Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-2000/23/127/Ł Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego

Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2023 14:11:00
Składania : 13-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 13-10-2023 11:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 1605.84 2023-09-05 14:11:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 221.4 2023-09-05 14:11:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1337.74 2023-09-05 14:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 5A-L do SWZ_mm.-1.xlsx xlsx 66.76 2023-09-05 14:11:00 Postępowanie
Pytania, odpowiedzi, zmiany SWZ 20WRZ23.pdf pdf 145.5 2023-09-20 16:20:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5A do SWZ - zmiana z dnia 20WRZ23.xlsx xlsx 16.28 2023-09-20 16:20:56 Publiczna wiadomość
2023-OJS188-589899-pl.pdf pdf 1629.61 2023-09-29 09:25:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do treści SWZ i zmiana SWZ.pdf pdf 383.08 2023-09-29 09:25:25 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi - zmiana treści SWZ, zmiana terminu.docx docx 56.48 2023-09-29 16:04:15 Publiczna wiadomość
2023-OJS192-599851-pl-zmienione ogłoszenie.pdf pdf 1608.24 2023-10-05 11:12:15 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ.docx docx 62.75 2023-10-05 11:12:15 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ.pdf pdf 203.36 2023-10-05 11:12:15 Publiczna wiadomość
pytanie i odpowiedź oraz zmiana treści SWZ.pdf pdf 131.3 2023-10-11 14:49:17 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ.docx docx 61.35 2023-10-11 14:49:17 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5A do SWZ - zmiana z dnia 11.10..xlsx xlsx 16.39 2023-10-11 14:49:17 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 46.94 2023-10-13 14:47:51 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 360.32 2023-10-13 14:47:51 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 91.71 2024-01-16 16:21:38 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 64 2024-01-16 16:21:38 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 105.05 2024-01-16 16:23:14 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 63.5 2024-01-16 16:23:14 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 105.91 2024-01-16 16:24:29 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 64 2024-01-16 16:24:29 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 106.16 2024-01-16 16:25:36 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 64 2024-01-16 16:25:36 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 105.66 2024-01-16 16:26:34 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania. .doc doc 63.5 2024-01-16 16:26:34 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 152.71 2024-02-07 15:58:44 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 95 2024-02-07 15:58:44 Publiczna wiadomość
2024-OJS035-00101335-pl-ts.pdf pdf 171.52 2024-02-19 09:31:05 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert (2).pdf pdf 171.66 2024-02-13 16:44:42 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 101 2024-02-13 16:44:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 172.43 2024-02-13 16:49:05 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 100.5 2024-02-13 16:49:05 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 163.36 2024-02-13 16:54:57 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 99.5 2024-02-13 16:54:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 147.12 2024-02-13 16:58:44 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert-Wykonawcy.doc doc 98.5 2024-02-13 16:58:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 154.04 2024-02-13 17:03:00 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.doc doc 98 2024-02-13 17:03:00 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu zadania nr 7.pdf pdf 77.28 2024-02-16 13:55:10 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu zadania nr 7.doc doc 84.5 2024-02-16 13:55:10 Publiczna wiadomość
2024-OJS057-00166490-pl.pdf pdf 158.69 2024-03-20 09:37:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-20 09:37 Piotr Sobieraj Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

2024-OJS057-00166490 [...].pdf

2024-02-19 09:31 Anna Kukawka Ogłoszenie o udzieleniu zamóienia

2024-OJS035-00101335 [...].pdf

2024-02-16 13:55 Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 7

Informacja o uniewa [...].pdf

informacja o uniewa [...].doc

2024-02-13 17:03 Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 12

Informacja o wybor [...].pdf

informacja o wyborz [...].doc

2024-02-13 16:58 Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 11

Informacja o wyborz [...].pdf

informacja o wyborz [...].doc

2024-02-13 16:54 Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 10

Informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborz [...].doc

2024-02-13 16:49 Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 8

Informacja o wybor [...].pdf

informacja o wyborz [...].doc

2024-02-13 16:44 Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 6

Informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborz [...].doc

2024-02-07 15:58 Anna Kukawka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 4

Informacja o wybor [...].pdf

informacja o wyborz [...].doc

2024-01-16 16:26 Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 9

Informacja o unieważ [...].pdf

Informacja o unieważ [...].doc

2024-01-16 16:25 Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5

Informacja o unieważ [...].pdf

Informacja o unieważ [...].doc

2024-01-16 16:24 Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3

Informacja o unieważ [...].pdf

Informacja o unieważ [...].doc

2024-01-16 16:23 Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 2

Informacja o uniewa [...].pdf

Informacja o unieważ [...].doc

2024-01-16 16:21 Anna Kukawka Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1

