Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Obsługa serwisowa kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie.

Deadlines:
Published : 13-03-2023 10:35:00
Placing offers : 20-03-2023 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

- przystąpienie Oferenta do przedmiotowego postępowania oznacza, że szczegółowo zapoznał się z dokumentacją postępowania, wszystkimi załącznikami, w tym oświadczeniem składanym na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ( Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz informacją dot. przetwarzania danych osobowych RODO.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez e-mail: pwiniarski@nsa.gov.pl lub pod nr tel. 22 551 61 91, 22 551 67 42, 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. 7 ceny doraźna- regulacje i naprawy (2).docx docx 16.69 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zał. nr 5 Formularz cen obs. pełna zap.ofert. (2).docx docx 18.84 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zał. nr 6 Formularz Cen- doraźna regulacje, umowa (1).docx docx 14.18 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zał. nr 4 Formularz Ofertowy do zap. ofert. (1).docx docx 13.92 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zapyt. Ofertowe.docx docx 16.37 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zał.nr 3 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (2).docx docx 20.16 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zał. nr 2 obs. doraźna spis urządzeń (2).docx docx 17.05 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Zał. 1 do zapyt. ofert. (1).docx docx 15.74 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Oświadczenie sankcyjne.docx docx 14.78 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
Informacja art. 13 RODO..docx docx 17.23 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order
zał.8 Istotne postan. umowy. t.docx docx 27.82 2023-03-13 10:35:00 Subject of the order

Announcements

2023-03-15 11:27 Paweł Pocztarski Dzień dobry,

Szanowni Państwo,

sprostowanie dot. postępowania nr ID 737431

Uprzejmie informujemy, iż w załączonym do postępowania dokumencie pn. "Zapytanie ofertowe" błędnie wskazano termin na składanie ofert - wskazano datę 16.03.2023 r. godz. 12.00 winno być 20.03.2023 r. do godz. 12.00.
Termin na składanie ofert do 20.03.2023 r. godz. 12.00, został prawidłowo określony na platformie zakupowej.

Z poważaniem,
Paweł Pocztarski
NSA

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Serwis kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Serwis kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wg załączonej specyfikacji.

Zał. 7 ceny doraźna- [...].docx

Zał. nr 5 Formularz [...].docx

Zał. nr 6 Formularz [...].docx

Zał. nr 4 Formularz [...].docx

Zapyt. Ofertowe.docx

Zał.nr 3 szczegółowy [...].docx

Zał. nr 2 obs. doraź [...].docx

Zał. 1 do zapyt. ofe [...].docx

Oświadczenie sankcyj [...].docx

Informacja art. 13 [...].docx

zał.8 Istotne postan [...].docx

1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 666