Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DB-DK-251-15/23 Wykonanie dwóch półrocznych przeglądów i konserwacji oraz serwis systemów SWiN, CCTV i KD

Dariusz Korlacki
Muzeum Śląskie w Katowicach Department: Bezpieczeństwa
Deadlines:
Published : 14-07-2023 14:38:00
Placing offers : 31-07-2023 14:00:00
Offers opening : 31-07-2023 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.:

Wykonanie dwóch półrocznych przeglądów i konserwacji oraz serwis systemów SWiN, CCTV i KD.

 

 

znak sprawy: DB-DK-251-15/23

 

Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny. Szczegóły dotyczące warunków postępowania oraz przedmiotu zamówienia zawiera dokument pn.: „Zaproszenie do składania ofert” wraz załącznikami.

 

W przypadku pytań: 

-       merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk Wyślij wiadomość do zamawiającego lub pod adresem e-mail: d.korlacki@muzeumslaskie.pl lub pod numerem telefonu: 32/21 30 804 Osobą uprawnioną do kontaktowania się ze strony Zamawiającego jest: Dariusz Korlacki;

-       związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPZ do umowy na przeglądy 2023.pdf pdf 215.16 2023-07-14 14:38:00 Proceeding
skan umowy PDF.pdf pdf 5276.08 2023-07-14 14:38:00 Proceeding
Zaproszenie przeglądy 2023.pdf pdf 209.76 2023-07-14 14:38:00 Proceeding
OPZ do umowy na przeglądy 2023 aa.docx docx 2049.94 2023-07-26 14:21:00 Proceeding
OPZ do umowy na przeglądy 2023 aa.pdf pdf 214.79 2023-07-21 12:02:36 Public message
Informacja o wyborze oferty.docx docx 2043.42 2023-08-04 15:49:15 Public message

Announcements

2023-08-04 15:49 Dariusz Korlacki Katowice, 04.08.2023
DB-DK-251-15/23







Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „wykonanie dwóch półrocznych przeglądów oraz serwis systemów SWiN, CCTV, i KD”, znak sprawy: DB-DK-251-15/23


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Solid Systems Poland Sp. z o.o ul. Tyniecka 5a 52-407 Wrocław
Treść oferty odpowiada treści zaproszenia do składania ofert, oferta jest ważna i spełnia wszystkie warunki i wymagania Zamawiającego określone w zaproszeniu do składania ofert.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z informacją nt. cen
Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena oferty
[brutto, w PLN]
1 Solid Systems Poland Sp. z o.o Przeglądy 56457 PLN
Roboczogodzina 166,05PLN

2 Noma 2 Sp. z o.o Przeglądy 69618 PLN
Roboczogodzina 202,95PLN




Informacja o wyborze [...].docx

2023-07-26 14:25 Dariusz Korlacki Zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
p1:
Jakiego producenta oraz jaki jest model Czytników linii papilarnych ?
- czytnik linii papilarnych S610f firmy Tyco Security Products którego firma CEM Systems jest częścią.

p2:
Jaka jest polityka jeżeli chodzi o ochronę danych osobowych dotyczących przychowywania danych w postaci linii papilarnych. (podczas przeglądu systemu Wykonawca nie może mieć do nich dostępu). Jak jest to rozwiązane w Muzeum Śląskim)
- w Muzeum Śląskim w Katowicach w celu zwiększenia bezpieczeństwa w zakresie przechowywania danych w postaci linii papilarnych stosowane są rozwiązania skanowania, a powstały obraz jest przetwarzany na cyfrowy kod, który jest dodatkowy szyfrowany. A zatem Wykonawca, serwisant nie będzie miał do nich dostępu. Nadto podczas przeglądu serwisant będzie miał utworzone własne konto z ograniczonym dostępem do wybranych funkcjonalności.

p3:
Proszę uzasadnić prawnie obowiązek posiadania przez Wykonawcę Koncesji MSWiA (w podanych aktach prawnych jednoznacznie nie jest to wymagane).
- wymóg posiadania przez Wykonawcę Koncesji MSWiA wynika z zapisu umieszczonego w Planie Ochrony uzgodnionym z Komendantem Wojewódzkim Policji w Katowicach.

p4:
Czy obsługa systemu jest zatrudniona przez Zamawiającego czy jest to podmiot zewnętrzny?
- osoby obsługujące systemy są pracownikami Zamawiającego

p5:
Czy obsługa posiada wszelkie aktualne imienne certyfikaty z obsługi urządzeń? Jeżeli nie posiada to prosimy o podanie termine w jakim będzie to zaktualizowne.
Nadmienić należy, że systemów na obiekcie obowiązkowej ochrony mogą obsługiwać tylko kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej posiadający odpowiednio udokumentowanie poświadczenia ze szkoleń. W innym przypadku nie można wymagać 12 miesięcznej udzielanej gwarancji na przeglądy.
Jeżeli taka sytuacja zachodzi prosimy o zmianę w zapisie.
- wszystkie osoby obsługujące systemy posiadają aktualne certyfikaty imienne w zakresie obsługi tych systemów, oraz są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
2023-07-26 14:23 Dariusz Korlacki Po przeanalizowaniu nowej wersji OPZ oraz udzielonych odpowiedzi na profilu Zamawiającego prosimy o dokładne sprawdzenie nowej wersji OPZ i wyeliminowanie rozbieżnych zapisów, które mylą potencjalnych wykonawców.
Jako jeden z kilku(nadmieniam)- kilku takich błędów przytaczam przykład:

"Część detekcyjna - sprawdzić funkcjonowanie wszystkich czujników detekcyjnych, elementów wykonawczych itp."
- słowo "itp." jest kluczowe (można to niejednoznacznie interpretować)
- zamawiający wykreśla słowo itp"- zamawiający nie wykreślił itp!

