich samych lub zbliżonych, realizacja tego zamówienia nie będzie poniżej kosztów przedsiębiorcy.
Wyjaśnienia Wykonawcy za wiarygodne, wyczerpujące i udowodnione uznać nie można. Wykonawca nie przedstawił wiarygodnych argumentów, powołując się jedynie na ogólnikowe twierdzenia. Do wyjaśnień nie dołączono dowodów potwierdzających prawidłowość i realność przyjętych kalkulacji cenowych i stawek. Zamawiający na podstawie tych wyjaśnień nie ma możliwości weryfikacji dokonanych wyliczeń.
Zgodnie z art. 224 ust. 6 ustawy pzp odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. W myśl art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Mając na uwadze powyższe ofertę Wykonawcy należało odrzucić.

CEZAR CEZARY MACHNIO
I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA
JAWNA
ul. Wolność 8 lok. 4,
26-600 Radom
(dla części I i II)
Podstawa prawna:. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c
Podstawa faktyczna:
Wykonawca został wezwany przez Zamawiającego do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Mając na uwadze powyższe ofertę Wykonawcy należało odrzucić.

3. Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp unieważnia postępowanie w części I i II albowiem zgodnie z brzmieniem przepisu – zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W części I złożono jedną ofertę która podlegała odrzuceniu albowiem Wykonawca pomimo wezwania Zamawiającego nie przedłożył dokumentów podmiotowych czym wypełniła się przesłanka o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy pzp. Na część II natomiast złożono dwie oferty z których jedna podlegała odrzuceniu z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny, a druga z uwagi na nie przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów podmiotowych. Tym samym postępowanie w obu częściach należało unieważnić.

4. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną w części III i IV przez:
4Modern sp. z o.o.
ul. Leonida Teligi 26b/54
30-835 Kraków

Część III:
Cena: 13 114,26 zł.
Gwarancja - wydłużenie okresu gwarancji: o 18 miesięcy

Część IV:
Cena: 77 589,63 zł.
Gwarancja - wydłużenie okresu gwarancji: o 18 miesięcy


Uzasadnienie: Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktowy przyjętych w postępowaniu kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej.

Informacja z wyboru [...].docx

2023-10-05 18:33 Agnieszka Gębiś Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2023-10-04 08:49 Agnieszka Gębiś Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
część 1: 12.915,00 zł
część 2: 47.158,20 zł
część 3: 17.343,00 zł
część 4: 74.046 zł
2023-10-04 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający opublikuje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakładce "Komunikaty publiczne"
2023-09-29 13:51 Agnieszka Gębiś Wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia:

Kraków, 29.09.2023 r.


Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. Zakup drukarek przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul. Rzeźnicza 11, 31-540 Kraków

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 z późn. zm.) dalej ustawa pzp, informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. Zakup drukarek
wpłynęły następujące pytania:

Pytanie nr 1:
Oferta dotyczyć ma drukarek opasek np. Zebra ZD510 (karta katalogowa w załączeniu), w których używa się opasek do identyfikacji pacjentów umieszczonych w kasetkach (folder w załączeniu) czy 2 calowych drukarek etykiet, na których można drukować opaski na rolka - tak samo jak etykiety?

Odpowiedź nr 1:
Zamawiający wyjaśnia, iż nie wskazuje na żaden produkt czy producenta. Postępowanie w tym zakresie dotyczy 2 calowych drukarek etykiet, na których można drukować opaski na rolka - tak samo jak etykiety.

Pytanie nr 2:
Cz.1 Drukarka laserowa monochromatyczna - specyfikacja techniczna
Zwracam się do Zamawiającego o wyrażenie zgody i dopuszczenie do udziału w postepowaniu drukarki z podajnikiem papieru na 250 arkuszy plus podajnik uniwersalny na 50 arkuszy i odbiornik papieru na 150 arkuszy ?

Odpowiedź nr 2:
Zamawiający nie wyraża zgodę na proponowaną zmianę.



Postanowienia specyfikacji warunków zamówienia pozostają bez zmian.

rck_wyjasnienia_druk [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 736