Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2022 08:52:00 |
Składania : | 17-11-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 17-11-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
GZGKiM.3331-115./22.KS Wągrowiec, dnia 9 listopada
2022 roku
ZAPROSZENIE
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany
przez
Jarosław Kapałczyński – Dyrektor Zakładu
62 – 100 Wągrowiec
ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26
21 462
ZAPRASZA
WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :
,, Opróżnianie zbiorników
bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych”
I Opis przedmiotu
zamówienia
Z
uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie
prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r, poz. 1710 ze zm.) w formie
zapytania ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021
roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w
Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
II Przedmiot
zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie zbiorników
bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych z budynków komunalnych administrowanych
przez Gminny Zakład Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w okresie od 1.01.2023 roku do 31.12.2023
roku.
b) Wykaz obiektów
stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Szacunkowa ilość
wywozu nieczystości płynnych około 1996m3.
Podane ilości są
wielkościami szacunkowymi, rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej usługi
wywozu nieczystości płynnych.
c) Wykonawca zobowiązany
jest posiadać na dzień składania ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne
zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i
transport nieczystości ciekłych z terenu Gminy Wągrowiec.
d) Wykonawca zobowiązany
jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w sytuacjach
awaryjnych, klęskach żywiołowych.
e) Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością z
zachowaniem obowiązujących przepisów szczegółowych.
f)
Wykonawca
w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji np.
rozlane w trakcie wykonywania usługi nieczystości będą natychmiast sprzątnięte.
g) Wynagrodzenie za
realizację zadania – wywóz nieczystości, wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie
wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości nieczystości przyjęte do
zlewni z zastrzeżeniem, że ilość przyjętych do rozliczenia nieczystości
płynnych będzie nie większa niż wymienione pojemności zbiorników w załączniku
nr 3 do zaproszenia (dla poszczególnych obiektów).
h) Wykonawca
powiadomi na piśmie Zamawiającego o sytuacjach uniemożliwiających realizację
umowy.
III Warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca posiada uprawnienia do
wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie,
b) Wykonawca dysponuje odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Cenę oferty
należy określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez
zamawiającego.
Wykonawca określi cenę zgodnie z poniższą tabelą:
|
Cena netto za opróżnienie zbiorników i transport 1m3 nieczystości ciekłych bez
względu na odległość |
Podatek VAT |
Cena brutto za opróżnienie zbiorników i transport 1m3
nieczystości ciekłych |
Szacunkowa ilość nieczystość ciekłych na okres 1 roku w m3 |
Wartość brutto – na podstawie szacunkowej ilości nieczystości
ciekłych |
|
1 |
2 |
1+2
= 3 |
4 |
3
* 4= 5 |
Opróżnianie
zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych |
|
|
|
1996 |
|
Wartość zamówienia
słownie: …………………………………………………………………….............
……………………………………………………………………………………………………………..
V Wymagania formalne: Jako wymagany załącznik do
formularza ofertowego, wykonawca winien załączyć
a) Kopię
ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości
ciekłych,
b)
Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr
2.
VI
Sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę oraz sposób i termin jej złożenia w
formie lub postaci elektronicznej:
a) Ofertę
należy sporządzić w języku polskim; dokumenty
sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język
polski.
b) Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. Wykonawca może przygotować ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych przez niego wzorach. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.
c) Ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d)
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do
podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w
odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr
910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
e)
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający
wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi
oraz plików podpisu w formacie XAdES.
f)
Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem
terminu do składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania
zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
g)
Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie
większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać
będzie odrzuceniu.
h)
Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2
Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z
wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego
się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
i)
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB
natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
j)
Wykonawca
złoży do dnia 17 listopada 2022 roku
do godziny 12:00 prawidłowo podpisaną ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w
innej formie podlegają odrzuceniu.
VII Termin realizacji zamówienia:. Od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
VIII Termin otwarcia ofert: 17 listopada 2022
r., godz.12.05.
IX Informacja z otwarcia ofert:
Informacja z
otwarcia ofert zostanie umieszczona wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej
OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
X Termin zapłaty wynagrodzenia:
a) Zamawiający
przewiduje wystawienie jednej faktury w miesiącu,
b) Obowiązkiem
Wykonawcy jest dołączenie do każdej faktury dokumentu potwierdzającego ilość
nieczystości zrzucanych na oczyszczalnię ścieków,
c) Zamawiający
zobowiązuje się opłacić fakturę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
XI Zapytania
o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie
się z Zamawiającym:
a) w przypadku pytań
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do
kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Jarosław
Kapałczyński - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e–mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b) w przypadku pytań
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
XII Przy wyborze ofert
zamawiający będzie kierował się::
a)
Kryterium
wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b)
Waga
kryterium: 100%.
XIII Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję,
że:
a)
Administratorem
Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu.
b)
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem
adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
c)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak
również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
e)
Państwa
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać
profilowaniu.
f)
Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
g)
W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące
prawa:
·
prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
·
prawo
do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
·
prawo
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
·
prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
h)
Podanie
przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych
skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
i i)
Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
DYREKTOR
/Jarosław Kapałczyński/
Załączniki:
1.
Formularz ofertowy –
załącznik nr 1.
2.
Projekt umowy –
załącznik nr 2.
3.
Wykaz obiektów - załącznik nr 3.
2022-11-17 14:05 | Paulina Maciejewska | Unieważnienie postępowania |
2022-11-17 12:43 | Paulina Maciejewska | Raport z otwarcia ofert |
Komunikaty