Ponadto prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytania:
1, Co dokładnie zamawiający ma na myśli w zapisie:
" (...)sprawdzić funkcjonowanie wszystkich elementów systemowych jak klawiatury,
centrale, zasilacze, dokonać pomiarów akumulatorów i ocenić ich stan(...) "
- proszę dokładnie opisać czego dokładnie oczekuje Zamawiający poprzez określenie ocenić ich stan- Proszę o dokładne opisanie, gdyż Zamawiający wymaga rocznej gwarancji na przeglądy i bez dokładnego zdefiniowania tych czynności może w przyszłości dojść do nieporozumień

- wykonawca określa czy w/w elementy nie są uszkodzone oraz czy ich stan pozwala na prawidłowe funkcjonowanie. W razie ich niesprawności Wykonawca przedstawia koszt wymiany lub naprawy uszkodzonych elementów/

- podobna sytuacja w zapisie "Skontrolować każdorazowo poziomy napięć zasilaczy i sprawność akumulatorów"
- podczas przeglądu Wykonawca mierzy pojemność akumulatorów i przedstawia Zamawiającemu ich spis z pojemnością nominalną i zmierzoną oraz z zaznaczeniem które akumulatory należy wymienić gdyż ich pojemność jest poniżej granicy gwarantującej ich poprawne działanie. Oczywiście Wykonawca przedstawia także kalkulację zakupu i wymiany uszkodzonych akumulatorów Zamawiającemu.

2.Proszę o dokładną nazwę oraz wersję oraz rok produkcji: Przycisk napadowy nożny z pamięcią KBPN 06M
- przycisk napadowy z pamięcią KBPN-06 rok produkcji 2013

4. Proszę o dokładną nazwę oraz rok produkcji: Przycisk napadowy ręczny
- przycisk napadowy PADP3/SS/BK rok produkcji 2020

3. Proszę o dokładną nazwę oraz wersję i rok produkcji: Zewnętrzny sygnalizator akustyczno-optyczny oraz rok produkcji (sygnalizatory wyprodukowane w niektórych latach nie posiadają części zamiennych dostępnych od ręki co może mieć wpływ na kalkulację)
- pytanie nie stanowi pytania do treści niniejszego zamówienia oraz zaproszenia do składania ofert. W opisywanym przypadku Wykonawca przedstawia koszt wymiany części lub nowego urządzenia Zamawiającemu do akceptacji.

4. Proszę o dokładną nazwę oraz wersję i rok produkcji: Centrala Satel Integra 128 na Korfantego
- SATEL CA1664P CA16128P V1.4 B

5. Proszę o dokładną nazwę oraz wersję i rok produkcji: klawiatury szt. 2 (czy są takie same) oraz czujki PIR szt.16 (czy są takie same) na Korfantego
- Data produkcji dokładanej klawiatur INT-KLCD-GR to rok 2022
- na Korfantego posiadamy czujki Satel’a

6. Proszę o dokładną nazwę oraz wersję i rok produkcji: Mobilne kamery sieciowe (czy wszystkie są takie same) Dobrowolskiego
-IR Network Camera HQ-MP 3028CBW-IR 2.8mm rok produkcji 2015

7. Czy do kamer mobilnych na Dobrowolskiego jest jakiś rejestrator? gdyż nie ma go w specyfikacji- jeżeli tak prosimy o wszelkie dane. Jeżeli nie prosimy o wykreślenie zapisu z ich przeglądu
- tak Network Video Recorder HQ-NVR3204K

8. Czy Zamawiający dopuszcza konsorcjum firm? jeżeli tak to prosimy o zapis w OPZ,j eżeli nie to również powinny być takowy zapis.
- zamawiający dopuszcza ubieganie się o zamówienie przez konsorcjum firm.
1) Wykonawcy wspólnie realizujący zamówienie (inaczej Konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;
2) Wykonawcy wspólnie realizujący zamówienie wyznaczają spośród siebie pełnomocnika (lidera), z którym prowadzona będzie korespondencja i któremu składane będą wszelkie oświadczenia wiedzy i woli Zamawiającego, ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie;
3) Wykonawcy wspólnie realizujący zamówienie wyznaczają spośród siebie pełnomocnika (lidera), z którym prowadzone będą rozliczenia i który będzie składał faktury Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, w szczególności nie dopuszcza się składania większej liczby faktur niż jedna w jednym okresie rozliczeniowym (przez pełnomocnika – lidera). Wykonawcy uregulują między sobą wewnętrzne zasady rozliczeń, a zapłata faktury wystawionej przez pełnomocnika (lidera) zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania jakichkolwiek dalszych wypłat na rzecz pozostałych wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, a Wykonawcy ci zwalniają Zamawiającego z jakichkolwiek zobowiązań względem nich.



9. Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo? Jeżeli tak to prosimy o zawarcie w OpZ, jeżeli nie to również powinny być takowy zapis
- § 10 Umowy reguluje tą kwestię i nie jest sprzeczny z zapisem OPZ.

10. Według orzecznictwa KIO oraz NSA nie moźna żadąć przy takich usługach zapisu:
"Wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia w formie
1) montażu elektronicznych urządzeń systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscu ich zainstalowania"
Zamawiający odnosi się do zapisów: Rozporządzenia MKIDN oraz ustawy o ochronie osób i mienia co jest błędną interpretacją (co można zweryfikować w opiniach oraz orzecznictwach). Rozporządzenie wprost nie określa takiego wymogu, Zamawiający myli pojęcia Koncesji a wymogu wpisu przez instalatora oraz serwisanta do ewidencji Kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego prowadzonego przez KWP. Aby posiadać takowy wpis nie jest wymagana Koncesja Mswia.
W związku z powyższym żądamy zmian w OPZ gdyż jest to niezgodne z zasadą równej konkurencji.
- wymóg posiadania przez Wykonawcę Koncesji MSWiA wynika z zapisu umieszczonego w Planie Ochrony uzgodnionym z Komendantem Wojewódzkim Policji w Katowicach.
2023-07-24 12:37 Dariusz Korlacki W związku z ogłoszonym postępowaniem oczekujemy na o odpowiedzi na pytania:
1. kto prowadzi książkę techniczną bądź inny rejestr, dokument wymagany przepisami prawa która to zawiera rejestr każdych prowadzonych prac w systemach bezpieczeństwa na obiektach obowiązkowej ochrony.
- książkę prowadzi pracownik Działu Bezpieczeństwa
2. Czy ten dokument będzie do wglądu przed wykonaniem usługi?
- pytanie nie stanowi pytania do treści niniejszego zamówienia oraz zaproszenia do składania ofert
3. co dokładnie Zamawiający ma na myśli w zapisie:
"Część detekcyjna - sprawdzić funkcjonowanie wszystkich czujników detekcyjnych, elementów wykonawczych itp."
- słowo "itp." jest kluczowe (można to niejednoznacznie interpretować)
- zamawiający wykreśla słowo itp
4. Ile wyjść, wyjść, przejść jest dokładnie na obiekcie ? ma to związek z niezrozumiałym zapisem:
"odwzorowanie wszystkich informacji o stanie przejścia oraz odwzorowanie alarmów"
- ilość przejść odpowiada ilości zamontowanych kontrolerów
5. Ile argorytmów alarmowych jest wprowadzonych do systemu KD i jakie to algorytmy. Jest to ważne z punktu widzenia nieprecyzyjnego określenia w zapisie:
"zgodnie z opisaną funkcjonalnością, sprawdzić zdarzenia alarmowe
i odpowiednie reakcje systemu np. wykrycie naruszenia przejścia powinno aktywować nagrywanie obrazu o określonych parametrach.
- 60
2023-07-24 12:22 Dariusz Korlacki 1. Skoro został opublikowany nowy OPZ to dlaczego w umowie nie zostały wprowadzone zmiany? Co jest obowiązującym dokumentem w tym postepowaniu?
do czego należy się odnosić?
2. Skoro został zmieniony nowy termin składania ofert to dlaczego nie zostało to zmienione na stronie Zamawiającego? data 25.07
Składania Data zakończenia składania ofert: 25-07-2023 13:55:00
Otwarcia Jest to najwcześniejszy termin odszyfrowania ofert w systemie. Dokładny termin określa zamawiający w Ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SWZ) lub zaproszeniu do składania ofert: 25-07-2023 14:00:00

