Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-12-2021 15:15:00 |
Składania : | 16-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-12 11:20 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.64.2021
Szaflary,
dnia
12.01.2022
r. Nr przetargu: 21/2021 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II” Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 2 złożona przez: Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy sp. j., Zaskale os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary Cena oferty brutto 3 273 297,80 zł uzyskała 0,00 pkt. Okres gwarancji 56 miesięcy uzyskał 0,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 0,00pkt. Oferta nr 2 - Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka Cena oferty brutto 2 892 411,94 zł uzyskała 60,00pkt. Okres gwarancji 56 miesięcy uzyskał 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100,00pkt. Oferta nr 3 - TPB Łukaszczyk Sp. J., Zaskale, os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary Cena oferty brutto 3 143 299,71 zł uzyskała 55,21pkt. Okres gwarancji 56 miesięcy uzyskał 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 95,21,00pkt. Oferta nr 4 - Firma Inżynieryjno-Budowlana CHOMAR Leszek Chowaniec Sp. j., ul. Kościuszki 11c, 34-520 Poronin Cena oferty brutto 3 268 735,23 zł uzyskała 0,00 pkt. Okres gwarancji 57 miesięcy uzyskał 0,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 0,00pkt. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. Otrzymują: 1/ Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy sp. j., Zaskale os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary; 2/ Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka; Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka; 3/ TPB Łukaszczyk Sp. J., Zaskale, os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary; 4/ Firma Inżynieryjno-Budowlana CHOMAR, Leszek Chowaniec Sp. j., ul. Kościuszki 11c, 34-520 Poronin; 3/ a/a |
2021-12-16 13:12 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.64.2021
Szaflary
dnia
16.12.2021
r.
Nr przetargu: 21/2021 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT zamówienia publicznego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II” W dniu 16.12.2021 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 600 000,00 zł brutto z czego: Zadanie nr 1 : „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Bogdana Werona oraz ul. K.K. Wojtyły miejscowości Zaskale, gm. Szaflary” – 3 450 000,00 zł brutto Zadanie nr 2: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi 160 w ciągu ulicy Bogdana Werona oraz K.K. Wojtyły w miejscowości Zaskale”– 150 000,00 zł brutto Łącznie wpłynęły 4 oferty: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4 • dane z otwartych ofert: 1. Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy sp. j., Zaskale os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary CENA Zadanie 1: 3 121 041,80 Zadanie 2: 152 256,00 ŁĄCZNIE: 3 273 297,80 Okres gwarancji 56 miesięcy 2. Konsorcjum: Lider: Ekoinstal Sp. z o.o., Ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka, Partner: Stradom-Instal Sp. z o.o., Ul. Przemysłowa 8, 34-200 Sucha Beskidzka Zadanie 1: 2 695 464,68 Zadanie 2: 196 947,26 ŁĄCZNIE: 2 892 411,94 Okres gwarancji 56 miesięcy 3. TPB Łukaszczyk Sp. J., Zaskale, os. Za Torem 3, 34-424 Szaflary Zadanie 1: 3 003 881,17 Zadanie 2: 139 418,54 ŁĄCZNIE: 3 143 299,71 Okres gwarancji 56 miesięcy 4. Firma Inżynieryjno-Budowlana CHOMAR Leszek Chowaniec Sp. j., Ul. Kościuszki 11c, 34-520 Poronin Zadanie 1: 3 268 735,23 Zadanie 2: 194 412,75 ŁĄCZNIE: 3 463 147,98 Okres gwarancji 57 miesięcy |
2021-12-16 12:53 | Jakub Gasik | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-12-16 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.64.2021
Szaflary
dnia
16.12.2021r. Nr przetargu: 21/2021 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II” Sesja otwarcia ofert: 16.12.2021 r. po godz. 10:30 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 600 000,00 zł brutto z czego: Zadanie nr 1 : „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Bogdana Werona oraz ul. K.K. Wojtyły miejscowości Zaskale, gm. Szaflary” – 3 450 000,00 zł brutto Zadanie nr 2: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi 160 w ciągu ulicy Bogdana Werona oraz K.K. Wojtyły w miejscowości Zaskale”– 150 000,00 zł brutto Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2021-12-08 13:22 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.64.2021
Szaflary
08.12.2021
r. Nr przetargu 21/2021 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zmiany treści SWZ Dotyczy: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II” Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ: Zmiana nr 1: W Rozdziale XXXIV „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego”, treść: „Kary umowne 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia terminów wskazanych w Umowie. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie.” zastępuje się treścią: „Kary umowne 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki terminów wskazanych w Umowie. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie. ” Zmiana nr 2: W Załączniku nr 5 do SWZ „Projekt umowy”, treści § 22 pkt 2 i 3: „2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia terminów wskazanych w par. 12 pkt 1 Umowy. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie.” zastępuje się treścią: „2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki terminów wskazanych w par. 12 pkt 1 Umowy. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi danego zadania, liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie.” Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, tj. składanie ofert 16.12.2021r. do godziny 10:00 . Zmiana SWZ i Załączn [...].pdf |
2021-12-03 14:15 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.64.2021
Szaflary
03.12.2021
r. Nr przetargu 21/2021 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zmiany treści SWZ Dotyczy: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaskale – etap II” Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ: Zmiana nr 1: W Rozdziale XXIII „Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych”, treść: „Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SWZ) wypełniony kosztorys ofertowy (kosztorys ofertowy należy uzupełnić na podstawie przedmiarów robót) Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.” zastępuje się treścią: „Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SWZ) wypełniony kosztorys ofertowy (kosztorys ofertowy należy uzupełnić na podstawie przedmiarów robót) Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.” Zmiana nr 2: W Rozdziale XXIV. „Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia”, treści: „Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.” zastępuje się treścią: „Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.” Zmiana nr 3: Zamawiający załącza do niniejszego dokumentu również poprawiony Załącznik nr 3 do SWZ – „Wykaz Robót Budowlanych”, w którym w wyniku omyłki pisarskiej zamiast robót budowlanych zostały wpisane usługi. Zmiana nr 4: W rozdziale XXX. „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”, treść: „Zalecenia Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW” z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych””. zastępuje się treścią: „Zalecenia Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW” z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych””. Zmiana nr 5: W rozdziale XXX. „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”, w pkt. 3, treść: „Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.” zastępuje się treścią: „Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.” Zmiana nr 6: W rozdziale XXX. „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”, w pkt. 13, treść: „Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.” zastępuje się treścią: „Jeśli wykonawca kompresuje pliki np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.” Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, tj. składanie ofert 16.12.2021r. do godziny 10:00 . Załączniki: 1) Załącznik nr 3 do SWZ – „Wykaz Robót Budowlanych” |
Komunikaty