Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-838/22/48/IR Rozbudowa i przebudowa Komendy Powiatowej Policji w Otwocku przy ulicy Puławskiego 7A z parkingiem, niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi wraz z zagospodarowaniem terenu i zewnętrzną infrastrukturą

Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2022 14:00:00
Składania : 14-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 14-04-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Załącznik nr 5 do SWZ dostępny jest pod linkiem: https://pliki.policja.gov.pl/sharing/FlHe4KQNx


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 130.69 2022-03-23 14:00:00 Postępowanie
Załaczniki do edycji.doc doc 398.5 2022-03-23 14:00:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1328.05 2022-03-23 14:00:00 Postępowanie
Odp. na pyt. WZP-937_838_22.pdf pdf 176.26 2022-03-25 14:31:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 65.65 2022-03-30 09:18:08 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania WZP-991_838_22.pdf pdf 198.47 2022-04-01 13:30:56 Publiczna wiadomość
2 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 65.64 2022-04-06 09:49:51 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania ofert WZP-1036_838_22.pdf pdf 74.75 2022-04-06 09:51:20 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania WZP-1043_838_22.pdf pdf 218.03 2022-04-06 15:33:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania WZP-1055_838_22.pdf pdf 116.8 2022-04-07 15:11:13 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji.pdf pdf 64.58 2022-04-08 13:34:18 Publiczna wiadomość
zmiana swz.pdf pdf 58.23 2022-04-08 13:34:18 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert WZP-1142_838_22.pdf pdf 67.51 2022-04-14 11:53:44 Publiczna wiadomość
strona www.doc doc 88.5 2022-04-14 11:53:44 Publiczna wiadomość
Wybór oferty WZP-1555_838_22.pdf pdf 79.02 2022-05-31 10:58:09 Publiczna wiadomość
wybór strona.doc doc 73.5 2022-05-31 10:58:09 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 109.68 2022-07-13 10:26:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-13 10:26 Katarzyna Jacak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-05-31 10:58 Katarzyna Jacak Wybór oferty najkorzystniejszej

Wybór oferty WZP-155 [...].pdf

wybór strona.doc

2022-04-14 11:53 Katarzyna Jacak INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

strona www.doc

2022-04-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 39 650 792,65 PLN brutto.
2022-04-08 13:34 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 137 ust. 1, 2, 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), uprzejmie informuje o zmianie treści SWZ tj. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ, który otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 12.07.2022 r.”



Zmiany do SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.



Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Ogłoszenie zmian lub [...].pdf

zmiana swz.pdf

2022-04-07 15:11 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)zwanej dalej ustawą, informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Wnosimy o potwierdzenie, że koszty serwisowania urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie gwarancji są w zakresie Wykonawcy?
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że koszty serwisowania urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie gwarancji są w zakresie Wykonawcy.

Pytanie nr 2:
Jeśli koszt serwisów i materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji jest w zakresie postępowania przetargowego, to czy zamawiający zwiększy kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji w porównaniu do poprzedniego przetargu, kiedy to serwis nie był przedmiotem postępowania? Jest to ważny czynnik finansowy ponieważ stanowi około 3% do 5% wartości robót.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie zwiększył kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w porównaniu do poprzedniego przetargu.

Pytanie nr 3
§1 ust. 7 pkt. 10 – wnosimy o wykreślenie z tego zapisu umownego obowiązku serwisowania i konserwacji urządzeń w okresie rękojmi i gwarancji oraz ponoszenia kosztów materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia uprzednio wymienionych czynności. Zgodnie z orzecznictwem KIO / m.in. sygn, akt 171/13/, wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany tylko do usuwania wad i usterek wykonywanych robót a nie do wykonywania czynności eksploatacyjnych. Zatem wszelkie świadczenia/ usługi nie mieszczące się w pojęciu zamówienia o roboty budowlane i nie związane bezpośrednio z tymi robotami, nie mogą stanowić obowiązku wykonawcy.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wykreślenie z §1 ust. 7 pkt. 10 Rozdz. XIX SWZ zapisu umownego obowiązku serwisowania i konserwacji urządzeń w okresie rękojmi i gwarancji oraz ponoszenia kosztów materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia uprzednio wymienionych czynności.

