Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 00:03:57
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 606948
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 606948 : WZP-1064/22/59/Ł Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Justyna Gruszczyńska
  • Organizacja
    Komenda Stołeczna Policji
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2022-04-29 10:35:00
  • Składania
    2022-05-27 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2022-05-27 10:15:00
  • Tryb
    Przetarg nieograniczony
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 347
2022-04-29 10:35:00
Postępowanie
SWZ - WZP-1064-22-59-Ł.pdf pdf 1080.58
2022-04-29 10:35:00
Postępowanie
Załącznik nr 4A-L do SWZ.xlsx xlsx 57.21
2022-04-29 10:35:00
Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 395.5
2022-04-29 10:35:00
Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 519.1
2022-05-09 16:01:25
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.doc doc 112
2022-05-09 16:01:25
Publiczna wiadomość
Pismo Wykonawcy.docx docx 15.4
2022-05-09 16:01:25
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1A-L do SWZ - wersja edytowalna po zmianie.doc doc 384.5
2022-05-09 16:01:25
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 289.13
2022-05-11 09:08:27
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi WZP-1353-1064-22.doc doc 150
2022-05-12 14:56:41
Publiczna wiadomość
WZP_1353_1064_22 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 462.02
2022-05-12 14:56:41
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4A-L do SWZ - zmiana 12.05.2022 r.xlsx xlsx 57.17
2022-05-12 14:56:41
Publiczna wiadomość
WZP_1393_1064_22 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 218.36
2022-05-13 15:25:24
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4A-L do SWZ - zmiana 13.05.2022 r.xlsx xlsx 57.07
2022-05-13 15:25:24
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2022-OJS095-262372-pl.pdf pdf 78.96
2022-05-17 13:29:45
Publiczna wiadomość
WZP_1409_1064_22 Zmiany treści SWZ.pdf pdf 1007.49
2022-05-17 13:29:45
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 do SWZ.doc doc 175
2022-05-17 13:29:45
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 27.49
2022-05-17 13:29:45
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 259.17
2022-05-27 13:25:52
Publiczna wiadomość
WZP_1532_1064_22 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 180.09
2022-05-27 13:25:52
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 223.7
2022-06-07 14:27:11
Publiczna wiadomość
WZP_1604_1064_22 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 66.11
2022-06-07 14:27:11
Publiczna wiadomość
unieważnienie zadanie 1 na stronę.pdf pdf 92.19
2022-06-23 15:51:33
Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu na stronę postępowania zadanie 1.doc doc 66.5
2022-06-23 15:51:33
Publiczna wiadomość
wybór na stronę zadanie nr 4, 6, 9.pdf pdf 252.28
2022-07-01 12:39:09
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę postępowania zadanie 4, 6, 9.pdf pdf 90.16
2022-07-01 12:39:09
Publiczna wiadomość
WZP_1929_1064_22 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zad. 2.pdf pdf 124.97
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
WZP_1927_1064_22 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zad. 3.pdf pdf 120.25
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
WZP_1925_1064_22 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zad. 5.pdf pdf 113.66
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
WZP_1923_1064_22 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zad. 8.pdf pdf 114.97
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę postępowania zad. nr 2.pdf pdf 241.96
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę postępowania zad. nr 3.pdf pdf 240.31
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę postępowania zad. nr 5.pdf pdf 239.07
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę postępowania zad. nr 8.pdf pdf 237.71
2022-07-15 10:53:37
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 297.69
2022-08-02 10:22:48
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2022-08-02 10:22:48
Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

  • Ogłoszenie o udziele [...].pdf
2022-07-15 10:53:37
Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniach nr 2, 3, 5 i 8.

Załączniki

  • WZP_1929_1064_22 Inf [...].pdf
  • WZP_1927_1064_22 Inf [...].pdf
  • WZP_1925_1064_22 Inf [...].pdf
  • WZP_1923_1064_22 Inf [...].pdf
  • Informacja o wyborze [...].pdf
  • Informacja o wyborze [...].pdf
  • Informacja o wyborze [...].pdf
  • Informacja o wyborze [...].pdf
2022-07-01 12:39:09
Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniach nr 4, 6, 9

Załączniki

  • wybór na stronę zada [...].pdf
  • Informacja o wyborze [...].pdf
2022-06-23 15:51:33
Justyna Gruszczyńska Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1

Załączniki

  • unieważnienie zadani [...].pdf
  • Informacja o unieważ [...].doc
2022-06-07 14:27:11
Justyna Gruszczyńska Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 7, 10, 11 i 12.