Informacja o unieważ [...].pdf

Informacja o unieważ [...].doc

2023-10-13 14:47 Anna Kukawka Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarc [...].pdf

2023-10-13 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 7 428 276,27 brutto w PLN , w tym:
na zadanie nr 1 - 700 967,16 brutto w PLN,
na zadanie nr 2 - 1 717 387,50 brutto w PLN,
na zadanie nr 3 - 1 169 177,73 brutto w PLN,
na zadanie nr 4 - 452 209,50 brutto w PLN,
na zadanie nr 5 - 1 048 134,66 brutto w PLN,
na zadanie nr 6 - 355 826,70 brutto w PLN,
na zadanie nr 7 - 40 995,90 brutto w PLN,
na zadanie nr 8 - 330 058,20 brutto w PLN,
na zadanie nr 9 - 672 704,22 brutto w PLN,
na zadanie nr 10 - 291 325,50 brutto w PLN,
na zadanie nr 11 - 317 364,60 brutto w PLN,
na zadanie nr 12 - 332 124,60 brutto w PLN
2023-10-11 14:49 Anna Kukawka Pytanie, odpowiedź oraz zmiana treści SWZ

pytanie i odpowied [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].docx

Załącznik nr 5A do S [...].xlsx

2023-10-05 11:12 Anna Kukawka Pytania, odpowiedzi i zmiana treści SWZ

2023-OJS192-599851-p [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].docx

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2023-09-29 16:04 Piotr Sobieraj Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2023-09-29 09:25 Piotr Sobieraj Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ

2023-OJS188-589899-p [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-09-20 16:20 Jarosław Skiba Sygnatura: WZP-2446/2000/23
Warszawa, 20.09.2023 r.

dotyczy: postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego, nr ref: WZP-2000/23/127/Ł.
- Zadanie nr 1 – Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego marki HP

PYTANIA I ODPOWIEDZI,
ZMIANY TREŚCI SWZ

Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605), informuje o pytaniu wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego oraz zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

Pytanie Wykonawcy:
Zamawiający w Formularzu cenowym dla Zadania nr 1 w pozycji nr 13 wymaga zaoferowania tuszu C6578D do drukarki HP DJ 970 oraz w pozycji nr 18 tuszu C8767EE do drukarki HP 5940.
Jako certyfikowany partner Hewlett- Packard z zakresu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących informujemy, że wskazane urządzenie drukujące jak i materiały eksploatacyjne do nich w wersji oryginalnej zostały wycofane z produkcji, w związku z powyższym wnosimy o całkowite wykreślenie tych pozycji z Formularza cenowego.
Dodatkowo wyjaśniamy, że termin przydatności tuszy ma zapobiegać sytuacjom, które powodują awarie drukarek do, których przeznaczone są tusze. Po terminie przydatności zbiorniki z tuszem mają większą skłonność do zasychania i przestają działać, tusze nabierają powietrza do zbiorników następuje wówczas parowanie wody, co prowadzi do zmiany ich właściwości a to co z kolei powoduje awarie drukarek. Sytuacja ta wpływa także niekorzystnie na głowice, które są bardzo drogie, a ich wymiana jest nieopłacalna.
W związku z tym, że Zamawiający wymaga aby termin ważności zaoferowanych produktów wynosił co najmniej 12 miesięcy, a w/w tusze zostały wycofane z produkcji w 2018 roku i 2021 roku istnieje duże ryzyko awarii drukarek.
Mając na uwadze powyższe wnosimy o całkowite wykreślenie z Formularza cenowego pozycji nr 13 oraz 18 dla Zadania nr 1 przedmiotowego postępowania.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy.
W związku z odpowiedzią na pytanie, Zamawiający dokonuje zmiany treści załącznika 5A do SWZ w następującym zakresie:
— Pozycja 13 zostaje wykreślona;
— Pozycja 18 zostaje wykreślona;
— Pozycja 41 (Toner HP LaserJet Managed E82560dn, symbol W9037MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „60”
— Pozycja 44 (Pojemnik na toner odpadowy HP LJ Managed E82560dn, symbol W9016MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „23”

Załącznik nr 5A do SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączeniu do niniejszego pisma.
Odpowiedzi na pytania oraz zmiany treści SWZ są wiążące i muszą zostać uwzględnione w składanych ofertach.

Pytania, odpowiedzi, [...].pdf

Załącznik nr 5A do S [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1565