Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.52.2023.AG Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej – zakres częściowy etapu II wraz z remontem kanału technologicznego w Miejskim Przedszkolu nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-05-2023 12:54:00
Składania : 05-06-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„ Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej – zakres częściowy etapu II wraz z remontem kanału technologicznego w Miejskim Przedszkolu nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia z załącznikami oraz wzór umowy z załącznikami.

II. Termin realizacji zamówienia -  od. 01.07.2023r. do 14.08.2023r.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1)  Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

a) co najmniej  jedną osobą -  kierownik budowy/robót, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót,

b) co najmniej jedną osobą -  kierownik robót sanitarnych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót,

Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
- jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z punktu 1) lit. a) i b).

Osoby wymienione w pkt 1) lit. a) i b) muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę.

Dopuszcza się uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska tel. 24 36 71 616 lub poprzez platformę zakupową.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn…„ Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej – zakres częściowy etapu II wraz z remontem kanału technologicznego w Miejskim Przedszkolu nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku.”

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
MP 21_WYMIANA WOD-KAN.zip zip 75976.01 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
MP21_II etap_część_przedmiar.pdf pdf 316.61 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
MP21_załącznik nr 2 do OPZ.pdf pdf 172.58 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
MP21_załącznik nr 3 do OPZ.pdf pdf 163.57 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
MP21_załącznik nr 4 do OPZ.pdf pdf 126.35 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
MP21_załącznik_nr 1 do OPZ.pdf pdf 174.7 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 105.88 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 187.58 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Wniosek o zatwierdzenie materiałów.doc doc 46.5 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Umowy - Oświadczenie o umowach podwykonawczych (09.02.2021).odt odt 7.21 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Umowy - Gwarancja jakości.docx docx 22.78 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do Umowy - Wytyczne do dokumentacji powykonawczej.odt odt 22.78 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do Umowy - EBI.odt odt 7.41 2023-05-30 12:54:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2023-05-30 12:54:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2023-05-30 12:54:00 Kryterium

Komunikaty

2023-06-05 10:29 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje o unieważnieniu postępowania - do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej – zakres częściowy etapu II wraz z remontem kanału technologicznego w Miejskim Przedszkolu nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku Cena za całość zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić akceptację (0)
3 Spełnianie warunku z pkt IV Ogłoszenia - Proszę potwierdzić spełnianie (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wybrać faktura papierowa lub ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Wykonawca oświadcza, że jest/ nie jest czynnym podatnikiem podaktu VAT - Proszę wpisać odpowiednio jest/ nie jest (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 251