Pytanie nr 4
W zestawieniu stolarki drzwiowej występują drzwi o konstrukcji drewnianej w klasie RC4, z otrzymanych informacji drzwi drewniane są produkowane do klasy RC3, klasę RC4 można uzyskać przy zastosowaniu drzwi stalowych. Proszę o informację czy Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania drzwi z drewnianych na stalowe lub obniżenie klasy z RC4 na RC3. Który wariant jest akceptowalny?
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę technologii wykonania drzwi, jednak ich forma ma być zgodna z pozostałymi.

Odpowiedź na pytania [...].pdf

2022-04-06 15:33 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)zwanej dalej ustawą, informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1
Czy Zamawiający zaktualizował kosztorys inwestorski oraz zwiększy kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji uwzględniając wzrost cen w okresie ostatniego miesiąca- od daty poprzedniego przetargu? Ceny materiałów, koszty transportowe, pracy maszyn budowlanych (paliwo) w okresie ostatniego miesiąca wzrosły od 15% do 30 % ( cena stali zbrojeniowej wzrosła nawet ponad 30 %). W miesiącu kwietniu przewidywane są kolejne znaczne podwyżki cen materiałów budowlanych, miedzy innymi aluminium.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie zaktualizował kosztorysów. Zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy ustalenia wartości zamówienia na roboty budowlane dokonuje się nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę gatunku stali przewidzianej w projekcie do wykonania krat w oknach krat wewnętrznych w budynku, z gatunku 110G12 na stal o podwyższonej wytrzymałości w gatunku S355JR. Powodem wniosku jest brak dostępności na rynku projektowanych profili i kształtowników w w/w gatunku, co uniemożliwia złożenie oferty cenowej na zakres całej inwestycji.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, dopuszcza zastosowanie stali o wyższych parametrach. Zmiana ta na etapie wykonawstwa ma być zaakceptowana przez Projektanta i Zamawiającego.
Pytanie nr 3
§1 ust. 7 pkt. 11 – wnosimy o doprecyzowanie jakie inne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w tym należne podatki będą obciążać Wykonawcę zgodnie z tym zapisem.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy ma obejmować także wszelkie koszty wynikające z obowiązujących przepisów prawnych, które mogą obciążyć Wykonawcę na etapie wykonywania zadania.
Pytanie nr 4
§8 – wnosimy o dopisanie w ust.6 pkt 4 – wnosimy o dopisanie zdania o treści „ Zamawiający odkupi od Wykonawcy materiały i urządzenia zakupione na potrzeby wykonania przedmiotu umowy a niewykorzystane do dnia odstąpienia.”
Odpowiedź
Zamawiający informuje, nie wyraża zgody na dopisanie w/w zdania.
Pytanie nr 5
§9 - wnosimy o obniżenie wysokości kar umownych:
- ust.1 pkt. 1 – z 10% do 5% wynagrodzenia umownego brutto
- ust.1 pkt. 2 - wykreślenie tego zapisu umownego
- ust.1 pkt. 3 – z 0.15% do 0.01% za każdy dzień zwłoki w dotrzymaniu terminu określonego w §1 ust. 4
- ust. 1 pkt. 3 i 4 – z 0.1% do 0,01% za każdy dzień zwłoki w usuwaniu wad i usterek
- ust.1 pkt. 5, 6, 7, 9 z kwoty 2000 zł. do kwoty 500 złotych w przypadkach określonych w tych zapisach
- ust.1 pkt. 10 – z kwoty 1000 złotych do kwoty 500 złotych
- ust.1 pkt. 12 i 13 – z kwoty 2500 złotych do kwoty 500 złotych
- ust. 2 – obniżenie wysokości ustalonej tam kary umownej z 10% do 5% wynagrodzenia umownego brutto