Zmiany terminów zostały poprawione
Jakie zmiany w Umowie Pytający ma na myśli
2023-07-24 12:18 Dariusz Korlacki pytanie 1. Prosimy o rozwinięcie odpowiedzi na poniższe pytanie, gdyż odpowiedź jest ogólnikowa a w przywołanym rozporządzeniu nie ma mowy o" przepisach branżowych DTR urządzeń.
- Co Zamawiający ma dokładnie na myśli w zapisie: "Prace powinny być wykonywane zgodnie z przepisami branżowymi i DTR urządzeń:
- jakie dokładne przepisy branżowe dokładnie Zamawiający ma na myśli?
Poniżej Państwa odpowiedź która nie wyczerpuje odpowiedzi:
Normy i certyfikaty zawarte są w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014r.

pytanie 2: W jakiej normie zaprojektowana jest oraz wykonany jest system cctv?
PN-EN 50132-7, PN-EN czy 50132-1 ?
- zaprojektowano w normie PN-E 50132-7
pytanie 3:W systemie SSWiN na budynkach mają zastosowanie przepisy PKN-CLC/TS50131-7 czy PKN-CLC/TS50131-8 , czy
50131-7 czy PN-EN 50132-7- proszę o informacje o budynku na Dobrowolskiego i Korfantego
- w normie PN-EN 50131-1
pytanie 3.
Proszę o udzielenie informacji jaki był całkowity koszt poniesiony przez Zamawiającego na zamówienie z 2022r? (kwota brutto).
- Pytanie nr. 3 nie stanowi pytania do treści niniejszego zamówienia oraz zapytania do składania ofert.
2023-07-21 13:35 Dariusz Korlacki Dzień dobry. Z wiadomości od Zamawiającego wynika , iż osoby obsługujące oraz nadzorujące systemy ujęte w postępowaniu nie posiadają stosownych przeszkoleń oraz certyfikatów. W związku z powyższym może to prowadzić do nieprawidłowego ich działania oraz może skutkować uszkodzeniami, problemami a w związku z tym ciągłymi zgłaszaniem usterek oraz telefonicznymi zgłoszeniami bądź zapytaniami.
Wnioskujemy o dodatkowy zapis, iż Wykonawca nie odpowiada za takie sytuacje.
oraz nie ma z zadaniach udzielania szkoleń , instrukcji, porad, itp. (podstawowa wiedza powinna być przekazana na szkoleniach)
Odpowiedź Zamawiającego:
"Osoba nadzorująca i osoby obsługujące systemy nie posiadają kompletu stosownych szkoleń i certyfikatów oznacza iż w/w osoby nie posiadają certyfikatu z szkolenia instalatorów systemu AC 200 gdyż szkolenie to jest organizowane tylko dla firm instalatorskich. Posiadamy wszystkie szkolenia dotyczące obsługi w/w systemów. Osoba nadzorująca posiada szkolenia i certyfikaty Avigilon, Galaxy oprócz certyfikatu z szkolenia instalatorów systemu AC 2000"

Pytanie było również o osoby na codzień obsługujące te systemy- prosimy o jednoznaczną odpowiedź a w razie braku takowych uprawnień o zmianę zapisu.
Nowa wiadomość prywatna
Osoby na co dzień obsługujące w/w systemy posiadają szkolenia w zakresie obsługi tych urządzeń.
2023-07-21 12:42 Dariusz Korlacki pyt.1).
Na jakiej podstawie prawnej Zamawiający wymaga od Wykonawcy Koncesji.
"...7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych w
zakresie ochrony osób i mienia w formie :
1) montażu elektronicznych urządzeń systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscu ich zainstalowania,"

- Muzeum Śląskie jest obiektem obowiązkowej ochrony. Stawiane Wykonawcy wymagania wynikają z uzgodnionego z Komendantem Wojewódzkim w Katowicach planem ochrony. Ponadto odnoszą się również do zapisów ustawy z dnia 22.08.1997 z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenia M K i D N z dnia 2 września 2014r.

pyt.2).
Jakie zmiany i w jakiej ilości miały miejsce od ostatniego przeglądu w systemie axxon?
"Przy konserwacji systemu integracji i wizualizacji Axxon należy uwzględnić bieżące zmiany i aktualizacje powiązań CCTV i SSWiN w ramach posiadanych ( obecnie 60) licencji na kamery, zgodnie z potrzebami Zamawiającego"
- zmian w systemie Axxon nie było obecnie przy przeglądzie przewidujemy podmianę 10 kamer w obrębie obecnych licencji.


