Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 12:35:17
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 811881
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 811881 : WZP-2000/23/127/Ł Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Kukawka
  • Organizacja
    Komenda Stołeczna Policji
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2023-09-05 14:11:00
  • Składania
    2023-10-13 11:00:00
  • Otwarcie ofert
    2023-10-13 11:30:00
  • Tryb
    Przetarg nieograniczony
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 1605.84
2023-09-05 14:11:00
Postępowanie
SWZ.docx docx 221.4
2023-09-05 14:11:00
Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1337.74
2023-09-05 14:11:00
Postępowanie
Załącznik nr 5A-L do SWZ_mm.-1.xlsx xlsx 66.76
2023-09-05 14:11:00
Postępowanie
Pytania, odpowiedzi, zmiany SWZ 20WRZ23.pdf pdf 145.5
2023-09-20 16:20:56
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5A do SWZ - zmiana z dnia 20WRZ23.xlsx xlsx 16.28
2023-09-20 16:20:56
Publiczna wiadomość
2023-OJS188-589899-pl.pdf pdf 1629.61
2023-09-29 09:25:25
Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do treści SWZ i zmiana SWZ.pdf pdf 383.08
2023-09-29 09:25:25
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi - zmiana treści SWZ, zmiana terminu.docx docx 56.48
2023-09-29 16:04:15
Publiczna wiadomość
2023-OJS192-599851-pl-zmienione ogłoszenie.pdf pdf 1608.24
2023-10-05 11:12:15
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ.docx docx 62.75
2023-10-05 11:12:15
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ.pdf pdf 203.36
2023-10-05 11:12:15
Publiczna wiadomość
pytanie i odpowiedź oraz zmiana treści SWZ.pdf pdf 131.3
2023-10-11 14:49:17
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ.docx docx 61.35
2023-10-11 14:49:17
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5A do SWZ - zmiana z dnia 11.10..xlsx xlsx 16.39
2023-10-11 14:49:17
Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 46.94
2023-10-13 14:47:51
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 360.32
2023-10-13 14:47:51
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 91.71
2024-01-16 16:21:38
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 64
2024-01-16 16:21:38
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 105.05
2024-01-16 16:23:14
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 63.5
2024-01-16 16:23:14
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 105.91
2024-01-16 16:24:29
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 64
2024-01-16 16:24:29
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 106.16
2024-01-16 16:25:36
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 64
2024-01-16 16:25:36
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 105.66
2024-01-16 16:26:34
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania. .doc doc 63.5
2024-01-16 16:26:34
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 152.71
2024-02-07 15:58:44
Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 95
2024-02-07 15:58:44
Publiczna wiadomość
2024-OJS035-00101335-pl-ts.pdf pdf 171.52
2024-02-19 09:31:05
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert (2).pdf pdf 171.66
2024-02-13 16:44:42
Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 101
2024-02-13 16:44:42
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 172.43
2024-02-13 16:49:05
Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 100.5
2024-02-13 16:49:05
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 163.36
2024-02-13 16:54:57
Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 99.5
2024-02-13 16:54:57
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 147.12
2024-02-13 16:58:44
Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert-Wykonawcy.doc doc 98.5
2024-02-13 16:58:44
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 154.04
2024-02-13 17:03:00
Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 98
2024-02-13 17:03:00
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu zadania nr 7.pdf pdf 77.28
2024-02-16 13:55:10
Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu zadania nr 7.doc doc 84.5
2024-02-16 13:55:10
Publiczna wiadomość
2024-OJS057-00166490-pl.pdf pdf 158.69
2024-03-20 09:37:29
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2024-03-20 09:37:29
Piotr Sobieraj Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

  • 2024-OJS057-00166490 [...].pdf
2024-02-19 09:31:05
Anna Kukawka Ogłoszenie o udzieleniu zamóienia

Załączniki

  • 2024-OJS035-00101335 [...].pdf
2024-02-16 13:55:10
Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 7

Załączniki

  • Informacja o uniewa [...].pdf
  • informacja o uniewa [...].doc
2024-02-13 17:03:00
Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 12

Załączniki

  • Informacja o wybor [...].pdf
  • informacja o wyborz [...].doc
2024-02-13 16:58:44
Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 11

Załączniki

  • Informacja o wyborz [...].pdf
  • informacja o wyborz [...].doc
2024-02-13 16:54:57
Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 10

Załączniki

  • Informacja o wyborze [...].pdf
  • informacja o wyborz [...].doc
2024-02-13 16:49:05
Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 8

Załączniki

  • Informacja o wybor [...].pdf
  • informacja o wyborz [...].doc
2024-02-13 16:44:42
Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 6

Załączniki

  • Informacja o wyborze [...].pdf
  • informacja o wyborz [...].doc
2024-02-07 15:58:44
Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 4

Załączniki

  • Informacja o wybor [...].pdf
  • informacja o wyborz [...].doc
2024-01-16 16:26:34
Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 9

Załączniki

  • Informacja o unieważ [...].pdf
  • Informacja o unieważ [...].doc
2024-01-16 16:25:36
Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5

Załączniki

  • Informacja o unieważ [...].pdf
  • Informacja o unieważ [...].doc
2024-01-16 16:24:29
Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3

