Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00291224/01 TP/1/2023/P12 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024.

Zamówienia P12
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 12 im. Bajkowej Przygody w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2023 13:45:00
Składania : 13-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 13-07-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


Zamawiający:

Przedszkole nr 12

ul. J. Słowackiego 18

43-190 Mikołów

NIP: 635-177-32-80


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.  

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2023_P12 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 334.56 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 SWZ-sig.pdf pdf 448.22 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 31.44 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 26.8 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 37.03 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 50.05 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 36.92 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 76.03 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.11 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 31.5 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 29.62 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 28.27 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 27.69 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 248.93 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 537.94 2023-07-05 13:45:00 Postępowanie
TP_1_2023_P12 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 278.25 2023-07-13 12:42:58 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_P12 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 463.84 2023-08-09 11:23:53 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_P12 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 266.56 2023-09-08 12:17:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-08 12:17 Aleksandra Hnida W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2023_P12 Ogłosz [...].pdf

2023-08-09 11:23 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2023_P12 Inform [...].pdf

2023-07-13 12:42 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2023_P12 Inform [...].pdf

2023-07-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć 443 118,49 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 56 035,00 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 27 895,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 67 516,50 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 80 355,50 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 30 497,50 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 73 702,49 zł brutto
Część 7: JAJA: 7 600,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 52 111,00 zł brutto
Część 9: RYBY: 29 712,50 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 17 693,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 416