Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4251.50.2022.AWP Malowanie pomieszczeń wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Szkolnej 1 w Jastrzębiu-Zdroju

Anna Sitkiewicz
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 02-11-2022 13:35:00
Placing offers : 09-11-2022 09:00:00
Offers opening : 09-11-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Malowanie pomieszczeń wewnętrznych raz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Szkolnej 1

w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na malowaniu pomieszczeń wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Szkolnej 1 w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie nw. robót:

- uzupełnienie ubytków tynku,

- malowanie ścian,

- malowanie sufitów,

- malowanie drzwi,

- uzupełnienie braków wykładziny podłogowej,

- oczyszczenie posadzki z kleju

wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik 4 do Zaproszenia), przedmiar robót (Załącznik 5 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik 2 do Zaproszenia). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót.

2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w Zaproszeniu, STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.4. Wycena robót powinna opierać się na własnych pomiarach i przeprowadzonej wizji w budynku przy uwzględnieniu wszystkich czynności i materiałów niezbędnych do realizacji zadania.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie do dnia 09.12.2022 r.


4. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:

4.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum
36 miesięcy.

4.2. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji
i rękojmi w miesiącach.

4.3. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

4.4. Gwarancja określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Rękojmia określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego za wady przedmiotu umowy.


5. Wymagania wobec Wykonawcy:

Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, związane z robotami malarskimi.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował roboty na rzecz MZN, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą
a
MZN.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zaproszenie.pdf pdf 199 2022-11-02 13:35:00 Proceeding
STWiOR -Załącznik 3.pdf pdf 122.17 2022-11-02 13:35:00 Proceeding
przedmiar - Załącznik nr 4.pdf pdf 1816.39 2022-11-04 14:43:41 Proceeding
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 45.34 2022-11-09 10:55:35 Public message
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 101.15 2022-11-14 11:36:39 Public message

Announcements

2022-11-14 11:36 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2022-11-09 10:55 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie ceny wskazanej w Formularzu Ofertowym 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Należy dołączyć Formularz Ofertowy Attachment required (0)
3 Kosztorys uproszczony - Należy dołączyć kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem materiałów i ich cenami jednostkowymi Attachment required (0)
4 Wykaz robót budowlanych - Należy dołączyć wykaz robót budowlanych wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Zaproszenia Attachment required (0)
5 Dokumenty potwierdzające wykonanie robót - Należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 568