Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8/POZ.236.2019/2022 Zapytanie ofertowe na: 1. Opracowanie procedury w zakresie przyjaznej obsługi osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie ze standardem WO 2.1 w Przychodni Rejonowej w Złotoryi; 2. Przeprowadzenie audytu pod kątem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie ze standardem WO 1.1 w Przychodni Rejonowej w Złotoryi;

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2022 12:24:00
Składania : 27-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 27-10-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_audyt_procedury.pdf pdf 252.68 2022-10-19 12:24:00 Postępowanie
Formularz ofertowy i cenowy.doc doc 85 2022-10-19 12:24:00 Postępowanie
Wzór umowy_audyt_procedury.pdf pdf 299.38 2022-10-19 12:24:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #678400.pdf pdf 70.12 2022-10-27 13:50:28 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert i Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 200.14 2022-11-03 13:50:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-03 13:50 Agnieszka Djorić ZESTAWIENIE OFERT I INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zestawienie ofert i [...].pdf

2022-10-27 13:50 Agnieszka Djorić Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Opracowanie procedury w zakresie przyjaznej obsługi osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie ze standardem WO 2.1 w Przychodni Rejonowej w Złotoryi; 1. Opracowanie procedury w zakresie przyjaznej obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, zawierającą rozwiązania zapewniające przyjazną obsługę pacjentów ze szczególnymi potrzebami. Opracowanie Regulaminu organizacyjnego i innych dokumentów zawierających procedury postepowania w placówce POZ pod kątem ich adekwatności dla osób ze szczególnymi potrzebami, z uwzględnieniem odpowiednich procedur przeciwpożarowych, uwzględniających pacjentów ze szczególnymi potrzebami, przede wszystkim z niepełnosprawnościami. Zasady i procedury związane z obsługą pacjentów muszą zapewnić odpowiednią jakość obsługi ww. grupy osób oraz ich bezpieczeństwo. Przy opracowaniu procedur należy uwzględniać co najmniej główne rodzaje niepełnosprawności. Dokumenty powinny być łatwo dostępne, napisane w formie tekstu łatwego do czytania i zrozumienia (tam gdzie to możliwe opatrzone grafikami, schematami itp.), syntetyczne – pozwalając wyszukanie właściwych informacji w krótkim czasie. Dokumenty powinny być dostępna w postaci papierowej oraz elektronicznej. Przykładowe procedury: 1. PROCEDURA OBSŁUGI PACJENTA (OSOBY ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI) 2. PROCEDURA KOMUNIKACJI ALTERNATYWNEJ 3. PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI W NA STRONIE INTERNETOWEJ 4. PROCEDURA OBSŁUGI PACJENTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ TELEFON 5. PROCEDURA OBSŁUGI PACJENTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ 1 kpl. - (0)
2 2. Przeprowadzenie audytu pod kątem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie ze standardem WO 1.1 w Przychodni Rejonowej w Złotoryi; 2. Opracowanie audytu dostępności - Audyt dostępności placówki POZ z udziałem niezależnych audytorów. W wyniku audytu, powinien powstać raport zawierający rekomendacje co do działań poprawiających dostępność placówki POZ. Audyt powinien obejmować wszystkie aspekty funkcjonowania placówki tj. przegląd istniejących w placówce procedur z zakresu obsługi pacjenta, wyrażania przez pacjenta tzw. świadomych zgód oraz zasad postępowania w sytuacjach kryzysowych, procedur przeciwpożarowych pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa pacjentom, w tym ze szczególnymi potrzebami, procesu świadczenia usług, kwestii dostępności architektonicznej, cyfrowej, komunikacyjnej oraz organizacyjnej dla pacjentów. Procedury przeciwpożarowe powinny również odnosić się do kwestii zapewnienia odpowiedniego sprzętu ewakuacyjnego uwzględniającego szczególne potrzeby pacjentów, przede wszystkim pacjentów z niepełnosprawnościami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 477