Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPiZP.2610.17.2022 Zakup i dostawa monitorów komputerowych oraz komputerów przenośnych

Dział Zamówień Publicznych
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Centrala
Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2022 10:05:00
Składania : 08-11-2022 11:00:00
Otwarcia : 08-11-2022 12:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dz.U.U.E

2. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)

3. Załącznik nr 7 do SWZ ESPD (JEDZ)

4. Materiał pomocniczy - formularze w wersji edytowalnej word

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dz.U.U.E.pdf pdf 192.54 2022-09-19 10:05:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 6122.73 2022-09-19 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ ESPD (JEDZ).xml xml 132.89 2022-09-19 10:05:00 Postępowanie
Materiał pomocniczy - załaczniki w wersji edytowalnej word.docx docx 153.9 2022-09-19 10:05:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania i zmiany SWZ.pdf pdf 5155.92 2022-10-04 12:56:39 Publiczna wiadomość
Materiał pomocniczy - Formularz ofertowy cz. 1 i 3 -ZMIENIONY.docx docx 128.28 2022-10-04 12:56:39 Publiczna wiadomość
2-Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ.pdf pdf 2732.44 2022-10-10 10:08:50 Publiczna wiadomość
Materiał pomocniczy - Formularz ofertowy cz. 3 -ZMIENIONY_07.10.22.docx docx 114.86 2022-10-10 10:08:50 Publiczna wiadomość
3-Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ.pdf pdf 4057.17 2022-10-13 12:57:18 Publiczna wiadomość
Materiał pomocniczy - formularz ofertowy cz. 1. 2-ZMIENIONY_13_10_22.docx docx 122.94 2022-10-13 12:57:18 Publiczna wiadomość
4- Zmiana SWZ_zmiana terminu.pdf pdf 247.65 2022-10-18 09:12:15 Publiczna wiadomość
4A - Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w Dz.U,U.E.pdf pdf 67.37 2022-10-18 09:12:15 Publiczna wiadomość
5 - Odpowiedz na pytanie i zmiana SWZ.pdf pdf 2049.06 2022-10-21 14:50:36 Publiczna wiadomość
Materiał pomocniczy - formularz ofertowy cz. 1-ZMIENIONY_21_10_22.docx docx 110.42 2022-10-21 14:50:36 Publiczna wiadomość
6-Zmiana SWZ_zmiana terminu.pdf pdf 251.61 2022-10-24 09:50:20 Publiczna wiadomość
6A_Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do Dz.U.U.E.pdf pdf 72.15 2022-10-24 09:50:20 Publiczna wiadomość
7 -Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w Dz.U.U.E..pdf pdf 68.11 2022-10-26 10:02:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 73 2022-11-10 14:25:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - w częsci 3 zamówienia.pdf pdf 531.64 2023-01-12 15:01:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. 1 i 2 zam..pdf pdf 877.87 2023-01-20 08:45:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-20 08:45 Dział Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 i 2 zamówienia

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-12 15:01 Dział Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 3 zamówienia

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-10 14:25 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-08 11:00 Komunikat Zamawiającego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedziba w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, działając na podstawie przepisu art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 t.j.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawę monitorów komputerowych oraz komputerów przenośnych” [numer referencyjny sprawy: DPiZP.2610.17.2022], zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 1 102 847,77 zł brutto, w tym:
Na część nr 1 – monitory komputerowe typ 1, kwota brutto wynosi 40 221,00 zł;
Na cześć nr 2 – monitory komputerowe typ 2, kwota brutto wynosi 390 525,00 zł,
Na część nr 3 – komputery przenośne, kwota brutto wynosi 672 101,77 zł.
2022-10-26 10:02 Dział Zamówień Publicznych Sprostowanie ogłoszenie zmian opublikowane w Dz.U.U.E.

7 -Zmiana ogłoszenia [...].pdf

2022-10-24 09:50 Dział Zamówień Publicznych 1. Pismo z dn. 21.10.2022 r., znak: P.2207.DPiZP.2610.17.2022.BS - zmiana terminu.
2. Sprostowanie ogłoszenie zmian wysłane do publikacji do Dz.U.U.E.

6-Zmiana SWZ_zmiana [...].pdf

6A_Zmiana ogłoszenia [...].pdf

2022-10-21 14:50 Dział Zamówień Publicznych 1. Pismo z dn. 21.10.2022 r., znak: P.2207.DPiZP.2610.17.2022.BS - odpowiedź na pytanie i zmiana SWZ.
2. Materiał pomocniczy w wersji edytowalnej word - Załącznik nr 1.1 do SWZ (wzór Formularza Ofertowego dla części 1 zamówienia)

5 - Odpowiedz na pyt [...].pdf

Materiał pomocniczy [...].docx

2022-10-18 09:12 Dział Zamówień Publicznych 1. Pismo z dn. 13.10.2022 r., znak: ZP.293.DPiZP.2610.17.2022.BS - zmiana terminu.
2. Sprostowanie ogłoszenie zmian opublikowane w Dz.U.U.E.

4- Zmiana SWZ_zmiana [...].pdf

4A - Zmiana ogłoszen [...].pdf

2022-10-13 12:57 Dział Zamówień Publicznych 1. Pismo z dn. 13.10.2022 r., znak: ZP.293.DPiZP.2610.17.2022.BS - odpowiedzi na pytania i zmiany SWZ.
2. Materiał pomocniczy w wersji edytowalnej word - Załączniki nr 1.1 i 1.2 do SWZ (wzór Formularza Ofertowego dla części 1 i 2 zamówienia)

3-Odpowiedzi na pyta [...].pdf

Materiał pomocniczy [...].docx

2022-10-10 10:08 Dział Zamówień Publicznych 1. Pismo z dn. 07.10.2022 r., znak: ZP.283.DPiZP.2610.17.2022.BS - odpowiedzi na pytania i zmiany SWZ.
2. Materiał pomocniczy w wersji edytowalnej word - Załącznik nr 1.3 do SWZ (wzór Formularza Ofertowego dla części 3 zamówienia)

2-Odpowiedzi na pyta [...].pdf

Materiał pomocniczy [...].docx

2022-10-04 12:56 Dział Zamówień Publicznych 1. Pismo z dn. 03.10.2022 r., znak: ZP.269.DPiZP.2610.17.2022.BS - odpowiedzi na pytania i zmiany SWZ.
2. Materiał pomocniczy w wersji edytowalnej word - Załącznik nr 1.1 oraz 1.3 do SWZ (wzór Formularza Ofertowego dla części 1 i 3 zamówienia)

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Materiał pomocniczy [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1951