pyt.3). Jakiego producenta są:
a. Koncentrator z zasilaczem PSU RIO
- Honeywell

b.Zewnętrzny sygnalizator akustyczno-optyczny
- Satel

c.Czujki PIR w budynku KORFANTEGO
- Satel

d.Rejestrator w budynku KORFANTEGO
- Novus

e. Kamera zewnętrzna w budynku KORFANTEGO
- Aper

f. akumulatory na budynku Dobrowolskiego
- Alarmtec

Pyt.4).
Czy monitory również podlegają konserwacji i przeglądom? Prosimy o podanie informacji jakim środkiem są aktualnie czysxczone i konserwowane.
- monitory nie podlegają konserwacji i przeglądom.
2023-07-21 12:36 Dariusz Korlacki Dzień dobry.
Proszę o wyjaśnienie:
1. Dlaczego wykonawca na własny koszt ma pokrywać dodatkowe koszty (które mogą się pojawić):
Proszę odpowiedzieć jak można wliczyć w roboczogodzinę , bądź koszty przeglądu rzeczy, bądź elementy kiedy przed czynnościami nie jest się w stanie tego określić ile tego może być i jaki może być ich koszt?
N/owy podmiot nie jest stwierdzić tego przed czynnościami.
W związku z powyższym prosimy o wykreślenie tego zapisu bądź jego modyfikacje
a co za tym idzie przedłużenie możliwości składania ofert, gdyż OPZ w obecnej postaci nie ułatwia rzeczowej kalkulacji.
Oto ten zapis:
"W ramach prowadzonych czynności Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do:
a) regulacji urządzeń lub ich części,
b) usunięcia zauważonych uszkodzeń linii (pętli) dozorowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji,
c) uzupełnienia, uchwytów, mocowań itp.,
d) uzupełnienia opisów i oznaczeń, "

Zamawiający informuje iż dokonuje zmiany w OPZ w pkt2 ppkt2.13 poprzez wykreślenie litery c oraz w pkt 6 ppkt2 poprzez wykreślenie litery b oraz c
Zmieniony został termin składania ofert. termin składania ofert i poprawiony OPZ został zamieszczony w komunikatach publicznych
2023-07-21 12:28 Dariusz Korlacki Dzień dobry.
Proszę o wyjaśnienie:
1. Dlaczego wykonawca na własny koszt ma pokrywać dodatkowe koszty (które mogą się pojawić):
Proszę odpowiedzieć jak można wliczyć w roboczogodzinę , bądź koszty przeglądu rzeczy, bądź elementy kiedy przed czynnościami nie jest się w stanie tego określić ile tego może być i jaki może być ich koszt?
N/owy podmiot nie jest stwierdzić tego przed czynnościami.
W związku z powyższym prosimy o wykreślenie tego zapisu bądź jego modyfikacje
a co za tym idzie przedłużenie możliwości składania ofert, gdyż OPZ w obecnej postaci nie ułatwia rzeczowej kalkulacji.
Oto ten zapis:
"W ramach prowadzonych czynności Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do:
a) regulacji urządzeń lub ich części,
b) usunięcia zauważonych uszkodzeń linii (pętli) dozorowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji,
c) uzupełnienia, uchwytów, mocowań itp.,
d) uzupełnienia opisów i oznaczeń, "

Litery c oraz b zostały wykreślone. Przedłużono termin składania ofert
2023-07-21 12:23 Dariusz Korlacki pytanie nr 4:
Czy budynki są wpisane w rejestr zabytków? jeżeli tak to czy kontakt z Konserwatorem Zabytków jest po stronie zamawiającego czy Wykonawcy.
Budynek przy al. Korfantego 3 jest wpisany do rejestru zabytków, kontakt z Konserwatorem Zabytków jest po stronie zamawiającego

Prosimy o dokładne przeanalizowanie odpowiedzi oraz OPZ.
W związku z brakami formalnymi prosimy o przedłużenie terminu składania ofert.
OPZ i termin składania ofert został zaktualizowany.

2023-07-21 12:17 Dariusz Korlacki W związku z licznymi zmianami które Zamawiający dokonuje w postanowieniach OPZ a których to zmian nie uwzględnia w głównym dokumencie OPZ tylko opisuje chaotycznie w komunikatach od Zamawiającego , których jest bardzo duża ilość, i są robione z dnia na dzień co sprawia , iż kolejny już raz musimy zmieniać oraz kalkulować koszty żadąmy od Zamawiającego opublikowania ostatecznej wersji OPZ oraz wyznaczenie daty granicznej zadawania pytań. Sytuacja która ma miejsce sprawia, iż rzeczowa kalkulacja nie może być wykonana.
Ponadto zachodzi potrzeba szukania w chaotycznych komunikatach (obszernych i umieszczonych w kilkunastu miejscach) zmian.
Orzecznictwa NSA oraz KIO już kilkakrotnie nakazywały aby wszelkie zmiany oraz ostateczne wersje postępowań (również tych w które nie są zamówieniami publicznymi objętymi ustawą) po wprowadzanych zmianach były opublikowane w ostatecznej wersji oraz należy wyznaczyć nowy termin składania ofert.

W postępowaniu: Przedmiot zamówienia zawiera wykonanie dwóch półrocznych pełnych przeglądów i konserwacji oraz całoroczny serwis systemów SWiN, CCTV i KD zainstalowanych w obiektach Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1 i Al. Korfantego 3.
zachodzą wszystkie przesłanki aby spełnić nasze żądanie o publikacji zaktualizowanej wersji OPZ oraz co za tym idzie zmianie terminu otwarcia ofert. Ponadto w celu uniknięcia kolejnych pytań a co może się wiązać z kolejnymi zmianami proszę o ustalenie końcowego terminu składania pytań i terminu w którym zamawiający odpowie na pytania.

OPZ został zaktualizowany oraz został wyznaczony nowy termin składania ofert
2023-07-21 12:13 Dariusz Korlacki Dlaczego czynności przeglądowe należy wykonywać tylko w poniedziałki?
Na innych obiektach takie czynności przeprowadza się po godzinach zamknięcia. Jeden dzień w tygodniu sprawia , iż duży przegląd trwać może wtedy kilka tygodni jak nie miesięcy.
Firmy nie mają tylko jednego obiektu i w usługach tego typu wykonuje się usługę w sposób ciągły, np. kilka dni na jednym obiekcie a nie przemieszcza się co dziennie w inne miejsca.
Wnioskujemy o zmiany w zapisie OPZ
- prace mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 do 16.00 poza powierzchniami wystawowymi na których prace mogą odbywać się tylko w poniedziałek w godzinach 08.00 do 16.00
2023-07-21 12:02 Dariusz Korlacki Z uwagi na zadane pytania oraz zmiany w OPZ Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 31.07.2023r. na godzinę 14.00.
Jednocześnie Zamawiający informuje , że zastrzega sobie prawo do nie udzielenia odpowiedzi na pytania zadane po dniu 25.07.2023r.

