Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/MJP/56/2022 Dostawa materiałów promocyjnych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2022 15:11:00
Składania : 16-11-2022 08:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

- część pierwsza - dostawa teczek, kartek (poz. 1-4 poniższego formularza)

- część druga - dostawa notesów, piór, parasoli (poz. 5-9 poniższego formularza)

Opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio załączniki nr 1 i nr 2 do zapytania. UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na część pierwszą, część drugą lub obie części. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na pojedyncze pozycje z części określonych powyżej. 

Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do zapytania. Wzór umowy wskazuje również warunki i zasady świadczenia usługi.


Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria:

- cena - 90%

- czas na usunięcie braków w dostawie - 10 % (zaoferowanie 7 dni - 0 pkt, 6 dni - 5 pkt, 5 dni - 10 pkt)

Kalkulując cenę, w cenach jednostkowych poszczególnych elementów należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy, rozładunku, gwarancji.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - opz teczki kartki.docx docx 1286.16 2022-11-09 15:11:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - opz notesy piora parasole.docx docx 224.78 2022-11-09 15:11:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - wzór umowy.docx docx 65.25 2022-11-09 15:11:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - wzór umowy_zmiana.pdf pdf 299.68 2022-11-14 22:37:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-15 12:27 Eliza Gajowczyk Pytania do postępowania wraz z odpowiedziami:

Pytanie: Czy mała torba papierowa na pewno ma być z kredy 300g? (duża jest z kredy 200g)
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie małej torby z kredy 200g.
2022-11-14 22:36 Eliza Gajowczyk Zamawiający informuje o zmianie wzoru umowy w par. 7 ust. 1. Wzór umowy z zaznaczoną zmianą w załączeniu.

załącznik nr 3 - wzó [...].pdf

2022-11-14 12:17 Eliza Gajowczyk Pytania do postępowania wraz z odpowiedziami:
Pytanie: (odnośnie kartek pocztowych).
W załączniku nr 2 jest podana łączna ilość 4500 szt. - 3 wzory po 1500 szt.
W formularzu podana jest ilość 1500 szt.
Na jaką ilość wycenę należy podać?

Odpowiedź:
Zamawiający oczekuje wyceny za 4500 szt. kartek. W związku z tym, że nie ma możliwości zmiany liczby w formularzu w platformie, Zamawiający zmienił J.m. na kpl i prosi o wycenę kartek, aby była podana łączna cena za 4500 szt.
2022-11-10 15:04 Eliza Gajowczyk Pytania do postępowania wraz z odpowiedziami:

Pytanie: czy mogę prosić o informację odnośnie pióra - czy możemy zaproponować Państwu zamiennik, czy musi to być dokładnie ten model który wskazujecie Państwo w specyfikacji?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innego modelu o takim samym poziomie jakościowym produktu.
2022-11-10 14:39 Eliza Gajowczyk Pytania do postępowania wraz z odpowiedziami:

Pytanie:
Mam pytanie odnośnie pkt. 4 Torby papierowe z logo duże.
Czy możemy przyjąć, że wymiar 19 x 13 x 12, 5 cm to wymiar (szer. x gł. x wys.)?
Czy przedmiot w torbie może być w pionie lub poziomie?
Możemy wykonać wykrojnik pod torbę. Przy ilości 3000 szt. podzielony koszt wykrojnika będzie minimalny.

Odpowiedź:
Ta torba musi być trochę większa niż podane wymiary, bo te wymiary, to rozmiar pudełka tekturowego, w którym znajduje się filiżanka. Torba ma służyć do tego, żeby można było wręczać te filiżanki w eleganckiej formie. Zatem jeśli chodzi o szerokość i głębokość, to z pół centymetra – 1 centymetr więcej musi być. Jeśli chodzi o wysokość, to tu chyba dobrze, żeby było kilka centymetrów więcej nawet.
Przedmiot w torbie musi być w poziomie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Teczki papierowe Standard Plus Należy podać cenę. 1500 szt. - (0)
2 Kartki pocztowe Należy podać cenę, aby łączna cena obejmowała 4500 szt. kartek. 1500 kpl. - (0)
3 Torby papierowe z logo Muzeum - małe Należy podać cenę. 500 szt. - (0)
4 Torby papierowe z logo - duże Należy podać cenę. 3000 szt. - (0)
5 Notesy eko A5 Należy podać cenę. 600 komplet - (0)
6 Pióro wieczne Parker w wygrawerowanym logo Muzeum Należy podać cenę. 200 szt. - (0)
7 Granatowe parasole z logo Muzeum Należy podać cenę. 100 szt. - (0)
8 Bordowe parasole z napisem „Dialog Dwóch Kultur/ ДІАЛОГ ДВОХ КУЛЬТУР Należy podać cenę. 30 szt. - (0)
9 Długopisy bordowe metalowe Należy podać cenę. 200 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji zamówienia zawartymi w umowie i nie wnosimy do nich zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana łączna cena oferty uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Osoba do kontaktu w sprawie realizacji umowy - Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. (0)
6 Numer telefonu oraz adres e - mail, pod którymi wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia. - Prosimy o podanie adresu e-mail i numeru telefonu. (0)
7 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
8 Czas na usunięcie braków w dostawie, o których mowa w par. 3 ust. 10 wzoru umowy. 10% Należy podać liczbę dni. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 545