Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Or.272.5.2023 Adaptacja pomieszczeń pod biuro paszportowe w budynku przy ul. Warszawskiej 11 wraz z budową pochylni dla osób z niepełnosprawnością ruchową

Magdalena Oczkowicz
Powiat Miechowski Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2023 08:42:00
Składania : 03-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 03-04-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 107.89 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia Or.272.5.2023.docx docx 72.72 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik 4 Przedmiary robót.zip zip 778.1 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip zip 16055.78 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy Or.272.5.2023.docx docx 25.33 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Wzór istotnych postanowień umowy z klauzulą Or.272.5.2023.docx docx 27.59 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnienia warunków udziału i braku przesłanek wykluczeniaOr. 272.5.2023.docx docx 17.78 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji w Załączniku 3 oświadczeniu z art. 125 ust. 1 pzp.docx docx 18.48 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
załącznik nr 6 Wykaz robót.docx docx 18.41 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 Oświadczenie o wymaganych kwalifikacjach kadry kierowniczej docx.docx docx 15.53 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę .docx docx 18.15 2023-03-17 08:42:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert Or.272.5.2023.docx docx 21.11 2023-04-03 13:45:34 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania Or.272.5.2023.docx docx 15.17 2023-04-04 14:46:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-04 14:46 Magdalena Oczkowicz Zamawiający udostępnia w załączeniu unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].docx

2023-04-03 13:45 Magdalena Oczkowicz Zamawiający udostępnia w załączeniu informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-03-28 12:35 Magdalena Oczkowicz Pytania i odpowiedzi do postępowania:
1. Czy termin realizacji inwestycji 15.06.2023 r. jest wpisany poprawnie. Z technicznego punktu widzenia nie ma możliwości wykonania prac w podanym terminie. Proszę o ustalenie nowego terminu.
Odpowiedź ad 1: termin jest prawidłowo wpisany
2. Proszę konkretnie o podanie ilości wyposażenia w meble biurowe z załączonych wyka-zów zestawień i przedmiarów nie wynika o które meble chodzi i jakiego rodzaju. Czy lo-dówka jest także w wyposażeniu / jaka?/
Odpowiedź ad. 2: Ilośc mebli należy przyjąć zgodnie z aranązcją i kartami załączonymi do opracowania, lodówka znajduje się w zakresie wyposażenia.
3. Czy nie powtarzają się pozycje instalacji internetu i szafy krosowniczej w przedmiarach elektrycznym i kosztorysie instalacji niskoprądowych .
Odpowiedź ad.3: Tak przez pomyłkę ujęto te pozycje w dóch przedmiarach,powtarzajace pozycje proszę przyjąć skorygować do jednego kompletu.
4. Jakie przewidziano rozliczenie kosztorysowe czy w formie ryczałtu.
Odpowiedź ad. 4: kosztorys powykonawczy
5. W jakiej formie do przetargu należy dołączyć kosztorysy ofertowe uproszczone czy szczegółowe.
Odpowiedź ad. 5: kosztorysy sporządzone wg przedmiarów
6. Czy w pomieszczeniach przewidziane jest wodne ogrzewanie podłogowe jak w opisie sanitarnym czy tylko grzejnikowe.
Odpowiedź ad. 6: Nie przewiduje się ogrzwania podłogowego
7. Łazienka dla petentów w załączonych na rzucie i podanych wymiarach po zamontowaniu przyjętych urządzeniach sanitarnych na stelażach i uchwytów nie spełni wymagań ła-zienki dla niepełnosprawnych – proszę o wyjaśnienie .
Odpowiedź ad. 7: Na rzucie wskazano 150 wymaganej średnicy obrotu dla osoby niepełno-sprawnej
8. Czy skrzydło drzwiowe do łazienki ma być o wym. 90/200 jak w przedmiarach czy 100/205 jak w załączonych rzutach.
Odpowiedź ad. 8: Proszę przyjąć drzwi o szerokości 100/205
9. Czy zaprojektowane instalacje ppoż. posiadają uzgodnienia z osobą uprawnioną .
Odpowiedź ad. 9: Przedmiotowa inwestycja nie wymaga zgłoszenia do Starostwa Powiatowego ani uzgodnień z rzeczonawca ppoż., prowadzona inwestycja odbywa się na zasadzie remontu.
10. Czy instalacje sanitarne w tym łazienka dla NSP są uzgodnione z osobą uprawnioną.
Odpowiedź ad. 10: Przedmiotowa inwestycja nie wymaga zgłoszenia do Starostwa Powiatowego ani uzgodnień z rzeczonawca sanitarnym., prowadzona inwestycja odbywa się na zasadzie re-montu.
11. czy wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania?
Odpowiedź ad. 11: tak
2023-03-27 13:18 Magdalena Oczkowicz Pytanie:
czy wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania?
Odpowiedź:
Tak, wyposażenie meblowe zawarte w Załącznik 4.1 Dokumentacja projektowa.zip , jest w zakresie bieżącego postępowania.
2023-03-17 08:44 Magdalena Oczkowicz Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi 389 160,94 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 667