OPZ do umowy na prze [...].pdf

2023-07-21 11:32 Dariusz Korlacki Dzień dobry. Z wiadomości od Zamawiającego wynika , iż osoby obsługujące oraz nadzorujące systemy ujęte w postępowaniu nie posiadają stosownych przeszkoleń oraz certyfikatów. W związku z powyższym może to prowadzić do nieprawidłowego ich działania oraz może skutkować uszkodzeniami, problemami a w związku z tym ciągłymi zgłaszaniem usterek oraz telefonicznymi zgłoszeniami bądź zapytaniami.
Wnioskujemy o dodatkowy zapis, iż Wykonawca nie odpowiada za takie sytuacje.
oraz nie ma z zadaniach udzielania szkoleń , instrukcji, porad, itp. (podstawowa wiedza powinna być przekazana na szkoleniach)

Osoba nadzorująca i osoby obsługujące systemy nie posiadają kompletu stosownych szkoleń i certyfikatów oznacza iż w/w osoby nie posiadają certyfikatu z szkolenia instalatorów systemu AC 200 gdyż szkolenie to jest organizowane tylko dla firm instalatorskich. Posiadamy wszystkie szkolenia dotyczące obsługi w/w systemów. Osoba nadzorująca posiada szkolenia i certyfikaty Avigilon, Galaxy oprócz certyfikatu z szkolenia instalatorów systemu AC 2000


Proszę o odpowiedzi na następujące pytania:1:
1. w jaki sposób był odbierany ostatni przegląd?

Przez osobę z uprawnieniami

2. Czy odbiór prac dokonany był przez osobę z uprawnieniami?

Tak z uprawnieniami bez uprawnień instalatora systemu AC 2000

3. czy godzina serwisowa liczona jest od momentu przybycia do momentu wyjazdu z obiektu?

Godzina serwisowa liczona jest jako godzina pracy serwisanta

4. Czy konsultacje telefoniczne są traktowane jako godzina serwisowa? (jest to również czas dla Wykonawcy)

nie

5. Ile czasu trwały ostatnio konsultacje telefoniczne?

W zeszłym roku nie było potrzeby konsultacji telefonicznych

6. Jak liczone będzie sporządzanie pisemnych opinii i udzielanie wyjaśnień
dotyczących konserwowanych systemów? (jest to również czas Wykonawcy?

w/w czynności są elementem przeglądu

7.Czy Wykonawca podczas przeglądów może liczyć na pomieszczenie socjalne dla serwisantów (przerwy, przechowanie narzędzi, itp.)
Posiadamy zaplecze kuchenne oraz stosowne pomieszczenia

8. Co Zamawiający ma dokładnie na myśli w zapisie: "Prace powinny być wykonywane zgodnie z przepisami branżowymi i DTR urządzeń:
- jakie dokładne przepisy branżowe dokładnie Zamawiający ma na myśli?

Normy i certyfikaty zawarte są w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014r.
2023-07-21 10:33 Dariusz Korlacki Dzień dobry. Poniżej nasze zapytania:

1. W jakie dni i w jakich godzinach mogą być prowadzone prace wewnątrz obiektu oraz analogicznie z zewnątrz. Czy dni wolne sobota, niedziela i święta są dniami w których można u Państwa przeprowadzać prace? W jakie dni prace nie mogą być wykonywane?

- prace mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 do 16.00 poza powierzchniami wystawowymi na których prace mogą odbywać się tylko w poniedziałki w godzinach 08.00 do 16.00


2. par 2 pkt 3
Co Zlecający rozumie poprzez stwierdzenie "pełnej informacji"?
- zgodnie z definicją Słownika Języka Polskiego – kompletną, zupełną

3. par 4 pkt 5
Co Zlecający ma na myśli poprzez stwierdzenie "niezwłocznie"?

- stwierdzenie niezwłocznie oznacza obowiązek spełnienia go bez zbędnej zwłoki


4. par 4 pkt 6
Prosimy o wpisanie do umowy dokładnego opisu jaki powinien znaleźć się na fakturze VAT. Czy jest to możliwe?

- w § 1 pkt 1 jest nazwa zadania

5. par 5 w całości:

pkt 2 i 4 - "20% wynagrodzenia gross za każdy dzień opóźnienia"
Kwota kary jest bardzo wysoka gdyż 5 dni może spowodować całkowitą utratę wynagrodzenia. W celu uniknięcia wkalkulowywania w ofertę ceny ryzyk, czy Zamawiający jest gotowy do zmiany niniejszego zapisu na 5%?

-Zamawiający podtrzymuje dotychczasowy zapis

pkt 8 - "10% wynagrodzenia gross w przypadku niewykonania przedmiotu zgodnie z treścią złożonej oferty"
Prosimy o doprecyzowanie zapisu.

1) - zapis w umowie brzmi : w wysokości 10% sumy wynagrodzenia gross określonego w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku niewykonywania przedmiotu zgodnie z treścią złożonej oferty.



Ponadto wnosimy o naliczanie kar od kwoty netto. Czy Zlecający bierze taką możliwość pod uwagę?

- Zamawiający podtrzymuje dotychczasowy zapis

Par 5 pkt 3 "łączna wartość kar umownych nie może przekroczyć wartości wynagrodzenia brutto"
W niniejszym zapisie również wnosimy o netto. Ponadto czy Zlecający planuje wprowadzić ograniczenia sumy kar np. do 30% wartości umowy netto? Zapis taki znacząco wpływa na konieczność wliczenia i wkalkulowania wysokich ryzyk w wycenę.

- Zamawiający podtrzymuje dotychczasowy zapis



Par 6
Kiedy Wykonawca może odstąpić od realizacji Umowy? Umowa przedstawiona w przetargu jest umową jednostronną.

- Wykonawca może odstąpić od realizacji Umowy w każdym momencie oczywiście z konsekwencjami wynikającymi z zapisu Umowy w § 5 Kary umowne


Par 7.
Czemu Wykonawca ma udzielić 12 miesięcy gwarancji na przegląd? Przecież to nie jest oferta na wykonawstwo.

