Zamieszczenia : | 30-05-2022 11:20:00 |
Składania: | 10-06-2022 12:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
Nazwa postępowania:
„Pomiar, wykonanie, dostawa i montaż żaluzji wewnętrznych w budynku 23 UKSW”
1. Informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
2. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm..- tekst jednolity) zwanej dalej „Ustawą”.
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu oferty oraz OPZ.
5. Warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6. Oferty należy przesłać na ww. adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.06. 2022 r. do godziny 12.00.
7. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
8. Zapraszamy do złożenia oferty mailowej na adres: j.piestrak@uksw.edu.pl
9. Otwarcie ofert nie jest jawne.
10. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
· niewystarczających środków na realizację zamówienia,
· zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
11. W przypadku pytań: prosimy o kontakt pod numerem telefonicznym tel. 22 380 43 31 lub droga elektroniczną na adres: j.piestrak@uksw.edu.pl
12. Kontakt w godzinach od 8:00 do 15:00
13. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
14. Cena – powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zapytania, które mają wpływ na ostateczną zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia; powinna zawierać podatek od towarów
i usług i powinna być wyliczona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
15. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym między innymi: wartość przedmiotu zamówienia, wszystkie wymagane czynniki cenotwórcze.
16. Możliwość wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
17. Wykonawca dostarczy 2-3 próbki rolet/lameli w zaproponowanych kolorach.
18. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie
z przepisami ustawy podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
19. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
20. W przypadku błędnych obliczeń Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zamawiający dokona poprawy omyłki rachunkowej na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej netto.
21. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi, którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) , zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach”.
22. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:
a) Cena – waga kryterium100%
Sposób oceny ofert:
Liczba punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C= C min./ C bad. x 100
gdzie:
C – liczba punktów oferty badanej
C min. – cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
100– waga kryterium
23. Obliczenia według powyższych wzorów zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
24. Zamawiający zaprosi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do podpisania umowy za pośrednictwem poczty e-mail lub poczty tradycyjnej.
W załączeniu dokumenty niezbędne do przygotowania oferty w tym:
1. Formularz oferty
2. Projekt umowy
3. OPZ
Liczba odsłon strony: 442
Komunikaty