Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.272.33.2022 Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2023 r.

Zespół Zamówień Publicznych
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Zespół Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-11-2022 10:50:00
Składania : 22-11-2022 09:30:00
Otwarcia : 22-11-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZP.33.22.pdf pdf 140.95 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
SWZ_33.22.pdf pdf 1008.04 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
zał. A. specyfikacja techniczna.doc doc 76.5 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
zał. B umowa.pdf pdf 4727.26 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 33.22.docx docx 29.99 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.doc doc 42 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc doc 37 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób.docx docx 24.58 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.docx docx 23.22 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.docx docx 22.17 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 7- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.doc doc 41.5 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 23.31 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 - Wzór oświadczenia o aktualności.docx docx 22.14 2022-11-14 10:50:00 Postępowanie
wyjaśnienia nr 1 do SWZ.33.22.pdf pdf 556.45 2022-11-18 10:35:45 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert ZP.272.33.pdf pdf 558.12 2022-11-22 11:13:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ZP.272.33.22.pdf pdf 232.59 2022-12-13 13:14:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-13 13:14 Zespół Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-22 11:13 Zespół Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-22 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający – Powiat Pruszkowski działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że na realizację zamówienia pn. Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2023 r., zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 239 103,12 zł brutto, w tym: konserwacja 149 103,12 zł, zakup materiałów 90 000,00 zł brutto.
2022-11-18 10:35 Zespół Zamówień Publicznych Wyjaśnienie SWZ

wyjaśnienia nr 1 do [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 441