Załączniki

  • Informacja o unieważ [...].pdf
  • WZP_1604_1064_22 Inf [...].pdf
2022-05-27 13:25:52
Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Załączniki

  • Informacja z otwarci [...].pdf
  • WZP_1532_1064_22 Inf [...].pdf
2022-05-27 10:00:00
Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiaczy zamierz przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 7 376 824,14 PLN brutto, w tym:
- zadanie nr 1: 903 720,36 PLN brutto;
- zadanie nr 2: 1 059 798,75 PLN brutto;
- zadanie nr 3: 1 522 323,03 PLN brutto;
- zadanie nr 4: 519 096,90 PLN brutto;
- zadanie nr 5: 992 218,86 PLN brutto;
- zadanie nr 6: 287 131,20 PLN brutto;
- zadanie nr 7: 40 995,90 PLN brutto;
- zadanie nr 8: 438 020,22 PLN brutto;
- zadanie nr 9: 672 704,22 PLN brutto;
- zadanie nr 10: 291 325,50 PLN brutto;
- zadanie nr 11: 317 364,60 PLN brutto;
- zadanie nr 12: 332 124,60 PLN brutto.
2022-05-17 13:29:45
Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o zmianach treści SWZ.

I. Rozdz. VI ust. 1 pkt 1 otrzymuje następujące brzmienie:
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

II. Rozdz. VII ust. 1 pkt 2 ppkt c otrzymuje następujące brzmienie:
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – formularzu JEDZ oraz oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170),
- art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1);
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - (wzór-załącznik nr 3 do SWZ).

III. Rodz. IX ust. 3 – 5 otrzymują następujące brzmienie:
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 – formularz JEDZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie – formularz JEDZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. W przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie – formularz JEDZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ) Podwykonawcy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy.

IV. Rozdz. IX ust. 7-8 otrzymują następujące brzmienie:
7. Wykonawca wraz z Ofertą (Wzór-załącznik nr 1A-L do SWZ – odpowiednio do zadania) zobowiązany jest złożyć:
1) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ)
3) wypełniony i podpisany załącznik nr 4A-L do SWZ - Formularz Cenowy/Opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio do zadania;
4) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XI pkt 5 SWZ jeżeli ustanowiono pełnomocnika;
5) w przypadku, gdy Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu, każdy Podwykonawca składa Jednolity Europejski Dokument Zamówienia oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ)- jeśli dotyczy,
6) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdz. III ust. 5 pkt 1 SWZ oraz pkt 3 – jeśli dotyczy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z Ofertą (Wzór-załącznik nr 1A-L do SWZ – odpowiednio do zadania) zobowiązani są złożyć
1) każdy z Wykonawców:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia;
b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ)-
2) wspólnie:
a) wypełniony i podpisany załącznik nr 4A-L do SWZ- Formularz Cenowy/Opis przedmiotu zamówienia – odpowiednio do zadania;
b) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XI pkt 5 SWZ jeżeli ustanowiono pełnomocnika;
c) w przypadku, gdy Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu, każdy Podwykonawca składa Jednolity Europejski Dokument Zamówienia oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ) - jeśli dotyczy,
d) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdz. III ust. 5 pkt 1 SWZ oraz pkt 3 – jeśli dotyczy.

V. Rozdz. XI ust. 6 otrzymuje następujące brzmienie:
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – formularz JEDZ lub oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ)- musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z

