- Strona główna
- Postępowanie ID 811881
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-2000/23/127/Ł Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Kukawka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-05 14:11:00
-
Składania2023-10-13 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-13 11:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-20
09:37:29
|
Piotr Sobieraj |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2024-02-19
09:31:05
|
Anna Kukawka |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamóienia
Załączniki |
2024-02-16
13:55:10
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
nr
7
Załączniki |
2024-02-13
17:03:00
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zadaniu
nr
12
Załączniki |
2024-02-13
16:58:44
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zadaniu
nr
11
Załączniki |
2024-02-13
16:54:57
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zadaniu
nr
10
Załączniki |
2024-02-13
16:49:05
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zadaniu
nr
8
Załączniki |
2024-02-13
16:44:42
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zadaniu
nr
6
Załączniki |
2024-02-07
15:58:44
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
zadaniu
nr
4
Załączniki |
2024-01-16
16:26:34
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
nr
9
Załączniki |
2024-01-16
16:25:36
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
nr
5
Załączniki |
2024-01-16
16:24:29
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
nr
3
Załączniki |
2024-01-16
16:23:14
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
nr
2
Załączniki |
2024-01-16
16:21:38
|
Anna Kukawka |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
nr
1
Załączniki |
2023-10-13
14:47:51
|
Anna Kukawka |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-10-13
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
7
428
276,27
brutto
w
PLN
,
w
tym: na zadanie nr 1 - 700 967,16 brutto w PLN, na zadanie nr 2 - 1 717 387,50 brutto w PLN, na zadanie nr 3 - 1 169 177,73 brutto w PLN, na zadanie nr 4 - 452 209,50 brutto w PLN, na zadanie nr 5 - 1 048 134,66 brutto w PLN, na zadanie nr 6 - 355 826,70 brutto w PLN, na zadanie nr 7 - 40 995,90 brutto w PLN, na zadanie nr 8 - 330 058,20 brutto w PLN, na zadanie nr 9 - 672 704,22 brutto w PLN, na zadanie nr 10 - 291 325,50 brutto w PLN, na zadanie nr 11 - 317 364,60 brutto w PLN, na zadanie nr 12 - 332 124,60 brutto w PLN |
2023-10-11
14:49:17
|
Anna Kukawka |
Pytanie,
odpowiedź
oraz
zmiana
treści
SWZ
Załączniki |
2023-10-05
11:12:15
|
Anna Kukawka |
Pytania,
odpowiedzi
i
zmiana
treści
SWZ
Załączniki |
2023-09-29
16:04:15
|
Piotr Sobieraj |
Odpowiedzi
na
pytania
i
zmiana
SWZ
Załączniki |
2023-09-29
09:25:25
|
Piotr Sobieraj |
Odpowiedzi
na
pytania
i
zmiana
SWZ
Załączniki |
2023-09-20
16:20:56
|
Jarosław Skiba |
Sygnatura:
WZP-2446/2000/23 Warszawa, 20.09.2023 r. dotyczy: postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego, nr ref: WZP-2000/23/127/Ł. - Zadanie nr 1 – Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego marki HP PYTANIA I ODPOWIEDZI, ZMIANY TREŚCI SWZ Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605), informuje o pytaniu wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego oraz zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w następującym zakresie: Pytanie Wykonawcy: Zamawiający w Formularzu cenowym dla Zadania nr 1 w pozycji nr 13 wymaga zaoferowania tuszu C6578D do drukarki HP DJ 970 oraz w pozycji nr 18 tuszu C8767EE do drukarki HP 5940. Jako certyfikowany partner Hewlett- Packard z zakresu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących informujemy, że wskazane urządzenie drukujące jak i materiały eksploatacyjne do nich w wersji oryginalnej zostały wycofane z produkcji, w związku z powyższym wnosimy o całkowite wykreślenie tych pozycji z Formularza cenowego. Dodatkowo wyjaśniamy, że termin przydatności tuszy ma zapobiegać sytuacjom, które powodują awarie drukarek do, których przeznaczone są tusze. Po terminie przydatności zbiorniki z tuszem mają większą skłonność do zasychania i przestają działać, tusze nabierają powietrza do zbiorników następuje wówczas parowanie wody, co prowadzi do zmiany ich właściwości a to co z kolei powoduje awarie drukarek. Sytuacja ta wpływa także niekorzystnie na głowice, które są bardzo drogie, a ich wymiana jest nieopłacalna. W związku z tym, że Zamawiający wymaga aby termin ważności zaoferowanych produktów wynosił co najmniej 12 miesięcy, a w/w tusze zostały wycofane z produkcji w 2018 roku i 2021 roku istnieje duże ryzyko awarii drukarek. Mając na uwadze powyższe wnosimy o całkowite wykreślenie z Formularza cenowego pozycji nr 13 oraz 18 dla Zadania nr 1 przedmiotowego postępowania. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy. W związku z odpowiedzią na pytanie, Zamawiający dokonuje zmiany treści załącznika 5A do SWZ w następującym zakresie: — Pozycja 13 zostaje wykreślona; — Pozycja 18 zostaje wykreślona; — Pozycja 41 (Toner HP LaserJet Managed E82560dn, symbol W9037MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „60” — Pozycja 44 (Pojemnik na toner odpadowy HP LJ Managed E82560dn, symbol W9016MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „23” Załącznik nr 5A do SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączeniu do niniejszego pisma. Odpowiedzi na pytania oraz zmiany treści SWZ są wiążące i muszą zostać uwzględnione w składanych ofertach. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?