- ust. 6 – wnosimy o zmianę tego zapisu i wpisanie nowego o treści : „ Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.”
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy umowy.
Pytanie nr 6
§9 – wnosimy o dodanie ust. 14 dot. kar umownych jakie Zamawiający zobowiązany jest zapłacić Wykonawcy w przypadku:
- 10% wynagrodzenia umownego brutto, gdy Wykonawca odstąpi od umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
- 0.01% - wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zwłoki w przekazaniu terenu budowy, za każdy dzień zwłoki
- 0.01% - wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zwłoki w przystąpieniu do odbiorów wskazany w umowie, za każdy dzień zwłoki
- 0.01% - wynagrodzenia umownego brutto w przypadku nieuzasadnionej odmowy dokonania lub przystąpienia do odbiorów wskazanych w umowie, za każdy przypadek.
Uzasadniając powyższe wskazać należy, iż kary umowne ustalone w przedmiotowej sprawie obciążające Wykonawcę są rażąco wygórowane, nieadekwatne do chronionego dobra a ustalone w takiej wysokości mogą prowadzić do bezpodstawnego wzbogacenia jednej ze stron. Zamawiający ustalając maksymalne wysokości kar umownych winien rozważyć fakt, iż określenie restrykcyjnych lub nieproporcjonalnych do wartości przedmiotu zamówienia kar umownych może powodować, że do postępowania o zamówienie publiczne zostanie złożona mała liczba ofert lub wykonawcy uwzględnią w cenie ofertowej wysokość kar umownych, co spowoduje wzrost ceny ofertowej lub nieuzasadnioną rozbieżność między cenami w sytuacji gdy wykonawcy będą odmiennie wyceniać samo ryzyko i jego podstawy. Podkreślić należy, iż Zamawiający nałożył na Wykonawcę wiele kar umownych, natomiast dla siebie nie przewidział żadnej kary umownej. Nie istnieje zatem równowaga stron umowy w tym zakresie. W związku z powyższym wnosimy o zmianę wskazanych zapisów umownych.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na powyższe zapisy.
Pytanie nr 7
§9 ust. 9 – wnosimy o ustalenie terminu w jakim zamawiający dokona ew. zastępczego usunięcia wad i usterek , brak takiego terminu powoduje, iż wykonawca będzie obciążany karą umowna za nieokreślony okres np. w przypadku gdy zamawiający zwleka z wykonaniem zastępczym bez uzasadnionej przyczyny.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że ze względu na obowiązujące przepisy (PZP, przepisy wewnętrzne Policji) oraz rozmiar prac wymienionych w protokole wykonanym na podstawie §7 ust. 9, Zamawiający w chwili obecnej nie jest w stanie określić dokładnego terminu w jakim dokona ew. zastępczego usunięcia wad/usterek. Zamawiający dołoży starań, aby termin ten był jak najkrótszy.
Pytanie nr 8
Prosimy o przedłużenie terminu składania ofert o 7 dni.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że przesunął termin składania ofert z dnia 07.04.2022 r. na dzień 14.04.2022 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-04-06 09:51 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 137 ust. 1, 2, 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), uprzejmie informuje o zmianie treści SWZ tj.:
- Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
„11. Termin składania ofert upływa w dniu 14.04.2022, o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar”.
- Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 14.04.2022 godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.”
- Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 22.06.2022 r.”