- Zamawiający podtrzymuje dotychczasowy zapis

Par 8 pkt 2.
Zlecający wskazuje czas 2 dni na usunięcie usterek prosimy o doprecyzowanie czy uważa się za właściwe 2 dni kalendarzowe czy 2 dni robocze. Czy 2 dni od daty zgłoszenia usterki to dokładnie 48 godzin czy do 2 pełnych dni od dnia zgłoszenia? Poniższa uwaga dotyczy wszystkich terminów wyznaczonych w "dniach". Proszę o doprecyzowanie.

- Zamawiający ma na myśli 2 dni kalendarzowe czyli 48 godzin

Par 8pkt 10.
Według Państwa zapisu Wykonawca musi wykonać przedmiot umowy zgodnie z zaleceniami producenta. Uważam, że zgodnie z harmonogramem realizacji niniejszej umowy. Jeżeli Państwo uważają, że zgodnie z zaleceniami producenta proszę o wskazanie jakie one są.

- Zamawiający podtrzymuje zapis, certyfikowany Wykonawca został przeszkolony podczas procesu uzyskiwania certyfikatu

Uwagi do OPZ:

Pkt 2. 12 i 24 godziny dotyczy dni kalendarzowych czy roboczych?

- zapis dotyczy dni kalendarzowych

Pkt 2.13 Czy posiadają Państwo dokumentację w DWG?

- nie

Pkt 6 podpkt 2
Jakie uchwyty, opisy, oznaczenia i materiały Zamawiający wymienia w niniejszym zapisie? Czy w składzie tego są uchwyty do kamer, czujników, inne materiały?

- zapis w OPZ został zmodyfikowany
________________________________________
W przetargu w momencie aplikowania na platformie należy zamieścić certyfikaty. Natomiast w pytaniach i odpowiedziach napisano, że można je przedstawić przed podpisaniem umowy. Jaka wersja obowiązuje?

-Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa w pytaniu wraz ze złożeniem oferty
2023-07-19 15:21 Dariusz Korlacki Dzień dobry,
Oczekujemy od Państwa na odpowiedź na następujące pytania budzące wątpliwości:
1. Jakiej szerokości są rolki do każdej z drukarek
2. ile rolek zostało zużytych podczas ostatniego przeglądu?
- rolki do drukarek wymienia Zamawiający

3. Prosimy o usunięcie zapisu z pkt 2.13, że wykonawca zobowiązany jest na własny koszt - zapis nie pozwala na dokładne określenie potencjalnych wydatków.
- zmiana dotycząca tego zapisu została ogłoszona

4. W jakich godzinach mają odbywać się przeglądy?
Przeglądy powinny odbywać się w godzinach 08.00 do 16.00 z zaznaczeniem iż przeglądy wykonywane na powierzchniach wystawowych mogą odbywać się tylko w poniedziałki czyli w dni zamknięte dla osób zwiedzających

5. Czy Wykonawca może liczyć na pełne wsparcie oraz czynne uczestnictwo /nadzór w czynnościach przedstawiciela Zamawiającego ?
- Tak
6. Termin oddania do użytku systemu AXXON?
- 2018 rok

7.Pełna wersja podstawowego/pierwotnego oprogramowania AXXON w tym rok produkcji oraz pierwszej instalacji
-Axxon Intelect rok produkcji oraz instalacji 2018

8.Aktualna wersja oprogramowania AXXON w tym rok i data aktualizacji
- Axxon Intelect aktualizacja 2021rok
9. Czy Zamawiający posiada edytowalne elementy graficzne dla Axxon?
- nie
10. Jaki jest rodzaj i wersja panelu graficznego w AXXON ?
-zgodny z wersją Intelect

Z powodu kilku już zmian które Zamawiający dokonał w OPZ od momentu publikacji ogłoszenia oraz dużej ilości pytań dotyczących postępowania uważa się za zasadne zmianę terminu składania ofert.
Umożliwi to dokładne skalkulowanie kosztów.
Reasumując: czy nie zachodzi potrzeba ze względu na zmiany zawrzeć tych zmian w jednym miejscu (aktualizacja opz)?- zapisy są w kilku miejscach co utrudnia odniesienie się do nich
Na pytania i sugestie reagujemy bez zwłoki, jutro odbędzie się wizja lokalna po której być może ilość zebranych podczas wizji zapytań skłoni do zmiany terminu składania ofert.
2023-07-19 14:26 Dariusz Korlacki Dzień dobry.
Proszę o wyjaśnienie:
1. Dlaczego wykonawca na własny koszt ma pokrywać dodatkowe koszty (które mogą się pojawić):
Proszę odpowiedzieć jak można wliczyć w roboczogodzinę , bądź koszty przeglądu rzeczy, bądź elementy kiedy przed czynnościami nie jest się w stanie tego określić ile tego może być i jaki może być ich koszt?
N/owy podmiot nie jest stwierdzić tego przed czynnościami.
W związku z powyższym prosimy o wykreślenie tego zapisu bądź jego modyfikacje
a co za tym idzie przedłużenie możliwości składania ofert, gdyż OPZ w obecnej postaci nie ułatwia rzeczowej kalkulacji.
Oto ten zapis:
"W ramach prowadzonych czynności Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do:
a) regulacji urządzeń lub ich części,
b) usunięcia zauważonych uszkodzeń linii (pętli) dozorowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji,
c) uzupełnienia, uchwytów, mocowań itp.,
d) uzupełnienia opisów i oznaczeń, "

Zamawiający informuje iż dokonuje zmiany w OPZ w pkt 2 ppkt 2.13 poprzez wykreślenie litery c oraz w pkt 6 ppkt 2 poprzez wykreślenie litery b oraz c

2023-07-19 13:09 Dariusz Korlacki Budynek przy al. Korfantego 3 jest wpisany do rejestru zabytków, kontakt z Konserwatorem Zabytków jest po stronie Zamawiającego
2023-07-19 12:43 Dariusz Korlacki pyt.1).
Na jakiej podstawie prawnej Zamawiający wymaga od Wykonawcy Koncesji.
"...7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych w
zakresie ochrony osób i mienia w formie :
1) montażu elektronicznych urządzeń systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscu ich zainstalowania,"

- Muzeum Śląskie jest obiektem obowiązkowej ochrony. Stawiane Wykonawcy wymagania wynikają z uzgodnionego z Komendantem Wojewódzkim w Katowicach planem ochrony. Ponadto odnoszą się również do zapisów ustawy z dnia 22.08.1997 z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenia M K i D N z dnia 2 września 2014r.

