Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 141/2022 Zakup wyposażenia do apteczek pierwszej pomocy na zabezpieczenie potrzeb Ambulatorium sekcji medycznej 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek i pododdziałów na jej zaopatrzeniu.

Deadlines:
Published : 18-05-2022 14:43:00
Placing offers : 25-05-2022 09:00:00
Offers opening : 25-05-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zamawiający informuje, że formularz ofertowy oraz załączniki do formularza ofertowego Wykonawca może podpisać podpisem osobistym zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca może zeskanować dokument podpisany własnoręcznym podpisem.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2923.59 2022-05-18 14:43:00 Proceeding
Zal.1a oswiadczenie o spelnianiu warunkow udzialu oraz brak podstawy wykluczenia.doc doc 70 2022-05-18 14:43:00 Proceeding
Zał. nr 1 Formularz ofertowy.doc doc 67 2022-05-18 14:43:00 Proceeding
Zał. nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 19.67 2022-05-18 14:43:00 Proceeding
wyjaśnienia do pytań.pdf pdf 165.3 2022-05-19 12:34:24 Public message
Protokół wyboru wkłady do apteczek.pdf pdf 949.72 2022-05-25 14:03:32 Public message

Announcements

2022-05-25 14:03 Jolanta Kania W załączeniu Zamawiający zamieszcza protokół wyboru najkorzystniejszej oferty.

Protokół wyboru wkła [...].pdf

2022-05-25 09:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę: 8 019,00 zł brutto.
2022-05-19 12:34 Jolanta Kania W załączeniu Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania z dnia 19.05.2022 r.

wyjaśnienia do pytań [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania pisemnego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 370