Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-005/2023 DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-02-2023 09:15:00
Składania : 16-03-2023 09:15:00
Otwarcia : 16-03-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne, na podstawie   art. 132 ustawy Pzp.

2.   Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku i artykułów higienicznych do Magazynu Centralnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanych dalej „wyrobami”.

3.      Rodzaj oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.9 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu_13.02.2023_UE.pdf pdf 220.12 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
SWZ_005_.pdf pdf 4291.26 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
SWZ_005.docx docx 191.36 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.docx docx 33.73 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc doc 117 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 184.5 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy art. 5K.doc doc 51.5 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Załączniki 1.1-1.9 do formularza ofertowego.xlsx xlsx 122.64 2023-02-13 09:15:00 Postępowanie
Wyniki postępowania w zakresie Pakietu nr 3.pdf pdf 99.27 2023-07-17 10:27:46 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania w zakresie Pakietu nr 3.doc doc 256 2023-07-17 10:27:46 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 528 2023-03-08 08:54:15 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 778.48 2023-03-08 08:54:15 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 176 2023-03-09 08:35:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 60.41 2023-03-09 08:35:29 Publiczna wiadomość
Załącznik 1.1 do formularza ofertowego - modyfikacja.pdf pdf 335.63 2023-03-09 08:35:29 Publiczna wiadomość
Załącznik 1.1 do formularza ofertowego - modyfikacja.xlsx xlsx 23.01 2023-03-09 08:35:29 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 59.5 2023-03-16 10:43:24 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 337.47 2023-05-11 10:48:19 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 514.5 2023-05-11 10:48:19 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru pak 3.pdf pdf 26.42 2023-05-19 08:03:52 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru pak 3.doc doc 136 2023-05-19 08:03:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_EU_01.09.2023.pdf pdf 242.12 2023-09-01 09:51:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-01 09:51 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 01.09.2023 r.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-07-17 10:27 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp/ZP-005/2023 w zakresie Pakietu nr 3

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2023-05-19 08:03 Magdalena Adamczyk Informacja o unieważnieniu czynności wyboru z zakresie Pakietu nr 3

Unieważnienie wyboru [...].pdf

Unieważnienie wyboru [...].doc

2023-05-11 10:48 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp/ZP-005/2023

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].doc

2023-03-16 10:43 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-03-16 09:15 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, przeznaczył kwotę 2 337 395,24 zł brutto w tym:

numer pakietu Nazwa pakietu Wartość brutto
1. wysokochłonne podkłady higieniczne 52 286,00 zł
2. rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe w systemie SafeDone 39 150,00 zł
3. rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe 1 464 300,00 zł
4. rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe chemo 27 215,50 zł
5. ubranie operacyjne 575 200,00 zł
6. Rękawice winylowe 5 710,00 zł
7. rękawice foliowe, fartuch zapaska 9 583,74 zł
8. koc ogrzewający , prześcieradła ochronne 97 620,00 zł
9. bielizna operacyjna 66 330,00 zł

2023-03-09 08:35 Magdalena Adamczyk Informacja nr 2

Informacja nr 2.doc

Informacja nr 2.pdf

Załącznik 1.1 do for [...].pdf

Załącznik 1.1 do for [...].xlsx

2023-03-08 08:54 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1414