Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-03-2022 10:25:00 |
Składania : | 08-04-2022 09:45:00 |
Otwarcia : | 08-04-2022 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-05-24 11:14 | Mariusz Wojtyszyn | Dnia 23.05.2022 r. Zamawiający zawarł umowę z firmą PANKAS SP. z o.o. z siedzibą w m. Marcelin, Marcelin 19, 78-422 Gwda Wielka na "Modernizację dróg - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podziałem na 7 części" - dotyczy części 1 - 7. |
2022-05-11 14:59 | Mariusz Wojtyszyn | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2022-04-28 10:45 | Mariusz Wojtyszyn | Informacja z otwarcia ofert dodatkowych. |
2022-04-08 11:41 | Mariusz Wojtyszyn | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-04-08 09:45 | Komunikat Zamawiającego |
Na
postawie
art.
222
ust.
4
ustawy
PZP,
Zamawiający
podaje
informację
o
kwocie
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
która
wynosi:
Część nr 1: 337 500,00 zł brutto. Część nr 2: 334 800,00 zł brutto. Część nr 3: 205 500,00 zł brutto. Część nr 4: 161 500,00 zł brutto. Część nr 5: 324 700,00 zł brutto. Część nr 6: 127 500,00 zł brutto. Część nr 7: 331 980,00 zł brutto. |
2022-04-01 12:11 | Mariusz Wojtyszyn |
W
odpowiedzi
na
pytania
z
dnia
31.03
b.r.
przesyłamy
w
załączniku
wyjaśnienia
wraz
z
modyfikacją
treści
SWZ.
Wyjaśnienia oraz mod [...].pdf 247 SST D - 05.03.05 [...].pdf 534 SST D - 05.03.17 [...].pdf 534-6 przekroje kons [...].pdf zał. 4.4. Kosztorys [...].xlsx 541-SST - kpl. DW 54 [...].pdf |
Komunikaty