Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.82.2022 Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Zadanie nr 1 Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław (określonych w załącznikach 1a-1c), sprzątanie po handlu okolicznościowym oraz w trakcie trwania i po zakończeniu imprez miejskich odbywających się w plenerze. Zadanie nr 2 Zbiórka, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części. Zadanie nr 3 Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych w granicach administracyjnych Miasta Jarosławia.

Paweł Dernoga
Urząd Miasta Jarosławia Oddział: Urząd Miasta Jarosławia
Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2022 13:33:00
Składania : 29-12-2022 11:00:00
Otwarcia : 29-12-2022 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 168.8 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 79.74 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik 1A - do opisu przedmiotu zamówienia.doc doc 177 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik 1B - do opisu przedmiotu zamówienia.doc doc 43 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik 1C - do opisu przedmiotu zamówienia.doc doc 101 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik 2 - do opisu przedmiotu zamówienia.doc doc 27 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy zadanie nr 1.docx docx 22.96 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy zadanie nr 2.docx docx 26.21 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy zadanie nr 3.docx docx 25.24 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - do opisu przedmiotu zamówienia (wykaz przystanków w Jarosławiu).doc doc 103 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 91 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 41.85 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie dot. gr. kapitałowej.docx docx 45.89 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - wykazu usług.docx docx 24 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wykaz sprzętu.docx docx 14.79 2022-12-21 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy część 1.docx docx 30.84 2022-12-27 08:38:57 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy część 2.docx docx 30.84 2022-12-27 08:38:57 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy część 3.docx docx 30.87 2022-12-27 08:38:57 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 216.09 2022-12-29 11:29:01 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 299.13 2022-12-30 12:10:43 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 299.1 2023-01-02 14:11:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-02 14:11 Paweł Dernoga Wynik z poprawną datą

Wynik.pdf

2022-12-30 12:10 Paweł Dernoga Ogłoszenie wyniku

Wynik.pdf

2022-12-29 11:29 Paweł Dernoga Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-29 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:
Część 1 - 345 000,00 zł
Część 2 - 39 000,00 zł
Część 3 - 90 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 633