- Strona główna
- Postępowanie ID 649023
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PM/Z/2418/36/2022 Kompleksowa usługa utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wewnątrz budynku administracyjno - biurowego przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Włodarek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-08-05 14:54:00
-
Składania2022-08-12 09:30:00
-
Otwarcie ofert2022-08-12 09:40:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. z siedzibą w Kaliszu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty
na wykonanie kompleksowej usługi utrzymania czystości obejmującej sprzątanie wewnątrz budynku administracyjno - biurowego przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu
Postępowanie
prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego zgodnie z §5 pkt. II Regulaminu
Udzielania Zamówień.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-08-18
14:32:13
|
Anna Kędzia |
Rozstrzygnięcie
postępowania
Załączniki |
2022-08-12
13:09:49
|
Magdalena Włodarek |
Zestawienie
ofert
otwartych
w
postępowaniu
Załączniki |
2022-08-12
09:15:25
|
Magdalena Włodarek | Link do transmisji do otwarcia postępowania: https://youtu.be/UUc-JikuVAY |
2022-08-11
07:23:58
|
Magdalena Włodarek |
W
związku
z
pojawieniem
się
zapytania
do
postępowania,
Przedsiębiorstwo
Wodociągów
i
Kanalizacji
Spółka
z
o.o.
z/s
w
Kaliszu
odpowiada: Pytanie 22: Dzień dobry , proszę o informacje jaka obecnie Firma sprząta ? oraz kwotę z faktury za ostatnie trzy miesiące netto i brutto. Odpowiedź: Odpowiedź na powyższe pytanie znajduje się w ,,Komunikatach publicznych" pytanie/odpowiedź nr 6. Magdalena Włodarek |
2022-08-10
12:45:48
|
Anna Kędzia |
W
związku
z
pojawieniem
się
pytań
do
postępowania,
Przedsiębiorstwo
Wodociągów
i
Kanalizacji
Spółka
z
o.o.
z/s
w
Kaliszu
odpowiada:
Pytanie
20.
Ile
osób
aktualnie
świadczy
usługi
sprzątania
i
w
jakich
godzinach?
Odpowiedź:
Aktualne
usługę
sprzątania
świadczą
3
osoby:
1
osoba
od
godziny
8.00
do
12.00,
2
osoby
od
godziny
14.30
do
21.30.
Pytanie 21. Jakie jest zużycie papieru i ręczników papierowych? Odpowiedz: Zamawiający nie prowadzi ewidencji zużycia papieru i ręczników papierowych. |
2022-08-10
11:01:17
|
Magdalena Włodarek |
W
związku
z
pojawieniem
się
pytań
do
postępowania,
Przedsiębiorstwo
Wodociągów
i
Kanalizacji
Spółka
z
o.o.
z/s
w
Kaliszu
odpowiada: Pytanie 14: Zamawiający wymaga, aby środki posiadały atesty. Prosimy o potwierdzenie, że pod pojęciem atesty Zamawiający rozumie, dokumenty zgodne z obowiązującym przepisami prawa w tym zakresie, dopuszczające środki w zależności od ich rodzaju, tj: a) dla środków myjących, czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje niebezpieczne- karty charakterystyki, b) dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi -deklaracje zgodności i certyfikat CE, c) dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi – pozwolenie obrót produktami biobójczymi d) dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami leczniczymi - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego e) dla kosmetyków – zgłoszenie do CPNP (internetowy Portal Zgłaszania Produktów Kosmetycznych) f) dla materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie są wymagane dodatkowe atesty, produkty te posiadają ulotki/karty informacyjne W przypadku braku wyrażenia zgodny, prosimy o doprecyzowanie zapisu. Odpowiedź: Tak, mowa o dokumentach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Pytanie 15: Zamawiający wymaga, aby środki posiadały właściwości odtłuszczająco-myjące. Prosimy o potwierdzenie, że nie wszystkie środki mają posiadać właściwości odtłuszczająco-myjące, a jedynie te, dla których jest to wymagane, z racji ich przeznaczenia? Odpowiedź: Właściwości odtłuszczająco – myjące mają posiadać środki, dla których jest to wymagane. Pytanie 16: Prosimy o informację jakich odświeżaczy powietrza ( w sprayu, elektrycznych, w żelu) oczekuje Zamawiający? Odpowiedź: Zamawiający oczekuje odświeżaczy w spayu i żelu. Pytanie 17: Prosimy o informację czy do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie preparatu do dezynfekcji rąk? Jeżeli tak: a) prosimy o doprecyzowanie czy i jakie dozowniki na środki do dezynfekcji rąk posiada Zamawiający? Prosimy o wskazanie producenta tych dozowników. b) prosimy o wskazanie jakie ilości preparatu do dezynfekcji rąk są wymagane? Odpowiedź: Preparaty do dezynfekcji rąk leżą po stronie Zamawiającego. Pytanie 18: Prosimy o informację czy do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie preparatu do dezynfekcji rąk? Jeżeli tak: a) prosimy o doprecyzowanie czy i jakie dozowniki na środki do dezynfekcji rąk posiada Zamawiający? Prosimy o wskazanie producenta tych dozowników. b) prosimy o wskazanie jakie ilości preparatu do dezynfekcji rąk są wymagane? Odpowiedź: W razie zaistniałej potrzeby, środki do dezynfekcji rąk zapewnia Zamawiający. Pytanie 19: Prosimy o informację czy do obowiązków Wykonawcy będzie należało zapewnienie dezynfekcji powierzchni dotykowych? Jeżeli tak, z jaką częstotliwością będzie wymagane wykonanie tych czynności? Prosimy o informację czy Wykonawca zapewnia środek do wykonania tej dezynfekcji? Odpowiedź: W dotychczasowych obowiązkach w ramach wynagrodzenia, w przypadku ustanowienia na terenie Spółki zasad bezpieczeństwa w związku z panującą pandemią koronawirusa, do Wykonawcy należała codzienne dezynfekcja klamek i poręczy. Aktualnie tego wymogu nie ma. W przypadku zaistnienia potrzeby, Zamawiający zapewnia środek do wykonania dezynfekcji. |
2022-08-10
10:53:24
|
Magdalena Włodarek |
W
związku
z
pojawieniem
się
zapytań
do
postępowania,
Przedsiębiorstwo
Wodociągów
i
Kanalizacji
Spółka
z
o.o.
