Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00244342/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023. (TP/1/2022/SP12)

Zamówienia SP12
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2022 14:34:00
Składania : 19-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 19-07-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).



Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 12

ul. Szkolna 1

43-196 Mikołów

NIP: 635-170-53-38 


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54;

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_SP12 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 320.95 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 SWZ.pdf pdf 522.34 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 28.95 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 26.39 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.3 do SWZ .docx docx 29.59 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 33.34 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 29.41 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 46.43 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.52 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 28.36 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.9 do SWZ .docx docx 26.06 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 26.26 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.86 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 326.34 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 335.68 2022-07-07 14:34:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP12 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.33 2022-07-13 14:34:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 SWZ - po zmianie 13.07.2022.pdf pdf 522.48 2022-07-13 14:34:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Wyjaśnienia treści SWZ_13.07.2022.pdf pdf 442.2 2022-07-13 14:34:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 1.6 do SWZ - po zmianie 13.07.2022.docx docx 46.49 2022-07-13 14:34:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Załącznik nr 4 do SWZ - OPZ po zmianie 13.07.2022.pdf pdf 335.68 2022-07-13 14:34:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Zmiana treści SWZ_13.07.2022.pdf pdf 468.12 2022-07-13 14:34:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 295.6 2022-07-19 12:51:30 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Informacja z otwarcia ofert dodatkowych-sig.pdf pdf 271.24 2022-08-08 13:21:09 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP12 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 450.01 2022-08-10 16:08:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-10 16:08 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_SP12 Infor [...].pdf

2022-08-08 13:21 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7 - jaja.

TP_1_2022_SP12 Infor [...].pdf

2022-07-19 12:51 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_SP12 Infor [...].pdf

2022-07-19 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 170 364,87 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 29 235,14 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 21 484,60 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 15 137,65 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 28 919,10 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 14 240,48 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 31 422,06 zł brutto.
Część 7: JAJA: 2 720,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 5 178,34 zł brutto.
Część 9: RYBY: 17 100,00 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 4 927,50 zł brutto.
2022-07-13 14:34 Aleksandra Hnida W załączeniu wyjaśnienia treści SWZ, zmiana treści SWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz dokumenty po zmianie z dnia 13.07.2022: - SWZ, - Załącznik nr 1.6 formularz ofertowy, - załącznik nr 4 OPZ.

TP_1_2022_SP12 Ogłos [...].pdf

TP_1_2022_SP12 SWZ - [...].pdf

TP_1_2022_SP12 Wyjaś [...].pdf

TP_1_2022_SP12 Załąc [...].docx

TP_1_2022_SP12 Załąc [...].pdf

TP_1_2022_SP12 Zmian [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 645