Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2023 08:42:00 |
Składania : | 03-04-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-04-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-04-04 14:46 | Magdalena Oczkowicz | Zamawiający udostępnia w załączeniu unieważnienie postępowania |
2023-04-03 13:45 | Magdalena Oczkowicz | Zamawiający udostępnia w załączeniu informację z otwarcia ofert. |
2023-03-28 12:35 | Magdalena Oczkowicz |
Pytania
i
odpowiedzi
do
postępowania: 1. Czy termin realizacji inwestycji 15.06.2023 r. jest wpisany poprawnie. Z technicznego punktu widzenia nie ma możliwości wykonania prac w podanym terminie. Proszę o ustalenie nowego terminu. Odpowiedź ad 1: termin jest prawidłowo wpisany 2. Proszę konkretnie o podanie ilości wyposażenia w meble biurowe z załączonych wyka-zów zestawień i przedmiarów nie wynika o które meble chodzi i jakiego rodzaju. Czy lo-dówka jest także w wyposażeniu / jaka?/ Odpowiedź ad. 2: Ilośc mebli należy przyjąć zgodnie z aranązcją i kartami załączonymi do opracowania, lodówka znajduje się w zakresie wyposażenia. 3. Czy nie powtarzają się pozycje instalacji internetu i szafy krosowniczej w przedmiarach elektrycznym i kosztorysie instalacji niskoprądowych . Odpowiedź ad.3: Tak przez pomyłkę ujęto te pozycje w dóch przedmiarach,powtarzajace pozycje proszę przyjąć skorygować do jednego kompletu. 4. Jakie przewidziano rozliczenie kosztorysowe czy w formie ryczałtu. Odpowiedź ad. 4: kosztorys powykonawczy 5. W jakiej formie do przetargu należy dołączyć kosztorysy ofertowe uproszczone czy szczegółowe. Odpowiedź ad. 5: kosztorysy sporządzone wg przedmiarów 6. Czy w pomieszczeniach przewidziane jest wodne ogrzewanie podłogowe jak w opisie sanitarnym czy tylko grzejnikowe. Odpowiedź ad. 6: Nie przewiduje się ogrzwania podłogowego 7. Łazienka dla petentów w załączonych na rzucie i podanych wymiarach po zamontowaniu przyjętych urządzeniach sanitarnych na stelażach i uchwytów nie spełni wymagań ła-zienki dla niepełnosprawnych – proszę o wyjaśnienie . Odpowiedź ad. 7: Na rzucie wskazano 150 wymaganej średnicy obrotu dla osoby niepełno-sprawnej 8. Czy skrzydło drzwiowe do łazienki ma być o wym. 90/200 jak w przedmiarach czy 100/205 jak w załączonych rzutach. Odpowiedź ad. 8: Proszę przyjąć drzwi o szerokości 100/205 9. Czy zaprojektowane instalacje ppoż. posiadają uzgodnienia z osobą uprawnioną . Odpowiedź ad. 9: Przedmiotowa inwestycja nie wymaga zgłoszenia do Starostwa Powiatowego ani uzgodnień z rzeczonawca ppoż., prowadzona inwestycja odbywa się na zasadzie remontu. 10. Czy instalacje sanitarne w tym łazienka dla NSP są uzgodnione z osobą uprawnioną. Odpowiedź ad. 10: Przedmiotowa inwestycja nie wymaga zgłoszenia do Starostwa Powiatowego ani uzgodnień z rzeczonawca sanitarnym., prowadzona inwestycja odbywa się na zasadzie re-montu. 11. czy wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania? Odpowiedź ad. 11: tak |
2023-03-27 13:18 | Magdalena Oczkowicz |
Pytanie: czy wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania? Odpowiedź: Tak, wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania. |
2023-03-17 08:44 | Magdalena Oczkowicz | Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi 389 160,94 zł brutto |
Komunikaty