Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2022 13:01:00 |
Składania : | 20-05-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-05-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, Sądu Rejonowego w Mogilnie, Sądu Rejonowego w Tucholi i Sądu Rejonowego w Żninie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 1 do 5 oraz dołączone wizualizacje.
Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty, celem dokonania uzgodnień m.in. kolorystyki z użytkownikami mebli. Termin wizji lokalnej wyznacza się w dniach od 16 do 18 maja 2022 roku, godzinę należy uzgodnić telefonicznie pod nr 52 32 53 185 lub 285.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sąd nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy, wniesienia i ustawienia mebli.
Gwarancja na wykonane meble 24 m-ce.
Termin realizacji zamówienia: do 30 czerwca 2022r.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 21 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Wykonawca wystawi odrębne faktury dla poszczególnych sadów, zgodnie z poniższymi danymi oraz dostarczy je do płatników:
a) Nabywca/Płatnik: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905
b) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131
Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Mogilnie,
ul. Sądowa
21,
c) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Tucholi, ul. Świecka 28, 89-500 Tuchola,
d) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Żninie, ul. Plac Wolności 17, 88-400 Żnin.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32-53-185 lub 285
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty