Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/MJP/85/2021 Dostarczenie, instalacja oraz wdrożenie licencji ERP e-Pracownik i Obieg Dokumentów stanowiących rozszerzenie do oprogramowania „Symfonia (Sage)" wykorzystywanego w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2021 21:02:00
Składania : 27-12-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania. 

Ankietę przedwdrożeniową zawiera załącznik nr 2 do zapytania.

Wzór wykazu usług zawiera załącznik nr 3 do zapytania.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczą lub świadczyli co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania Symfonia.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane. Wzór wykazu określa załącznik nr 3 do zapytania. Oferta, złożona przez wykonawcę nie spełniającego warunków udziału, zostanie odrzucona.


Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokument zawierający wycenę wszystkich poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym koszty poszczególnych licencji.


Zamawiający dokona wyboru oferty zawierającej najniższą cenę.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego -opis zamówienia Licencje2021.docx docx 33.42 2021-12-21 21:02:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do zapytania - ankieta przedwdrożeniowa - Symfonia obieg dokumentów.docx docx 480.91 2021-12-21 21:02:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do zapytania - wykaz usług.docx docx 20.9 2021-12-21 21:02:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do zapytania - wykaz usług ZE ZMIANĄ.docx docx 20.83 2021-12-22 13:26:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-22 13:26 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo,

Zamawiający dokonuje zmiany w zakresie opisu kolumny w tabeli w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. W załączeniu załącznik po dokonanej zmianie.

załącznik nr 3 do za [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i instalacja licencji e-Pracownik - 1 dostawa - (0)
2 Dostawa i instalacja licencji Obieg dokumentów - 1 dostawa - (0)
3 Wdrożenie (w tym szkolenia) licencji e-Pracownik - 1 usługa - (0)
4 Wdrożenie (w tym szkolenie) licencji Obieg dokumentów - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji dostawy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie dotyczące umowy - Oświadczamy, iż zawrzemy umowę obejmującą zakresem postanowienia wskazane w zapytaniu ofertowym, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". Należy również załączyć dokument z wyceną poszczególnych elementów. (0)
6 Osoba do kontaktu w sprawie realizacji umowy - Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. (0)
7 Numer telefonu oraz adres e - mail, pod którymi wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia. - Prosimy o podanie adresu e-mail i numeru telefonu. (0)
8 Oświadczenie - Oświadczamy, iż spełniamy warunek udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie załączamy wykaz usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 469