Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-05-2023 11:20:00 |
Składania : | 30-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2023-09-08 13:27 | Zespół Obsługi Finansowej | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2023-07-18 11:39 | Zespół Obsługi Finansowej |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Część 6: Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku – autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 13 |
2023-07-18 11:38 | Zespół Obsługi Finansowej | INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2023-06-30 14:07 | Zespół Obsługi Finansowej |
Zamawiajacy
ponownie
zamieszcza
informację
z
otwarcia. W nazwie dla cz.2 błędnie wpisano liczbę miejsc siedzącyh. |
2023-06-30 11:07 | Zespół Obsługi Finansowej |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT |
2023-06-30 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
„Dowożenie
uczniów
do
szkół
i
przedszkoli
gminnych,
Szkoły
Podstawowej
w
Odrach
i
Zespołu
Szkół
Specjalnych
w
Czersku
w
roku
szkolnym
2023/2024
z
podziałem
na
części” CZI Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 149 700 zł BRUTTO CZ II Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 132 600 zł BRUTTO CZ III Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 29 200 zł BRUTTO CZ IV Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 73 400 zł BRUTTO CZ V Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 92 000 zł BRUTTO CZ VI Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 98 200 zł BRUTTO CZ VII Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 139 100 zł BRUTTO CZ VIII Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 129 400 zł BRUTTO CZ IX Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 87 400 zł BRUTTO CZ X Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 58 400 zł BRUTTO CZ XI Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 106 500 zł BRUTTO CZ XII Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 83 600 zł BRUTTO CZ XIII Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 83 600 zł BRUTTO CZ XIV Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 31 800 zł BRUTTO CZ XV Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 45 500 zł BRUTTO |
2023-06-23 12:59 | Zespół Obsługi Finansowej |
WYJASNIENIE TRESCI SWZ UWAGA ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA ZMIENIONY - KOSZTORYS OFERTOWY DLA CZ VIII Kosztorys ofertowy d [...].odt |
2023-06-05 10:51 | Zespół Obsługi Finansowej |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający na podstawie art. 137 Ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany treści opisu przedmiotu zamówienia dla części nr 2 (załącznik nr 4), kosztorysu ofertowego dla części nr 2 (załącznik nr 9) oraz ogłoszenia o zamówieniu, tj.: 1.Zmienia się załącznik nr 4 do SWZ opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku. 2.Zmienia się załącznik nr 9 do SWZ kosztorys ofertowy dla części nr 2, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku. 3.Zmienia się pkt II.2.1) nazwa dla cz. nr 2 ogłoszenia o zamówieniu, który otrzymuje brzmienie: Część 2: Zespołu Szkół w Rytlu dwoma autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 16. 4.Zmienia się pkt II.2.4) opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 2 ogłoszenia o zamówieniu, który otrzymuje brzmienie: Część 2: Zespołu Szkół w Rytlu dwoma autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 16 na następujących trasach: - Żukowo – Rytel – Żukowo - ok. 12,0 km (2 kursy dziennie) Planowana liczba dowożonych uczniów – 10 - Młynki – Rytel – Młynki - ok. 10,2 km (2 kursy dziennie) Planowana liczba dowożonych uczniów – 5 - Olszyny – D. Wędoły – M. Wędoły – Błota – Rytel – Olszyny – ok. 21,9 km (2 kursy dziennie) Planowana liczba uczniów dowożonych – 10 Łączny dzienny przebieg autobusu ok. 88,2 km. Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów na wszystkich trasach przewozu. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem uczniów. W autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. Opiekun uczniów w autobusie szkolnym ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do momentu opuszczenia autobusu przez uczniów w wyznaczonym miejscu przy szkole oraz od chwili wejścia do autobusu z wyznaczonego miejsca przy szkole do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na wyznaczonym przystanku. Podczas dowozu opiekun przekazuje dowożonych uczniów wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurującemu. Podczas odwozu opiekun odbiera uczniów spod szkoły i wprowadza do autobusu szkolnego. Dowożenie uczniów odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg poniższego harmonogramu: - rozpoczęcie zajęć lekcyjnych: godz. 8.00 do 10.30 - zakończenie zajęć lekcyjnych: godz. 12.30 do 15.10 Powyższa zmiana staje się obowiązująca z chwilą podania do publicznej wiadomości. Z uwagi na zakres zmian i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. W wyniku wprowadzonych zmian na podstawie art. 137 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazał w dniu 31.05.2023 r Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o sprostowaniu- w załączeniu opublikowane ogłoszenie. Z poważaniem UWAGA: Zamawiający zmiany w opisie naniósł na czerwono. Załączniki: 1) Opis przedmiotu zamówienia po zmianie dla cz. Nr 2 – załącznik nr 4 do SWZ, 2) Kosztorys ofertowy dla cz. nr 2 – załącznik nr 9 do SWZ, 3) Ogłoszenie o sprostowaniu. |
Komunikaty