Zmiana terminu skład [...].pdf

2022-04-06 09:49 Katarzyna Jacak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

2 Ogłoszenie o zmian [...].pdf

2022-04-01 13:30 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Szanowni Państwo,
mając na uwadze ciągłe i nieprzewidywalne zmiany cen na rynku spowodowane obecnie panującą sytuacją, jak i również braki jakichkolwiek prognoz cenowych od dostawców, zwracamy się z prośbą o afirmację na przedłużenie terminu złożenia oferty na wykonanie przedmiotowej Inwestycji do dnia 01.05.2022 r. Dodatkowy czas, o który prosimy, pozwoli nam na przygotowanie optymalnie kosztowej i dopasowanej do Państwa projektu oferty.
Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby.
Pytanie nr 2:
Szanowni Państwo, w związku dużymi opóźnieniami i w otrzymywaniu ofert na materiały budowlane i instalacyjne oraz na urządzenie niezbędne do przygotowania prawidłowej oferty, a co podyktowane jest dynamicznymi zmianami cenników u producentów i u dystrybutorów wywołane drastycznym wzrostem kursów walut, kosztów transportu, kosztów surowców itp. zwracamy się z prośbą o zmianę terminu składania ofert na dzień 25.04.2022 r.
Odpowiedź na pytanie nr 1 i 2:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert na dzień 25.04.2022 r. ani na dzień 01.05.2022 r.

Pytanie nr 3
Prosimy o wyjaśnienie jakie urządzenia (PRODUCENT, MODEL) będą przenoszone do nowej lokalizacji z istniejącego budynku? zgodnie z opisem z Projektu wykonawczego strona 111.
„Ponadto, Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeniósł wszystkie urządzenia oraz usługi z istniejącej serwerowni KPP Otwock na czas trwania jej remontu do wybudowanej serwerowni zlokalizowanej w pomieszczeniu 0.10 w nowej części budynku KPP Otwock”.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że przeniesienie urządzeń do nowej serwerowni należy wykonać po wybudowaniu nowego skrzydła KPP, kanalizacji teletechnicznej i wykończeniu pomieszczenia serwerowni.
Do przeniesienia do nowej serwerowni KPP Otwock są:
1. 3 szt. kabli światłowodowych oraz 1 szt. kabla miedzianego wieloparowego. Kable należy wycofać do studzienki operatora i wprowadzić nowo wybudowaną kanalizacją teletechniczną do nowej serwerowni w nowym skrzydle KPP Otwock.
2. Szafa teletechniczna RACK 42U wraz z 3 szt. przełącznic światłowodowych ( kable światłowodowe wymienione w p. 1) oraz urządzenia aktywne CISCO węzła OST112 oraz Brama Głosowa CISCO.
3. Centrala telefoniczna DGT w skład której wchodzą: jedna szafa RACK 42U z centralą właściwą, jedna szafa RACK 42U z panelami krosowniczymi KRONE oraz Siłownia Telekomunikacyjna Flatpack 6 kW 48DC/3ph 400 VAC. Do Wykonawcy będzie również należało wykonanie prawidłowego przyłącza kablowego energetycznego do Siłowni Telekomunikacyjnej (w Uzgodnieniu z przedstawicielami WTI KSP.
4. Radiolinie OMNIBAS firmy Intracom Telecom wraz z systemem zasilania 1kpl.

Pytanie nr 4
Czy w/w przenoszone urządzenia będą integrowane z nowo dostarczonymi w ramach przetargu?
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że przenoszone urządzenia będą integrowane z nowo dostarczonymi w ramach przetargu. Integracja będzie po stronie Zamawiającego.

Pytanie nr 5
Prosimy o wskazanie jakie urządzania i okablowanie jest do odtworzenia w zakresie ilości i długości „w pomieszczeniu służby dyżurnego należy odtworzyć system powiadamiania i alarmowania z NCBJ ŚWIERK” str. 128.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że odtworzenie będzie polegało na przeniesieniu sygnalizacji świetlnej (dwa sygnalizatory) wraz z elementami sterującymi do nowej lokalizacji pomieszczenia dyżurnego Komendy oraz przeniesienie łączności radiowej. Przeniesienie będzie odbywało się w ramach siedziby Komendy. Szczegóły zostaną przekazane Wykonawcy na etapie realizacji umowy wspólnie z pracownikami KSP.