z/s
w
Kaliszu
odpowiada: Pytanie 11. Czy wykonywanie czynności porządkowych po przeprowadzonych remontach punkt 2 a) będzie dodatkowo płatny? Czy mają zaplanowane remonty w tym lub w przyszłym roku? Odpowiedź: Nie, prace porządkowe po przeprowadzonych remontach nie będą dodatkowo płatne. Wchodzi to w zakres przedmiotu zamówienia. Zarówno w roku 2022, jak i w roku 2023 nie planujemy remontów. Pytanie 12. Ile osób na stałe przebywa w budynku i ilu interesantów przychodzi? Odpowiedź: Pracownicy biurowi – 60 osób; pracownicy fizyczni – 34 osób. Liczba interesantów jest zmienna (średnio 40 do 50 osób). Pytanie 13. Wnosimy o zmniejszenie o połowę wysokości kar zawartych w obecnym drafcie umowy. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. z/s w Kaliszu nie zmniejszy wysokości kar. |
2022-08-09
13:44:49
|
Magdalena Włodarek |
W
związku
z
pojawieniem
się
zapytań
do
postępowania,
Przedsiębiorstwo
Wodociągów
i
Kanalizacji
Spółka
z
o.o.
z/s
w
Kaliszu
odpowiada: Pytanie 6: Wykonawca prosi o udzielenie wyjaśnień w zakresie sposobu oszacowania przez Zamawiającego wartości przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie: a) czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę? b) prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy? Odpowiedź: Zamawiający oszacował wartość przedmiotu zamówienia poprzez całkowitą wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę. Wartość faktur w okresie ostatnich 3 m-cy: Miesiąc maj – 7.832,50 zł netto, 9.633,98 zł brutto 2. Miesiąc czerwiec – 7.832,50 zł netto, 9.633,98 zł brutto 3. Miesiąc lipiec – 7.832,50 zł netto, 9.633,98 zł brutto Pytanie 7: Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar? Odpowiedź: Obecnym Wykonawcą jest firma: BMC Plus Beata Zielińska Ul. Stawiszyńska 128-130, 62-800 Kalisz. Obecny Wykonawca nie został w trakcie obowiązywania umowy ukarany karą, ani karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy. Pytanie 8: Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia? Odpowiedź: Obecny Wykonawca otrzymuje należyte wynagrodzenie w terminie, zgodnym z umową. Pytanie 9: Czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach? W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, określonych w art. 436 pkt. 4 lit. b) oraz art. 439 ust. 1 PZP (zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę/ minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)? Odpowiedź: Zmiany w umowie określa §15 i §16 umowy stanowiącej załącznik do Zapytania Ofertowego. Pytanie 10: Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego postępowania? Odpowiedź: Zgodnie z §5 ust. 1 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części przedmiotu Umowy. W §5 umowy zostaje dodany ust. 1a ,, Wykonawca powierzy Podwykonawcom wykonanie następujących Usług/czynności/prac stanowiących część przedmiotu Umowy: ......................................” Umowa oraz formularz ofertowy po modyfikacji stanowią załączniki do odpowiedzi na pytania. Załączniki |
2022-08-08
11:53:22
|
Magdalena Włodarek |
W
związku
z
pojawieniem
się
pytań
do
postępowania,
Przedsiębiorstwo
Wodociągów
i
Kanalizacji
Spółka
z
o.o.
z/s
w
Kaliszu
odpowiada: Pytanie 1: Proszę o podanie powierzchni okien do mycia - w Zał. 4 podana jest jedynie powierzchnia szklanych drzwi oraz ścianek działowych. Odpowiedź: Powierzchnia 449m2 zawiera również powierzchnię okien. W załączeniu załącznik nr 4 po modyfikacji. Pytanie 2: Proszę o potwierdzenie, że Wykonawca nie jest zobowiązany do usunięcia (wywozu) odpadów wytworzonych przez Zamawiającego (tzw. śmieci komunalne); Odpowiedź: Wykonawca nie jest zobowiązany do usunięcia odpadów, ale do ich segregacji. Pytanie 3: Proszę o podanie liczby pracowników przebywających w siedzibie. Odpowiedź: Pracownicy biurowi – 60 osób; pracownicy fizyczni – 34 osób. Pytanie 4: Proszę o informację o ilości i wielkości koszy na śmieci, w celu przeliczenia zużycia worków foliowych. Odpowiedź: 95 koszy o pojemności worków 60l. Pytanie 5: Czy Zamawiający dopuszcza zatrudnienie osoby niepełnosprawnej? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza udział w postępowaniu/w realizacji postępowania osób niepełnosprawnych. Z poważaniem Magdalena Włodarek Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?