Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.64.2021 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2021 15:15:00
Składania : 16-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-12-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx docx 499.15 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
swz - pierwsza strona.pdf pdf 280.91 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
ogłoszenie.pdf pdf 4700.19 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - przedmiary.zip zip 1324.41 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - dokumentacja projektowa.zip zip 36800.5 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
załącznik nr 10 - +decyzja drogowa dp 1658K.pdf pdf 1009.38 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
załącznik nr 11 - Warunki odtworzenia dróg gminnych.odt odt 5.43 2021-12-01 15:15:00 Postępowanie
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 1320.8 2021-12-03 14:15:54 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ i zmieniony załącznik nr 3.docx docx 45.84 2021-12-03 14:15:54 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ i Załącznika nr 5 - scan.pdf pdf 548.7 2021-12-08 13:22:34 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ i Załącznika nr 5.docx docx 42.44 2021-12-08 13:22:34 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ i Załącznika nr 5.pdf pdf 282.58 2021-12-08 13:22:34 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 285.3 2021-12-16 13:12:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 398.22 2021-12-16 13:12:03 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze - strona.pdf pdf 781.15 2022-01-12 11:20:54 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty-tablica-strona.docx docx 396.87 2022-01-12 11:20:54 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 208.42 2021-12-16 10:00:00 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.docx docx 391.97 2021-12-16 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-12 11:20 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.64.2021 Szaflary, dnia 12.01.2022 r.
Nr przetargu: 21/2021


Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129
z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II”

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez:
Konsorcjum:
Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka
Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Konsorcjum:
Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka
Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka
spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ
i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy sp. j.,
Zaskale os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 3 273 297,80 zł uzyskała 0,00 pkt.
Okres gwarancji 56 miesięcy uzyskał 0,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 0,00pkt.

Oferta nr 2 - Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka
Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka
Cena oferty brutto 2 892 411,94 zł uzyskała 60,00pkt.
Okres gwarancji 56 miesięcy uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100,00pkt.

Oferta nr 3 - TPB Łukaszczyk Sp. J., Zaskale, os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 3 143 299,71 zł uzyskała 55,21pkt.
Okres gwarancji 56 miesięcy uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 95,21,00pkt.

Oferta nr 4 - Firma Inżynieryjno-Budowlana CHOMAR Leszek Chowaniec Sp. j.,
ul. Kościuszki 11c, 34-520 Poronin
Cena oferty brutto 3 268 735,23 zł uzyskała 0,00 pkt.
Okres gwarancji 57 miesięcy uzyskał 0,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 0,00pkt.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.






Otrzymują:
1/ Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy sp. j., Zaskale os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary;
2/ Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka;
Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka;
3/ TPB Łukaszczyk Sp. J., Zaskale, os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary;
4/ Firma Inżynieryjno-Budowlana CHOMAR, Leszek Chowaniec Sp. j., ul. Kościuszki 11c, 34-520 Poronin;
3/ a/a

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-12-16 13:12 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.64.2021 Szaflary dnia 16.12.2021 r.
Nr przetargu: 21/2021

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

zamówienia publicznego pn.:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II”

W dniu 16.12.2021 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 600 000,00 zł brutto z czego:

Zadanie nr 1 :
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Bogdana Werona oraz ul. K.K. Wojtyły miejscowości Zaskale, gm. Szaflary” – 3 450 000,00 zł brutto

Zadanie nr 2:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi 160 w ciągu ulicy Bogdana Werona oraz K.K. Wojtyły w miejscowości Zaskale”– 150 000,00 zł brutto

Łącznie wpłynęły 4 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4
• dane z otwartych ofert:

1. Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy sp. j., Zaskale os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary
CENA
Zadanie 1: 3 121 041,80
Zadanie 2: 152 256,00
ŁĄCZNIE: 3 273 297,80
Okres gwarancji
56 miesięcy
2. Konsorcjum:
Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., Ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka, Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., Ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka
Zadanie 1: 2 695 464,68
Zadanie 2: 196 947,26
ŁĄCZNIE: 2 892 411,94
Okres gwarancji
56 miesięcy

