Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00285621/01 TP/1/2023/P10 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024.

Zamówienia P10
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 10 im Fiołkowej Góry w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2023 12:22:00
Składania : 12-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 12-07-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający:

Przedszkole nr 10 w Mikołowie

ul. Grudniowa 1B

43-190 Mikołów

NIP: 635-183-21-95

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2023_P10 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 335.52 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 SWZ-sig.pdf pdf 447.5 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 30.89 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 27.69 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 33.04 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 41.91 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 28.66 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 55.16 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.14 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 32.63 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 26.8 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 26.4 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie.docx docx 26.2 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 249.42 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Załącznik nr 4 do SWZ - OPZ.pdf pdf 419.52 2023-07-03 12:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P10 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 282.73 2023-07-12 11:57:24 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_P10 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 465.06 2023-08-07 10:42:58 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_P10 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 247.85 2023-09-05 12:03:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 12:03 Anna Kwiatkowska W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2023_P10 Ogłosz [...].pdf

2023-08-07 10:42 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja o wyborze oferty.

TP_1_2023_P10 Inform [...].pdf

2023-07-12 11:57 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2023_P10 Inform [...].pdf

2023-07-12 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 435 735,35 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 92 041,22 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 32 937,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 65 177,25 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 60 381,21 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 9 467,56 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 82 386,08 zł brutto
Część 7: JAJA: 8 000,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 52 718,78 zł brutto
Część 9: RYBY: 29 887,50 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 2 738,75 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 553