Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Or.272.5.2023 Adaptacja pomieszczeń pod biuro paszportowe w budynku przy ul. Warszawskiej 11 wraz z budową pochylni dla osób z niepełnosprawnością ruchową

Magdalena Oczkowicz
Powiat Miechowski Department: Wydział Organizacyjny
Deadlines:
Published : 17-03-2023 08:42:00
Placing offers : 03-04-2023 09:00:00
Offers opening : 03-04-2023 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 107.89 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia Or.272.5.2023.docx docx 72.72 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik 4 Przedmiary robót.zip zip 778.1 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip zip 16055.78 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy Or.272.5.2023.docx docx 25.33 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik nr 2 Wzór istotnych postanowień umowy z klauzulą Or.272.5.2023.docx docx 27.59 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnienia warunków udziału i braku przesłanek wykluczeniaOr. 272.5.2023.docx docx 17.78 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik nr 5 Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji w Załączniku 3 oświadczeniu z art. 125 ust. 1 pzp.docx docx 18.48 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
załącznik nr 6 Wykaz robót.docx docx 18.41 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik nr 7 Oświadczenie o wymaganych kwalifikacjach kadry kierowniczej docx.docx docx 15.53 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Załącznik nr 8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę .docx docx 18.15 2023-03-17 08:42:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert Or.272.5.2023.docx docx 21.11 2023-04-03 13:45:34 Public message
Unieważnienie postępowania Or.272.5.2023.docx docx 15.17 2023-04-04 14:46:54 Public message

Announcements

2023-04-04 14:46 Magdalena Oczkowicz Zamawiający udostępnia w załączeniu unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].docx

2023-04-03 13:45 Magdalena Oczkowicz Zamawiający udostępnia w załączeniu informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-03-28 12:35 Magdalena Oczkowicz Pytania i odpowiedzi do postępowania:
1. Czy termin realizacji inwestycji 15.06.2023 r. jest wpisany poprawnie. Z technicznego punktu widzenia nie ma możliwości wykonania prac w podanym terminie. Proszę o ustalenie nowego terminu.
Odpowiedź ad 1: termin jest prawidłowo wpisany
2. Proszę konkretnie o podanie ilości wyposażenia w meble biurowe z załączonych wyka-zów zestawień i przedmiarów nie wynika o które meble chodzi i jakiego rodzaju. Czy lo-dówka jest także w wyposażeniu / jaka?/
Odpowiedź ad. 2: Ilośc mebli należy przyjąć zgodnie z aranązcją i kartami załączonymi do opracowania, lodówka znajduje się w zakresie wyposażenia.
3. Czy nie powtarzają się pozycje instalacji internetu i szafy krosowniczej w przedmiarach elektrycznym i kosztorysie instalacji niskoprądowych .
Odpowiedź ad.3: Tak przez pomyłkę ujęto te pozycje w dóch przedmiarach,powtarzajace pozycje proszę przyjąć skorygować do jednego kompletu.
4. Jakie przewidziano rozliczenie kosztorysowe czy w formie ryczałtu.
Odpowiedź ad. 4: kosztorys powykonawczy
5. W jakiej formie do przetargu należy dołączyć kosztorysy ofertowe uproszczone czy szczegółowe.
Odpowiedź ad. 5: kosztorysy sporządzone wg przedmiarów
6. Czy w pomieszczeniach przewidziane jest wodne ogrzewanie podłogowe jak w opisie sanitarnym czy tylko grzejnikowe.
Odpowiedź ad. 6: Nie przewiduje się ogrzwania podłogowego
7. Łazienka dla petentów w załączonych na rzucie i podanych wymiarach po zamontowaniu przyjętych urządzeniach sanitarnych na stelażach i uchwytów nie spełni wymagań ła-zienki dla niepełnosprawnych – proszę o wyjaśnienie .
Odpowiedź ad. 7: Na rzucie wskazano 150 wymaganej średnicy obrotu dla osoby niepełno-sprawnej
8. Czy skrzydło drzwiowe do łazienki ma być o wym. 90/200 jak w przedmiarach czy 100/205 jak w załączonych rzutach.
Odpowiedź ad. 8: Proszę przyjąć drzwi o szerokości 100/205
9. Czy zaprojektowane instalacje ppoż. posiadają uzgodnienia z osobą uprawnioną .
Odpowiedź ad. 9: Przedmiotowa inwestycja nie wymaga zgłoszenia do Starostwa Powiatowego ani uzgodnień z rzeczonawca ppoż., prowadzona inwestycja odbywa się na zasadzie remontu.
10. Czy instalacje sanitarne w tym łazienka dla NSP są uzgodnione z osobą uprawnioną.
Odpowiedź ad. 10: Przedmiotowa inwestycja nie wymaga zgłoszenia do Starostwa Powiatowego ani uzgodnień z rzeczonawca sanitarnym., prowadzona inwestycja odbywa się na zasadzie re-montu.
11. czy wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania?
Odpowiedź ad. 11: tak
2023-03-27 13:18 Magdalena Oczkowicz Pytanie:
czy wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania?
Odpowiedź:
Tak, wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania.
2023-03-17 08:44 Magdalena Oczkowicz Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi 389 160,94 zł brutto

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 669