Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TPm-38/22 TPm-38/22 Remont tarasu budynku Centrum Stomatologii oraz tarasu budynku Biblioteki Głównej z podziałem na 2 części

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-05-2022 14:20:00
Składania : 10-06-2022 10:00:00
Otwarcia : 10-06-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
taras Centrum Stomatologii.pdf pdf 30.32 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
TPm_38_22_SWZ_formularze edytowalne.docx docx 62.57 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do SWZ_SOPZ.docx docx 2049.16 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy_Tabela materiałów istotnych.doc doc 50.5 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy_wytyczne.doc doc 69.5 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy_gwarancja.pdf pdf 881.54 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy_Harmonogram prac.docx docx 14.15 2022-05-18 14:20:00 Postępowanie
TPm_38_22_SWZ_remont tarasów.BES.pdf pdf 726.62 2022-05-18 14:20:29 Postępowanie
TPm_38_22_ogłoszenie.pdf pdf 145.62 2022-05-18 14:20:35 Postępowanie
TPm_38_22_zmiana SWZ_wizja.BES.pdf pdf 179.07 2022-05-30 12:29:26 Publiczna wiadomość
TPm_38_22_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.43 2022-05-30 12:29:26 Publiczna wiadomość
TPm_38_22_odpowiedzi.BES.pdf pdf 181.28 2022-06-01 10:09:33 Publiczna wiadomość
TPm_38_22_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 170.98 2022-06-10 12:26:11 Publiczna wiadomość
TPm_38_22_informacja_z_otwarcia_ofert dodatkowych.pdf pdf 174.37 2022-07-06 14:19:31 Publiczna wiadomość
TPm_38_22_unieważnienie.BES.pdf pdf 235.74 2022-07-19 09:59:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-19 09:59 Dział Zamówień Publicznych TPm-38/22 Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania

TPm_38_22_unieważnie [...].pdf

2022-07-06 14:19 Dział Zamówień Publicznych TPm-38/22 Informacja z otwarcia ofert znajduje się w załączonym pliku.

TPm_38_22_informacja [...].pdf

2022-06-10 12:26 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert

TPm_38_22_informacja [...].pdf

2022-06-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 199998,00 zł brutto
2022-06-01 10:09 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na zapytania

TPm_38_22_odpowiedzi [...].pdf

2022-05-30 12:29 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację o wizji i zmianie SWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

TPm_38_22_zmiana SWZ [...].pdf

TPm_38_22_ogłoszenie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 697