3. TPB Łukaszczyk Sp. J., Zaskale, os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary
Zadanie 1: 3 003 881,17
Zadanie 2: 139 418,54
ŁĄCZNIE: 3 143 299,71
Okres gwarancji
56 miesięcy
4. Firma Inżynieryjno-Budowlana CHOMAR Leszek Chowaniec Sp. j., Ul. Kościuszki 11c, 34-520 Poronin
Zadanie 1: 3 268 735,23
Zadanie 2: 194 412,75
ŁĄCZNIE: 3 463 147,98
Okres gwarancji
57 miesięcy

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].docx

2021-12-16 12:53 Jakub Gasik Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-12-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.64.2021 Szaflary dnia 16.12.2021r.
Nr przetargu: 21/2021


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II”

Sesja otwarcia ofert: 16.12.2021 r. po godz. 10:30

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 600 000,00 zł brutto z czego:

Zadanie nr 1 :
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Bogdana Werona oraz ul. K.K. Wojtyły miejscowości Zaskale, gm. Szaflary” – 3 450 000,00 zł brutto

Zadanie nr 2:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi 160 w ciągu ulicy Bogdana Werona oraz K.K. Wojtyły w miejscowości Zaskale”– 150 000,00 zł brutto


Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


Informacja o przezna [...].pdf

Informacja o przezna [...].docx

2021-12-08 13:22 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.64.2021 Szaflary 08.12.2021 r.
Nr przetargu 21/2021
https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Zmiany treści SWZ

Dotyczy: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II”
Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:
Zmiana nr 1:
W Rozdziale XXXIV „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego”, treść:
„Kary umowne
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia terminów wskazanych w Umowie.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie.”

zastępuje się treścią:

„Kary umowne
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki terminów wskazanych w Umowie.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie. ”

Zmiana nr 2:
W Załączniku nr 5 do SWZ „Projekt umowy”, treści § 22 pkt 2 i 3:
„2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia terminów wskazanych w par. 12 pkt 1 Umowy.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie.”

zastępuje się treścią:
„2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki terminów wskazanych w par. 12 pkt 1 Umowy.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie.”

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie,
tj. składanie ofert 16.12.2021r. do godziny 10:00 .

Zmiana SWZ i Załączn [...].pdf

Zmiana SWZ i Załączn [...].docx

Zmiana SWZ i Załączn [...].pdf

2021-12-03 14:15 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.64.2021 Szaflary 03.12.2021 r.
Nr przetargu 21/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Zmiany treści SWZ

Dotyczy: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II”
Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:
Zmiana nr 1:
W Rozdziale XXIII „Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych”, treść:
„Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SWZ) wypełniony kosztorys ofertowy (kosztorys ofertowy należy uzupełnić na podstawie przedmiarów robót) Załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.”

zastępuje się treścią:

„Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SWZ) wypełniony kosztorys ofertowy (kosztorys ofertowy należy uzupełnić na podstawie przedmiarów robót) Załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.”

Zmiana nr 2:
W Rozdziale XXIV. „Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia”, treści:
„Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.”
zastępuje się treścią:
„Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.”
Zmiana nr 3:
Zamawiający załącza do niniejszego dokumentu również poprawiony Załącznik nr 3 do SWZ – „Wykaz Robót Budowlanych”, w którym w wyniku omyłki pisarskiej zamiast robót budowlanych zostały wpisane usługi.

Zmiana nr 4:
W rozdziale XXX. „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”, treść:
„Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne
z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW” z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych””.

zastępuje się treścią:
„Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne
z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW” z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych””.

Zmiana nr 5:
W rozdziale XXX. „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”, w pkt. 3, treść:
„Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.”
zastępuje się treścią:
„Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.”
Zmiana nr 6:
W rozdziale XXX. „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”, w pkt. 13, treść:
„Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego
ze skompresowanych plików.”
zastępuje się treścią:
„Jeśli wykonawca kompresuje pliki np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego
ze skompresowanych plików.”
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie,
tj. składanie ofert 16.12.2021r. do godziny 10:00 .
Załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ – „Wykaz Robót Budowlanych”

Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

Zmiana SWZ i zmienio [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 952