Załączniki

  • Informacja o unieważ [...].pdf
  • Informacja o unieważ [...].doc
2024-01-16 16:23:14
Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 2

Załączniki

  • Informacja o uniewa [...].pdf
  • Informacja o unieważ [...].doc
2024-01-16 16:21:38
Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1

Załączniki

  • Informacja o unieważ [...].pdf
  • Informacja o unieważ [...].doc
2023-10-13 14:47:51
Anna Kukawka Informacja z otwarcia ofert

Załączniki

  • informacja z otwarci [...].docx
  • Informacja z otwarc [...].pdf
2023-10-13 11:00:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 7 428 276,27 brutto w PLN , w tym:
na zadanie nr 1 - 700 967,16 brutto w PLN,
na zadanie nr 2 - 1 717 387,50 brutto w PLN,
na zadanie nr 3 - 1 169 177,73 brutto w PLN,
na zadanie nr 4 - 452 209,50 brutto w PLN,
na zadanie nr 5 - 1 048 134,66 brutto w PLN,
na zadanie nr 6 - 355 826,70 brutto w PLN,
na zadanie nr 7 - 40 995,90 brutto w PLN,
na zadanie nr 8 - 330 058,20 brutto w PLN,
na zadanie nr 9 - 672 704,22 brutto w PLN,
na zadanie nr 10 - 291 325,50 brutto w PLN,
na zadanie nr 11 - 317 364,60 brutto w PLN,
na zadanie nr 12 - 332 124,60 brutto w PLN
2023-10-11 14:49:17
Anna Kukawka Pytanie, odpowiedź oraz zmiana treści SWZ

Załączniki

  • pytanie i odpowied [...].pdf
  • Pytania i odpowiedzi [...].docx
  • Załącznik nr 5A do S [...].xlsx
2023-10-05 11:12:15
Anna Kukawka Pytania, odpowiedzi i zmiana treści SWZ

Załączniki

  • 2023-OJS192-599851-p [...].pdf
  • Pytania i odpowiedzi [...].docx
  • Pytania i odpowiedzi [...].pdf
2023-09-29 16:04:15
Piotr Sobieraj Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ

Załączniki

  • Pytania i odpowiedzi [...].docx
2023-09-29 09:25:25
Piotr Sobieraj Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ

Załączniki

  • 2023-OJS188-589899-p [...].pdf
  • Odpowiedzi na pytani [...].pdf
2023-09-20 16:20:56
Jarosław Skiba Sygnatura: WZP-2446/2000/23
Warszawa, 20.09.2023 r.

dotyczy: postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego, nr ref: WZP-2000/23/127/Ł.
- Zadanie nr 1 – Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego marki HP

PYTANIA I ODPOWIEDZI,
ZMIANY TREŚCI SWZ

Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605), informuje o pytaniu wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego oraz zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

Pytanie Wykonawcy:
Zamawiający w Formularzu cenowym dla Zadania nr 1 w pozycji nr 13 wymaga zaoferowania tuszu C6578D do drukarki HP DJ 970 oraz w pozycji nr 18 tuszu C8767EE do drukarki HP 5940.
Jako certyfikowany partner Hewlett- Packard z zakresu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących informujemy, że wskazane urządzenie drukujące jak i materiały eksploatacyjne do nich w wersji oryginalnej zostały wycofane z produkcji, w związku z powyższym wnosimy o całkowite wykreślenie tych pozycji z Formularza cenowego.
Dodatkowo wyjaśniamy, że termin przydatności tuszy ma zapobiegać sytuacjom, które powodują awarie drukarek do, których przeznaczone są tusze. Po terminie przydatności zbiorniki z tuszem mają większą skłonność do zasychania i przestają działać, tusze nabierają powietrza do zbiorników następuje wówczas parowanie wody, co prowadzi do zmiany ich właściwości a to co z kolei powoduje awarie drukarek. Sytuacja ta wpływa także niekorzystnie na głowice, które są bardzo drogie, a ich wymiana jest nieopłacalna.
W związku z tym, że Zamawiający wymaga aby termin ważności zaoferowanych produktów wynosił co najmniej 12 miesięcy, a w/w tusze zostały wycofane z produkcji w 2018 roku i 2021 roku istnieje duże ryzyko awarii drukarek.
Mając na uwadze powyższe wnosimy o całkowite wykreślenie z Formularza cenowego pozycji nr 13 oraz 18 dla Zadania nr 1 przedmiotowego postępowania.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy.
W związku z odpowiedzią na pytanie, Zamawiający dokonuje zmiany treści załącznika 5A do SWZ w następującym zakresie:
— Pozycja 13 zostaje wykreślona;
— Pozycja 18 zostaje wykreślona;
— Pozycja 41 (Toner HP LaserJet Managed E82560dn, symbol W9037MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „60”
— Pozycja 44 (Pojemnik na toner odpadowy HP LJ Managed E82560dn, symbol W9016MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „23”

Załącznik nr 5A do SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączeniu do niniejszego pisma.
Odpowiedzi na pytania oraz zmiany treści SWZ są wiążące i muszą zostać uwzględnione w składanych ofertach.

Załączniki

  • Pytania, odpowiedzi, [...].pdf
  • Załącznik nr 5A do S [...].xlsx

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
1803
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć