Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZC/10/2022 Dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego - bluzy typu SOFTSHELL dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/10/2022

Awatar Pracownika
Zamówienia publiczne
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2022 13:32:00
Składania : 28-09-2022 10:34:00
Otwarcia : 05-10-2022 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:

 

Przedmiot zamówienia: Dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego – bluzy typu softshell w ilości 45 sztuk

 

Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony

 

Warunki płatności: Przelew, w terminie 30 dni

 

Istotne warunki stawiane Oferentom:

 

  1. Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia
  2. W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

 

 

I.  Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:

 

1.      Cenę brutto za całe zadanie

2.      Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej kopii)

3.      Parafowany projekt umowy.

4.      Oświadczenia następującej treści:

      Oświadczam, iż :

a.        przedmiot prowadzonej przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia

b.      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym  zapewniającym wykonanie zamówienia

c.       w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

d.      jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy,

e.       że nie podlegam wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835)

 

 

    II.       Sposób przygotowania oferty:

1.      Osoby zainteresowane złożeniem swojej oferty, składają ją poprzez platformę zakupową.

2.      Oferta musi być sporządzona wg wzoru „Wzór oferty”

3.      Oferta musi być złożona na całość zamówienia określonego w Zapytaniu Ofertowym.

4.      Wraz z ofertą należy złożyć wszelkie dokumenty wymagane w Zapytaniu Ofertowym.

5.      Ofertę, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

6.      Ofertę, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie skanu podpisanego dokumentu.

7.      Oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

8.      Oferty, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę Zakupową

9.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia oferty w każdym czasie bez podawania przyczyny.

 III.            Termin złożenia ofert: do dnia 05.10.2022r. do godziny 10:00

 IV.            Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcą: Anna Włosińska oraz Marta Pankiewicz, tel. 74/8500-997

    V.            Kryterium oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny oferty w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej:

1.      Cena  (C)– 60 pkt

2.      Wymiana asortymentu na nowy w okresie gwarancji jakości (WA) – 20 pkt

3.      Termin dostarczenia (TD) – 20 pkt

RAZEM 100 pkt

Sposób obliczania wartości punktowej:

Cena ofert brutto ( C)  - 60 pkt

C= C min / C bad x 60

Gdzie:

C – liczba punktów w kryterium cena oferty brutto

C min – najniższa cena ofertowa spośród zaoferowanych ofert nieodrzuconych

C bad – cena ofertowa badanej oferty

Wymiana asortymentu na nowy w okresie gwarancji jakości (WA)- 20 pkt

1)      możliwość wymiany asortymentu na nowy w okresie gwarancji jakości – TAK – 20pkt

2)      brak możliwości wymiany asortymentu na nowy w okresie gwarancji jakości – NIE -0pkt

Termin dostarczenia (TD) – 20 pkt

1)      dostarczenie zamówionego asortymentu w ciągu 1- 35 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20pkt

2)      dostarczenie zamówionego asortymentu w ciągu 36- 45 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10pkt

3)      dostarczenie zamówionego asortymentu w ciągu 46 i więcej dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0pkt

OSTATECZNA OCENA OFERT BĘDZIE WYLICZANA WG WZORU:

0 = C+WA+TD

 VI.            Załączniki do Zapytania Ofertowego:

1)      Wzór oferty

2)      Wzór umowy

3)      Opis przedmiotu zamówienia

4)      Klauzula RODO

 

 

Dyrektor Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy

 

Małgorzata Jurkowska

………………………………………………………

podpis Kierownika Zamawiającego (w oryginale)


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 8947 2022-09-28 10:27:14 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 16.28 2022-09-14 13:32:00 Przedmiot zamówienia
Wzór oferty.doc doc 4496.5 2022-09-14 13:32:00 Kryterium
RODO.doc doc 4492 2022-09-14 13:32:00 Kryterium
PROJEKT UMOWY-ODZIEŻ.doc doc 42 2022-09-14 13:32:00 Kryterium

Komunikaty

2022-09-28 10:49 Zamówienia publiczne SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy informuje, iż anulowało postępowanie pt:" Dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego – bluzy typu softshell w ilości 45 sztuk". Kolejne postępowanie zostanie rozpisane i zamieszczone na Platformie Zakupowej w późniejszym terminie.
Z poważaniem Zespół zamówień publicznych.
2022-09-28 10:34 Zamówienia publiczne Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy (zwany dalej Zamawiającym) unieważnia postępowanie pt: " Dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego – bluzy typu softshell w ilości 45 sztuk". Zamawiający zastrzegł sobie prawo do unieważnienia Zapytania Ofertowego w każdej chwili bez podawania przyczyny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego - bluzy typu SOFTSHELL Opis przedmiotu

Opis przedmiotu zamó [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty

Wzór oferty.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ........... dni od dnia obowiązywania umowy. Proszę wpisać. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin dostarczenia TD 20% Jak w zapytaniu ofertowym (0)
6 Wymiana asortymentu WA 20% Jak w zapytaniu ofertowym (0)
7 RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.doc

(0)
8 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

PROJEKT UMOWY-ODZIEŻ [...].doc

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 464