pyt.2).
Jakie zmiany i w jakiej ilości miały miejsce od ostatniego przeglądu w systemie axxon?
"Przy konserwacji systemu integracji i wizualizacji Axxon należy uwzględnić bieżące zmiany i aktualizacje powiązań CCTV i SSWiN w ramach posiadanych ( obecnie 60) licencji na kamery, zgodnie z potrzebami Zamawiającego"
- zmian w systemie Axxon nie było obecnie przy przeglądzie przewidujemy podmianę 10 kamer w obrębie obecnych licencji.


pyt.3). Jakiego producenta są:
a. Koncentrator z zasilaczem PSU RIO
- Honeywell

b.Zewnętrzny sygnalizator akustyczno-optyczny
- Satel

c.Czujki PIR w budynku KORFANTEGO
- Satel

d.Rejestrator w budynku KORFANTEGO
- Novus

e. Kamera zewnętrzna w budynku KORFANTEGO
- Aper

f. akumulatory na budynku Dobrowolskiego
- Alarmtec

Pyt.4).
Czy monitory również podlegają konserwacji i przeglądom? Prosimy o podanie informacji jakim środkiem są aktualnie czysxczone i konserwowane.
- monitory nie podlegają konserwacji i przeglądom.
2023-07-19 10:13 Dariusz Korlacki Dzień dobry.
Ponawiam swoją prośbę o odpowiedzi na wszystkie zadane pytania.
Proszę na przykład komunikat z godziny 14:52 sobie sprawdzić - pytań 7- odpowiedzi 6!
Ponadto w innych komunikatach również brakuje odpowiedzi.
Mamy nadzieję, że zostanie to poprawione aby nie było sytuacji jak w poprzednim postępowaniu.

Udzielono wszystkich odpowiedzi, gdyż w punkcie nr.4 zawarto odpowiedzi na pytanie nr.4 i nr.5
2023-07-18 14:58 Dariusz Korlacki W związku z zapisem:
" 2.10. Wykonawca oświadcza iż posiada co najmniej 1 osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę posiadającą certyfikaty imienne Honeywell Galaxy, Avigilon, CEM oraz Axxon przy czym nie musi to być jedna osoba posiadające wszystkie te certyfikaty. Kserokopie tych certyfikatów należyprzekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy".
Prosimy o zmianę zapisu, gdyż przedmiotowe postępowanie dotyczy usług doraźnych i żądanie zatrudnienia osób na umowę o pracę budzi wiele niejasności i może sprawić, iż zasada równej konkurencji zostanie naruszona.
Zamawiający powinien zdawać sobie sprawę z faktu, że większość wymaganych przez Państwa certyfikatów jest wydawana również na daną firmę bądź instytucje (która posiada rekomendacje producenta). Szkolenia niektórych producentów nie odbywają się ze względu na wystarczającą ilość przeszkolonych osób , które świadczą swoje usługi w kilku firmach. Ponadto w takiej dziedzinie jak obsługa technicznych systemów, montażu urządzeń oraz systemów dopuszczone są podwykonawstwa lub zatrudnianie osób z kwalifikacjami na podstawie umów cywilno- prawnych. Ponadto posiadanie imiennych ceryfikatów nie daje gwarancji, iż dana osoba będzie fizycznie wykonywała czynności o których mowa w przedmiotowym postępowaniu. Potencjalny wykonawca powinien na etapie składania oferty zadeklarować, iż "posiada" w swoich zasobach osobę bądź osoby z certyfikatem.

Zamawiający dokonuje zmiany w OPZ w pkt 2.10 poprzez wykreślenie sformułowania „ zatrudnioną na podstawie umowy o pracę”. Zamawiający dopuszcza podwykonastwo w realizacji niniejszego zamówienia.
2023-07-18 14:56 Dariusz Korlacki wracamy się z prośbą o udzielenie informacji kiedy Zamawiający odpowie na wszystkie zadane pytania do postępowania.
Mamy nadzieję,iż nie będzie miała miejsce sytuacja jak w poprzednim postępowaniu w którym uniknięto odpowiedzi na wszystkie pytania co spowodowało brak możliwości przeprowadzenia kalkulacji a co za tym idzie złożenia oferty.
Zamawiający odpowiada na pytania i umieszcza je w komentarzu publicznym
2023-07-18 14:55 Dariusz Korlacki Dzień dobry,
Prosimy o wyjaśnienie, czy udział w wizji lokalnej jest obowiązkowy.
Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy
2023-07-18 14:55 Dariusz Korlacki Dzień dobry.
Proszę o wyjaśnienie następującego zagadnień:
pytanie nr 1 :Dlaczego wykonawca ma wykonać poniższe czynności na własny koszt? jężeli nie zostanie zmieniony zapis opz w proszę o dokładne wypisanie (sztukowo) ilości tych elementów. Jest to niezbędne do przeprowadzenia kalkulacji przedmiotowego zamówienia.

" 2) W ramach prowadzonych czynności Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do:
a) regulacji urządzeń lub ich części,
b) usunięcia zauważonych uszkodzeń linii (pętli) dozorowych powstałych w czasie ich
normalnej eksploatacji,
c) uzupełnienia, uchwytów, mocowań itp.,
d) uzupełnienia opisów i oznaczeń,

Ilość występujących elementów w systemach jest podany w OPZ, natomiast czy wystąpi potrzeba uzupełnienia opisów, oznaczeń czy regulacji urządzeń itp. oraz w jakiej ilości to dopiero wykaże przegląd
2023-07-18 14:54 Dariusz Korlacki Dzień dobry.

Prosimy o udzielenie informacji dlaczego w poprzednim postępowaniu nie udzielili Państwo nam odpowiedzi na wszystkie zadane pytania (można to sobie sprawdzić na portalu zamawiającego)... pytania były zadane w terminie.
Niestety brak odpowiedzi na pytania sprawiły, iż nie mogliśmy złożyć swojej oferty. Ponadto na kilka pytań odpowiedzi zostały udzielone precyzyjne odpowiedzi.
Ponadto próby rozmowy telefonicznej okazywały się nieskuteczne (32 21 30 804)

W związku z powyższym prosimy o ustalenie terminu wizji lokalnej oraz wydłużeniu w związku z tym terminu składania ofert ze względu na zbyt krótki termin.
(taki krótki termin znacznie utrudnia prawidłowe przygotowanie się nowych firm do rzeczowej kalkulacji kosztów).

