Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-115/22.KS Opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych

Paulina Maciejewska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2022 08:52:00
Składania : 17-11-2022 12:00:00
Otwarcia : 17-11-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

GZGKiM.3331-115./22.KS                                                                                                                                                 Wągrowiec, dnia 9 listopada 2022 roku

 

ZAPROSZENIE

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej w Wągrowcu

reprezentowany przez

Jarosław Kapałczyński – Dyrektor Zakładu

62 – 100 Wągrowiec

ul. Janowiecka 98A

Tel, fax - 67 26 21 462

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

,, Opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych

 

I Opis przedmiotu zamówienia

 

            Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r, poz. 1710 ze zm.) w formie zapytania ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

II Przedmiot zamówienia

 

a)       Przedmiotem zamówienia  jest opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych z budynków komunalnych administrowanych przez Gminny Zakład Gospodarki  Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w okresie od 1.01.2023 roku do 31.12.2023 roku.

b)      Wykaz obiektów stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

Szacunkowa ilość wywozu nieczystości płynnych około 1996m3.

Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej usługi wywozu nieczystości płynnych.

c)       Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych z terenu Gminy Wągrowiec.

d)      Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w sytuacjach awaryjnych, klęskach żywiołowych.

e)       Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów szczegółowych.

f)        Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji np. rozlane w trakcie wykonywania usługi nieczystości będą natychmiast sprzątnięte.

g)      Wynagrodzenie za realizację zadania – wywóz nieczystości, wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości nieczystości przyjęte do zlewni z zastrzeżeniem, że ilość przyjętych do rozliczenia nieczystości płynnych będzie nie większa niż wymienione pojemności zbiorników w załączniku nr 3 do zaproszenia (dla poszczególnych obiektów).

h)      Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o sytuacjach uniemożliwiających realizację umowy.

 

III Warunki udziału w postępowaniu:

 

a)       Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie,

b)      Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

IV Opis sposobu obliczenia ceny oferty

 

Cenę oferty należy określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

Wykonawca określi cenę zgodnie z poniższą tabelą:

 

 

Cena netto za opróżnienie zbiorników i transport  1m3 nieczystości ciekłych   bez względu na odległość

 

 

Podatek VAT

Cena brutto za opróżnienie zbiorników i transport 1m3 nieczystości ciekłych

Szacunkowa ilość nieczystość ciekłych na okres 1 roku w m3

Wartość brutto – na podstawie szacunkowej ilości nieczystości ciekłych

 

1

2

1+2 = 3

4

3 * 4= 5

Opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych

 

 

 

 

 

1996

 

 

 

Wartość zamówienia słownie: …………………………………………………………………….............

 

……………………………………………………………………………………………………………..

 

V Wymagania formalne: Jako wymagany załącznik do formularza ofertowego, wykonawca winien załączyć

a)       Kopię ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,

b)      Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2.

 

VI Sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę oraz sposób i termin jej złożenia w formie lub postaci elektronicznej:

              a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

             b)      Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.  Wykonawca może przygotować ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych przez niego wzorach. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.

          c)       Ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

         d)      Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.

          e)       W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.

        f)        Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

           g)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.

          h)      Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.

           i)        Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

        j)        Wykonawca złoży do dnia 17 listopada  2022 roku do godziny 12:00 prawidłowo podpisaną ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

 

VII Termin realizacji zamówienia:. Od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.

VIII  Termin otwarcia ofert: 17 listopada 2022 r., godz.12.05.

 

IX Informacja z otwarcia ofert:

Informacja z otwarcia ofert zostanie umieszczona wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings

 

X Termin zapłaty wynagrodzenia:

a)       Zamawiający przewiduje wystawienie jednej faktury w miesiącu,

b)      Obowiązkiem Wykonawcy jest dołączenie do każdej faktury dokumentu potwierdzającego ilość nieczystości zrzucanych na oczyszczalnię ścieków,

c)       Zamawiający zobowiązuje się opłacić fakturę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

XI Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:

       a)       w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Jarosław Kapałczyński - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e–mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/

     b)      w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

XII Przy wyborze ofert zamawiający będzie kierował się::

       a)       Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena,

       b)      Waga kryterium: 100%.

 

XIII Obowiązek informacyjny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

      a)       Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

     b)      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

     c)       Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

    d)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

     e)       Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

     f)        Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

     g)      W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

·         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

·         prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

·         prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 

·         prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

    h)      Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

i   i)        Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

           

 DYREKTOR

/Jarosław Kapałczyński/

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

1.        Formularz ofertowy – załącznik nr 1.

2.        Projekt umowy – załącznik nr 2.

3.        Wykaz obiektów - załącznik nr 3.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie.pdf pdf 277.21 2022-11-09 08:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz.doc doc 39.5 2022-11-09 08:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -Projekt umowy.pdf pdf 188.36 2022-11-09 08:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 -Wykaz obiektów.pdf pdf 33.43 2022-11-09 08:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz.doc doc 39.5 2022-11-09 08:52:00 Kryterium
Załącznik nr 2 -Projekt umowy.pdf pdf 188.36 2022-11-09 08:52:00 Kryterium
Raport z otwarcia.pdf pdf 88.78 2022-11-17 12:43:12 Publiczna wiadomość
Unieważnienie.pdf pdf 34.66 2022-11-17 14:05:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-17 14:05 Paulina Maciejewska Unieważnienie postępowania

Unieważnienie.pdf

2022-11-17 12:43 Paulina Maciejewska Raport z otwarcia ofert

Raport z otwarcia.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - for [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wymagane uprawnienia - Kserokopia ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i ich transport. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Warunki umowy - Akceptuje zapisy umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 -Proj [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 325