Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DYR.261.7.2023 „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli gminnych, Szkoły Podstawowej w Odrach i Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na części”

Zespół Obsługi Finansowej
Gmina Czersk Oddział: Zespół Obsługi Finansowej
Termin:
Zamieszczenia : 26-05-2023 11:20:00
Składania : 30-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 30-06-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2023-OJS101-310645 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -pl.pdf pdf 418.02 2023-05-26 11:20:00 Postępowanie
JEDZ.zip zip 222.82 2023-05-26 11:20:00 Postępowanie
SWZ .doc doc 535 2023-05-26 11:20:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 2081.54 2023-05-26 11:20:00 Postępowanie
ZAŁACZNIKI DO SWZ.zip zip 1485.18 2023-05-26 11:20:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SWZ KOSZTORYSY OFERTOWE.zip zip 153.17 2023-05-26 11:20:00 Postępowanie
Kosztorys ofertowy dla cz. II - ZS Rytel - ZMIENIONY.odt odt 15.16 2023-06-05 10:51:11 Publiczna wiadomość
Sprostowanie OGŁOSZENIE 2023-OJS106-332221-pl.pdf pdf 76.36 2023-06-05 10:51:11 Publiczna wiadomość
SWZ ZMIANA.docx docx 34.39 2023-06-05 10:51:11 Publiczna wiadomość
SWZ zmiana.pdf pdf 134.99 2023-06-05 10:51:11 Publiczna wiadomość
ZAŁĄCZNIK NR 4 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA_zmiana części nr 2.docx docx 218.52 2023-06-05 10:51:11 Publiczna wiadomość
Kosztorys ofertowy dla cz. VIII - ZSS Czersk SP1SP2 P2 - poprawiony.odt odt 14.02 2023-06-23 12:59:11 Publiczna wiadomość
Wyjasnienie tresci SWZ .odt odt 9.29 2023-06-23 12:59:11 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia SWZ.pdf pdf 359.19 2023-06-23 12:59:11 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 405.29 2023-06-30 11:07:52 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA.doc doc 127 2023-06-30 11:07:52 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert poprawione.pdf pdf 410.46 2023-06-30 14:07:10 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA.doc doc 126.5 2023-06-30 14:07:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - platforma.pdf pdf 692.61 2023-07-18 11:38:03 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty platforma.odt odt 43.45 2023-07-18 11:38:03 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- 6 platforma.pdf pdf 109.03 2023-07-18 11:39:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty platforma.odt odt 14.87 2023-07-18 11:39:22 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2023-OJS173-544727-pl.pdf pdf 465.2 2023-09-08 13:27:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-08 13:27 Zespół Obsługi Finansowej Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-07-18 11:39 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 6: Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku – autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 13

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].odt

2023-07-18 11:38 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].odt

2023-06-30 14:07 Zespół Obsługi Finansowej Zamawiajacy ponownie zamieszcza informację z otwarcia.
W nazwie dla cz.2 błędnie wpisano liczbę miejsc siedzącyh.

Informacja z otwarci [...].pdf

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-06-30 11:07 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-06-30 09:00 Komunikat Zamawiającego „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli gminnych, Szkoły Podstawowej w Odrach i Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na części”
CZI
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 149 700 zł BRUTTO
CZ II
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 132 600 zł BRUTTO
CZ III
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 29 200 zł BRUTTO
CZ IV
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 73 400 zł BRUTTO
CZ V
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 92 000 zł BRUTTO
CZ VI
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 98 200 zł BRUTTO
CZ VII
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 139 100 zł BRUTTO
CZ VIII
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 129 400 zł BRUTTO
CZ IX
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 87 400 zł BRUTTO
CZ X
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 58 400 zł BRUTTO
CZ XI
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 106 500 zł BRUTTO
CZ XII
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 83 600 zł BRUTTO
CZ XIII
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 83 600 zł BRUTTO
CZ XIV
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 31 800 zł BRUTTO
CZ XV
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 45 500 zł BRUTTO
2023-06-23 12:59 Zespół Obsługi Finansowej
WYJASNIENIE TRESCI SWZ

UWAGA

ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA ZMIENIONY - KOSZTORYS OFERTOWY DLA CZ VIII

Kosztorys ofertowy d [...].odt

Wyjasnienie tresci S [...].odt

Wyjaśnienia SWZ.pdf

2023-06-05 10:51 Zespół Obsługi Finansowej Szanowni Państwo,
Zamawiający na podstawie art. 137 Ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany treści opisu przedmiotu zamówienia dla części nr 2 (załącznik nr 4), kosztorysu ofertowego dla części nr 2 (załącznik nr 9) oraz ogłoszenia o zamówieniu, tj.:
1.Zmienia się załącznik nr 4 do SWZ opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku.
2.Zmienia się załącznik nr 9 do SWZ kosztorys ofertowy dla części nr 2, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku.
3.Zmienia się pkt II.2.1) nazwa dla cz. nr 2 ogłoszenia o zamówieniu, który otrzymuje brzmienie:
Część 2: Zespołu Szkół w Rytlu dwoma autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 16.
4.Zmienia się pkt II.2.4) opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 2 ogłoszenia o zamówieniu, który otrzymuje brzmienie:
Część 2: Zespołu Szkół w Rytlu dwoma autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 16 na następujących trasach:
- Żukowo – Rytel – Żukowo - ok. 12,0 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba dowożonych uczniów – 10
- Młynki – Rytel – Młynki - ok. 10,2 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba dowożonych uczniów – 5
- Olszyny – D. Wędoły – M. Wędoły – Błota – Rytel – Olszyny – ok. 21,9 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba uczniów dowożonych – 10
Łączny dzienny przebieg autobusu ok. 88,2 km.
Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów na wszystkich trasach przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem uczniów. W autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. Opiekun uczniów w autobusie szkolnym ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do momentu opuszczenia autobusu przez uczniów w wyznaczonym miejscu przy szkole oraz od chwili wejścia do autobusu z wyznaczonego miejsca przy szkole do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na wyznaczonym przystanku. Podczas dowozu opiekun przekazuje dowożonych uczniów wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurującemu. Podczas odwozu opiekun odbiera uczniów spod szkoły i wprowadza do autobusu szkolnego.

Dowożenie uczniów odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg poniższego harmonogramu:
- rozpoczęcie zajęć lekcyjnych: godz. 8.00 do 10.30
- zakończenie zajęć lekcyjnych: godz. 12.30 do 15.10

Powyższa zmiana staje się obowiązująca z chwilą podania do publicznej wiadomości. Z uwagi na zakres zmian i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert.
W wyniku wprowadzonych zmian na podstawie art. 137 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazał w dniu 31.05.2023 r Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o sprostowaniu- w załączeniu opublikowane ogłoszenie.

Z poważaniem

UWAGA: Zamawiający zmiany w opisie naniósł na czerwono.

Załączniki:
1) Opis przedmiotu zamówienia po zmianie dla cz. Nr 2 – załącznik nr 4 do SWZ,
2) Kosztorys ofertowy dla cz. nr 2 – załącznik nr 9 do SWZ,
3) Ogłoszenie o sprostowaniu.

Kosztorys ofertowy [...].odt

Sprostowanie OGŁOSZE [...].pdf

SWZ ZMIANA.docx

SWZ zmiana.pdf

ZAŁĄCZNIK NR 4 - OPI [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1060