Prosimy o poważne traktowanie potencjalnych wykonawców.

Przychylając się do sugestii wizję lokalną ustalam na dzień 20.07.2023r.godzina 10.00 jednocześnie ustalam termin otwarcia oferty na dzień 25.07.2023r. na godzinę 14.00
2023-07-18 14:53 Dariusz Korlacki Witam.
Nawiązując do postępowania prosimy o odpowiedzi na pytania:
pytanie nr.1. Czy wszystkie kamery umieszczone w dodatkowych obudowach, należy otworzyć obudowy i oczyścić ich wnętrza i elementy szklane oraz dokonać korekty ustawień kamer można otwierać aby nie utracić warunków gwarancji? Jeżeli nie wszystkie to prosimy podać faktyczną ilość kamer, oraz termin kiedy owe kamery były "odkręcane".

pytanie nr 2. W związku z zapisami:
"2.13. Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do:
a) Dokonywania na bieżąco aktualizacji dokumentacji technicznej oraz odwzorowań w systemach
wizualizacji zgodnie z prowadzonymi pracami i następującymi w ich ramach zmianami
w systemach objętych niniejszą specyfikacją.
b) regulacji urządzeń lub ich części,
c) usunięcia zauważonych uszkodzeń linii (pętli) dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie
ich normalnej eksploatacji,
d) uzupełnienia opisów i oznaczeń,
e) wymiany części o ograniczonej żywotności (np. bezpieczniki)"

- Prosimy o dokładne doprecyzowanie tych czynności w tym składowych elementów, które wykonawca będzie musiał wliczyć w koszt przeglądu.
- Kiedy miały dokładnie miejsce ostatnie przeglądy systemów?
- Czy poprzedni wykonawca dokonywał wyżej wymienionych czynności jeżeli tak to prosimy opis wykonanych czynności dodatkowych.

pytanie nr 3:
Proszę o podanie danych urządzenia którym sprawdzane były czujniki detekcyjne
pytanie nr 4:
Czy budynki są wpisane w rejestr zabytków? jeżeli tak to czy kontakt z Konserwatorem Zabytków jest po stronie zamawiającego czy Wykonawcy.
pytanie nr 5:
W zapisach OPZ brakuje oddzielenia systemów które znajdują się w budynkach: Dobrowolskiego 1, Korfantego prosimy o doprecyzowanie co dokładnie należy wykonać podczas przeglądów w budynku na ul. Dobrowolskiego, co na ulicy Korfantego?

1. wszystkie kamery umieszczone w dodatkowych obudowach, należy otworzyć obudowy i oczyścić ich wnętrza i elementy szklane oraz dokonać korekty ustawień kamer , nie spowoduje to utraty gwarancji
2. czynności w zapisie 2.13 zostały opisane precyzyjnie, ostatni przegląd systemów odbył się w grudniu 2022r.podczas przeglądu wymieniony został jeden bezpiecznik
3. czujki stłuczeniowe testowane były testerem dedykowanym do tych czujek czyli ADT 700
4. budynek przy al. Korfantego 3 jest wpisany do rejestru zabytków
5. w OPZ jest rozdział pomiędzy systemami znajdującymi się w budynku na ulicy Dobrowolskiego1 i al. Korfantego

2023-07-18 14:52 Dariusz Korlacki Dzień dobry. W związku z dużą ilością czynności które trzeba wykonać a co z tym się wiąże oszacować. Termin wydaje się zbyt mały dla nowej firmy. Ponadto zachodzi potrzeba wizji lokalnej.
Prosimy o wyjaśnienie pewnych kwestii technicznych:
1. Maksymalna wysokość kamer cctv, oraz innych elementów systemów
2. Co dokładnie Zamawiający ma na myśli w zapisie:
"Wykonawca dokona wszelkich możliwych czynności, aby zabezpieczyć Zamawiającego przed pogłębieniem się szkód wynikających z powodu awarii"
Prosimy o dokładny opis oczekiwań
3. Czy obiekt jest obiektem obowiązkowej ochrony? Jaki rodzaj ochrony wewnętrzna czy zewn?
4. kto na codzień obsługuje systemy (czy osoby posiadają stosowne potwierdzone przeszkolenia?)
5. Czy osoba odbierająca usługę posiada wszystkie stosowne wymagane certyfikaty.
6. Proszę o podanie terminu ostatniego przeglądu systemów
7. czy któreś z elementów są objęte aktualną gwarancją? Jeżeli tak prosimy o ich wskazanie.

Odp.
1. Maksymalna wysokość kamer CCTV oraz innych elementów systemu wynosi 12m
2. Oczekujemy postępowania zgodnie z zapisem. Celem zapisu jest takie postępowanie Wykonawcy, które nie spowoduje skutków następczych zaistniałej awarii, usterki.
3. Obiekt jest obiektem obowiązkowej ochrony, ochrona jest realizowana przez firmę zewnętrzną
4. Osoba która na co dzień obsługuje systemy oraz odbiera usługę nie posiada kompletu stosownych szkoleń i wymaganych certyfikatów
5. Ostatni przegląd był przeprowadzony w grudniu 2022r.
6. Obecnie żadne elementy systemu nie są objęte aktualną gwarancją

2023-07-17 13:44 Dariusz Korlacki Nowy termin składania ofert : 25.07.2023r. do godziny 13.55
2023-07-17 13:42 Dariusz Korlacki Na wizję lokalną zapraszamy w dniu 20.07.2023r. na godzinę 10.00 . Punktem zbiórki jest recepcja, jednocześnie przedłużamy termin otwarcia ofert do dnia 25.07.2023r. do godziny 14.00

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena łączna cena za wykonanie dwóch półrocznych przeglądów i konserwacji oraz serwis systemów SSWiN, CCTV i KD. 1 set - (0)
2 cena za jedną roboczogodzinę - 1 h - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 80% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 cena za jedną roboczogodzinę 20% Wartość oferty (0)
3 skan imiennych certyfikatów systemu CEM, Avigilon, Galaxy oraz Axxon - - Attachment required (0)
4 Skan koncesji wydanej przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia w formie montażu elektronicznych urządzeń systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscu ich zainstalowania - - Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 817