Załączniki

  • Ogłoszenie o zmianie [...].pdf
  • WZP_1409_1064_22 Zmi [...].pdf
  • Załącznik nr 3 do SW [...].doc
  • Załącznik nr 5 do SW [...].docx
2022-05-13 15:25:24
Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców
i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 18:
Prosimy o potwierdzenie, że ilości wskazane jako zapotrzebowanie szacunkowe w załączniku 4 A-L Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy, są zgodne z faktycznym szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego na okres 12 m-cy.
Na podstawie naszego doświadczenia z lat ubiegłych (umowa ramowa oraz umowy wykonawcze zwierane z Zamawiającym w latach 2019-2022) oraz informacji pozyskanej od producentów informujemy, że istnieje uzasadnione podejrzenie, że ilości wskazane w formularzu cenowym są zdecydowanie przeszacowane. W trakcie umów ramowych w latach ubiegłych Zamawiający tylko sporadycznie zapraszał wykonawców do składania ofert w ramach zapytań do umów ramowych i w ich wyniku zawarł bardzo niewiele umów wykonawczych. Na większość produktów z SWZ nie było żadnego zapytania, a w wyniku umów wykonawczych zamawiane ilości produktów były znacząco mniejsze niż wskazane w umowie ramowej. Podobne znaczne przeszacowanie ilości było w latach ubiegłych.
Przykład:
Umowa ramowa dotycząca materiałów producenta HP zawarta w wyniku postępowania nr WZP-1701/21/99/Ł.
W ciągu 12 m-cy Zamawiający przesłał łącznie 3 zaproszenia do złożenia oferty na około 190 sztuk, co stanowi jedynie 7 z 76 pozycji z umowy, w której łącznie szacowanych było 2935 sztuk.
Podobnie kształtują się zapytania i zamówienia w innych umowach ramowych Zamawiającego.
Oczywiście znane są nam zapisy umowy ramowej oraz umów wykonawczych, w których Zamawiający informuje, że ilości w formularzu cenowym są szacunkowe, a zakup asortymentu będzie miał miejsce w typie i ilości odpowiadających Jego faktycznym potrzebom.
Jednakże Zamawiający jako podmiot dysponujący środkami publicznymi ma obowiązek rzetelnego oszacowania przedmiotu zamówienia. Warunek ten powinien być spełniony również ze względu na potencjalnych Wykonawców i poszanowanie zasady uczciwej konkurencji oraz zasady proporcjonalności i równowagi stron w umowach. Oferty przetargowe powstają
w oparciu o dane przygotowane i udostępnione przez Zamawiającego. Na ich podstawie Wykonawcy oceniają możliwość przygotowania oferty, pobierają wyceny od producentów
i dostawców, wnioskują o specjalne warunki cenowe. Na możliwość uzyskania dodatkowych rabatów mają wpływ zarówno ilości materiałów wskazanych w SWZ, jak również ocena realizacji poprzednich umów z danym Zamawiającym. Dlatego decydujące znaczenie ma rzetelność oszacowania zapotrzebowania, na podstawie którego producenci i Wykonawcy podejmują kluczowe decyzje w ramach przygotowania ofert.
Przykład:
Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy otrzymują od producentów określony poziom rabatów w odniesieniu do zawyżonych szacunkowych ilości, które to rabaty uwzględniają
w cenach produktów w swoich ofertach. Podczas realizacji umowy, faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego stanowi niewielki ułamek szacowanych ilości, w wyniku czego producenci zmniejszają lub całkowicie wycofują udzielony rabat, a Wykonawcy w wyniku realizacji umowy ponoszą wymierne straty.
W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie jak na wstępie.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że szacunkowe ilości asortymentu wskazane w załączniku nr 4A-L do SWZ oparte są zarówno o ilości urządzeń, jakie są w posiadaniu Zamawiającego i powinny być utrzymane w ruchu, jak również o zapotrzebowanie z jednostek KSP i różnorodności asortymentu niezbędnego do utrzymania w ruchu tych urządzeń. Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego, czyli zobowiązaniem do wykonania świadczeń składających się na przedmiot zamówienia. Jest pewnego rodzaju porozumieniem pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą, określającym warunki przyszłego zamówienia. Po zawarciu umowy ramowej
w celu pozyskania ofert i zwarcia właściwej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zaprosi do ponownego złożenia ofert przez Wykonawców, z którymi zawarł umowy ramowe, w celu wybrania najkorzystniejszej oferty. Na Wykonawcy nie ciąży obowiązek składania oferty w postępowaniu wykonawczym.

Pytanie nr 19:
W nawiązaniu do opublikowanych w dniu 12.05 odpowiedzi nr 7 oraz 8
proszę o potwierdzenie, że zastosowanie będzie tutaj miał ust. 4 art 105 ustawy PZP.
"Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w ust. 1 i 3, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w ust. 1 i 3, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia."

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozdz. III ust. 5 pkt 3 SWZ „Zmawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany asortyment spełnia określone przez Zamawiającego wymagania”.

Pytanie nr 20:
W nawiązaniu do udzielonych w dniu 12.05.2022 r. odpowiedzi prosimy o poprawę załącznika 4a Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy.(część HP)
Zgodnie z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami (pytanie 5) w poz. 5,6,7 zmienili Państwo w treści odpowiedzi wydajność na prawidłową tj. 24.000 str. natomiast w załączniku (excel) wpisana jest błędną wartość tj. 2400 str.
Prosimy o poprawę załącznika.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w odpowiedzi na pytanie załącza zaktualizowany załącznik nr 4A-L do SWZ, odpowiednio do zadania.

Wyjaśnienia zapisów i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Załączniki

  • WZP_1393_1064_22 Pyt [...].pdf
  • Załącznik nr 4A-L do [...].xlsx
2022-05-12 14:56:41
Justyna Gruszczyńska Pytania i odpowiedzi

Załączniki

  • Pytania i odpowiedzi [...].doc
  • WZP_1353_1064_22 Pyt [...].pdf
  • Załącznik nr 4A-L do [...].xlsx
2022-05-11 09:08:27
Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Załączniki

  • Ogłoszenie o zmianie [...].pdf
2022-05-09 16:01:25
Justyna Gruszczyńska Pytania i odpowiedzi

Załączniki

  • Odpowiedzi na pytani [...].pdf
  • Pytania i odpowiedzi [...].doc
  • Pismo Wykonawcy.docx
  • Załącznik nr 1A-L do [...].doc

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
1109
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt