Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-49-2022 Usługa serwisowania i dozorowania dźwigów osobowych oraz platformy dla niepełnosprawnych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2022 09:58:00
Składania : 11-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 11-10-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:
„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisowania i dozorowania dźwigów osobowych oraz platformy dla niepełnosprawnych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące warunki

udziału w postępowaniu i na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże stosowne dokumenty.

1.      Posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże:

1)      że posiada w firmie min. 20 serwisantów, w tym min 5 serwisantów na dyżurze,

2)      ze posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł,

3)      że personel, który będzie wykonywał prace przy urządzeniach posiada doświadczenie oraz kwalifikacje w zakresie serwisowania i dozorowania dźwigów osobowych oraz platform dla niepełnosprawnych oraz posiadają odpowiednie uprawnienia.

2.      Na potwierdzenie warunku należy złożyć:

1)     oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1,

2)     potwierdzona za zgodność oryginałem kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej,

3)     potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień Dozoru Technicznego odpowiedniej kategorii, do typu konserwowanego dźwigu (co najmniej dla jednego pracownika z grupy o której mowa w par. 3 ust. 3 pkt. 3 wzoru umowy), oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających posiadane uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV (dla wszystkich pracowników Wykonawcy).

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od  09:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: Zbigniew Kowalski tel. 22 553 70 33, adres e-mail: 

zbigniew.kowalski@warszawa.wsa.gov.pl

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 29.09.2022 r o godz. 24:00

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 - Wzór umowy,

załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

W przypadku pytań: 

o   merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",

o   związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 44.42 2022-09-26 09:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy.docx docx 31.47 2022-09-26 09:58:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2022 wer. 3.pdf pdf 494.14 2022-09-26 09:58:00 Postępowanie
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO.pdf pdf 256.52 2022-10-04 07:18:21 Publiczna wiadomość
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO_10.10.2022.pdf pdf 362.11 2022-10-11 07:28:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-49-2022.pdf pdf 700.56 2022-10-17 12:16:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-17 12:16 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-49-2022

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-11 07:28 Magdalena Jańczuk WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO_11.10.2022

WYJAŚNIENIA TREŚCI Z [...].pdf

2022-10-04 07:18 Magdalena Jańczuk WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO_4.10.2022 r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI Z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa serwisowania i dozorowania dźwigów osobowych oraz platformy dla niepełnosprawnych Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, wzorem umowy - załącznik nr 2 oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 3. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że spełniam warunki udziału postępowania i zobowiązuje się dostarczyć wymagane w postepowaniu dokumenty (na wezwanie Zamawiającego) - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie nr 5 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1315