Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-02-2022 14:59:00 |
Składania : | 11-02-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-02-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
Usługa ozonowania poczty
przychodzącej w budynkach WSA w Warszawie ul. Jasna 2/4 oraz ul. Pankiewicza 4
w Warszawie.
Planowany termin
obowiązywania umowy: od 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca
2023 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O
udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące
warunki udziału w postępowaniu i na pisemne wezwanie Zamawiającego
przekaże stosowne dokumenty:
1. Posiada
niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia.
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent wykaże, iż dysponuje:
1)
2
przenośnymi generatorami ozonu, każdy o wydajności nie mniejszej niż 40 gramów
ozonu na godzinę, który umożliwia efektywne ozonowanie pomieszczeń do 150 m3
o wysokości 2,5 m, które posiadają stosowny Certyfikat zgodności CE,
2)
1
czujnikiem stężenia ozonu,
3)
środkami
indywidualnej ochrony BHP w które osoba wykonująca ozonowanie musi być
wyposażona w trakcie ozonowania,
4)
wykwalifikowanym
personelem (co najmniej 1 osoba) który został przeszkolony z obsługi generatora
ozonu oraz zasad zachowania niezbędnych środków ostrożności BHP.
Na
potwierdzenie warunku należy złożyć:
o
oświadczenie
o dysponowaniu posiadanym sprzętem (2 generatory ozonu, czujnik stężenia ozonu
wraz z podaniem parametrów technicznych) oraz potwierdzoną za zgodność z
oryginałem kopię stosowne Certyfikatu zgodności CE dla wykazanych ozonatorów,
o
oświadczenie
o dysponowaniu indywidualnymi środkami ochrony BHP w trakcie ozonowania dla
osób wykonujących ozonowanie,
o imienny
wykaz osób które realizować będą ozonowanie wraz z kopią certyfikatu ukończenia
szkolenia (dla tych osób) w zakresie obsługi generatorów ozonu oraz zasad BHP.
2. Posiada
aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie OC.
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent wykaże, iż posiada aktualne
na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 50 000 zł.
Na
potwierdzenie warunku należy złożyć:
potwierdzoną
za zgodność z oryginałem kopię polisy OC.
3. Posiada
niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent wykaże, iż w okresie
ostatnich 12 miesięcy licząc od daty otwarcia ofert, zrealizował co najmniej
jedną umowę polegającą na usłudze ozonowania w budynkach użyteczności
publicznej na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł brutto - potwierdzone
dokumentami w postaci referencji lub innych dokumentów wystawionych przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. W przypadku gdy Zamawiający
jest podmiotem, na rzecz którego wykazane umowy zostały wcześniej wykonane,
Oferent nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, że umowa ta
została wykonane należycie.
Na
potwierdzenie warunku należy złożyć:
wykaz zrealizowanych umów oraz
potwierdzone za zgodność z oryginałem referencje wykazanych umów.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 8 lutego 2022 r. o godz. 24.00.
ZAŁĄCZNIKI :
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego
*Załącznik nr 4 - wypełniany tylko na wniosek Zamawiającego
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy
zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-17 08:42 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-03-2022 |
2022-02-04 10:51 | Magdalena Jańczuk | Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego z dn. 04.02.2022 |
Komunikaty