Pytanie nr 6
Prosimy o podanie marek i producentów oraz nazw własnych produktów referencyjnych, założeń projektowych dla NOWOPROJEKTOWANYCH systemów:
a. SYSTEM PRZYZYWOWY CEL
b. SYSTEM PRZYZYWOWY TOALET NP.
c. SYSTEM RTV
d. SYSTEM CCTV
e. SYSTEM VIDEODOMOFONY
f. SYSTEM SKD
g. SYSTEM SSWIN
h. System przesłuchań małoletnich.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że w związku z występowaniem różnych rozwiązań technicznych Zamawiający nie określa produktów referencyjnych do założeń dla nowoprojektowanych systemów. Systemy mają spełniać funkcje opisane w dokumentacji.
Poniżej główne informacje (za zapisami projektów):
CCTV, VD i KD - Platformą Bezpieczeństwa Genetec Security Center v 5.9, 2N,
SSWiN - np. Satel Integra 128
inny przykładowy sprzęt: Cisco WS-C2960L-48P-LL, Cisco WS-C9300-24-A, Cisco WS-C2960X-48FPS-L, Bitstream Hyperion 200, (lub następcy zgodnie z zapisami w dokumentacji), zestaw sterowań IP TRX.

Pytanie nr 7
Prosimy o potwierdzenie że zakres dostawy urządzeń systemu radiowego nie obejmuje dostawy radiotelefonów lecz obejmuje pozostały zakres? Zgodnie z opisem z projektu wykonawczego str. 122.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zakres dostawy urządzeń systemu radiowego nie obejmuje dostawy radiotelefonów.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-03-30 09:18 Katarzyna Jacak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-03-25 14:31 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Wnioskujemy do Zamawiającego o zmniejszenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy z 5% na 4% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 2:
Z uwagi na zapis w rozdziale V. ust. 2 pkt. 1) SWZ, cytowany fragment poniżej.
„zdolności technicznej: należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie min. dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 12500000,00 PLN brutto każda, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną.
Zamawiający uzna realizację robót w formule zaprojektuj i wybuduj z zastrzeżeniem rozbicia kwotowego prac projektowych i robót budowlanych z tym, że wartość robót budowlanych nie może być niższa niż 12500000,00 PLN brutto.
Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SWZ użyto sformułowania
-budowa–pojęcie to należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351ze zm.)”
Zwracamy się do Zamawiającego z prośba o zmianę tego warunku na następujący:
„zdolności technicznej: należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:
- jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 12.500.000,00 PLN brutto, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną.
Zamawiający uzna realizację robót w formule zaprojektuj i wybuduj z zastrzeżeniem rozbicia kwotowego prac projektowych i robót budowlanych z tym, że wartość robót budowlanych nie może być niższa niż 12500000,00 PLN brutto.
oraz
- dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 10.000.000,00 PLN brutto każda, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną. Zamawiający uzna realizację robót w formule zaprojektuj i wybuduj, tj. gdzie łączna wartość robót budowlanych i wartość projektów nie jest niższa niż 10.000.000,00 PLN brutto.
Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SWZ użyto sformułowania
-budowa–pojęcie to należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351ze zm.)”
Tym samy prosimy Zamawiającego o dopuszczenie do udziału w tym postępowaniu Wykonawcę, który legitymuje się takim doświadczeniem, gdzie posiada min. jedną robotę budowlaną na kwotę 12,5 mln zł oraz dwie roboty w systemie zaprojektuj i wybuduj na kwotę 10 mln zł, przecież nie można zaprzeczyć, że Wykonawca, który wykonał należycie minimum dwie roboty w systemie zaprojektuj i wybuduj na kwotę min. 10 mln zł i jedną budowę o wartości 12,5 mln zł, nie wykonałby należycie 2 robót o wartości 12,5 mln zł. Prosimy Zamawiającego o przychylne rozpatrzenie prośby Wykonawcy. W ten sposób Zamawiający będzie mógł poszerzyć grono potencjalnych Wykonawców, a tym samy oferty będą bardziej konkurencyjne.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ.

Odp. na pyt. WZP-937 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 4189