Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.33.2021, nr 2021/BZP 00294970/01 Zakup wyposażenia dla szkół podstawowych na terenie Gminy Komorniki

Agnieszka Skrzypczak
Urząd Gminy Komorniki Oddział: Inspektor ds. zamówień publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2021 18:11:00
Składania : 10-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 10-12-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx docx 73.61 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
zalacznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.doc doc 137 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
zalacznik nr 2 do SWZ - oświadczenie o wykluczeniu.doc doc 38.5 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
zalacznik nr 3a do SWZ - projektowane postanowienia umowy.doc doc 127 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
zalacznik nr 3b do SWZ - projektowane postanowienia umowy.doc doc 130.5 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
zalacznik nr 3c do SWZ - projektowane postanowienia umowy.doc doc 126.5 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do umowy - część 1 - zestaw podstawowy druku 3D.docx docx 27.93 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do umowy - część 2 - sprzęty do nagrywania.docx docx 31.17 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do umowy - część 3 - wyposażenie pracowni przedmiotowych.docx docx 23.98 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
ogłoszenie.pdf pdf 76.57 2021-12-01 18:11:00 Postępowanie
pytania i odpowiedzi - 6.12.pdf pdf 1877.39 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi - 6.12.doc doc 3492.5 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 25.57 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
zalacznik nr 3a do SWZ - projektowane postanowienia umowy zmodyfikowany.doc doc 129.5 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
zalacznik nr 3b do SWZ - projektowane postanowienia umowy zmodyfikowany.doc doc 131.5 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
zalacznik nr 3c do SWZ - projektowane postanowienia umowy zmodyfikowany.doc doc 127.5 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1 do umowy - część 2 - sprzęty do nagrywania zmodyfikowany.docx docx 31.65 2021-12-06 15:55:36 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi - 9.12.doc doc 3478.5 2021-12-09 13:35:05 Publiczna wiadomość
pytanie i odpowiedź.pdf pdf 342.49 2021-12-09 13:35:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.doc doc 50 2021-12-10 14:48:44 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze ofety - BIP.doc doc 2781.5 2021-12-13 16:18:18 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty - BIP.pdf pdf 949.47 2021-12-13 16:18:18 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu - BIP część 1.doc doc 2775.5 2021-12-14 14:18:23 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty.doc doc 2775 2021-12-14 14:21:56 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu wyboru oferty - część II.pdf pdf 295.68 2021-12-16 09:32:03 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu wyboru oferty - część II.doc doc 2778 2021-12-16 09:32:03 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze ofety - BIP część 2.pdf pdf 395.11 2021-12-16 09:32:03 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze ofety - BIP część 2.doc doc 2776.5 2021-12-16 09:32:03 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu części 3 - BIP.pdf pdf 282.55 2021-12-17 13:39:38 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu - BIP część 3.doc doc 2777.5 2021-12-17 13:39:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-17 13:39 Agnieszka Skrzypczak W załączeniu informacja o wyborze oferty w zakresie części 3.

informacja o unieważ [...].pdf

informacja o unieważ [...].doc

2021-12-16 09:32 Agnieszka Skrzypczak W załączeniu informacja o wyborze oferty w zakresie części 2.

informacja o unieważ [...].pdf

informacja o unieważ [...].doc

informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborze [...].doc

2021-12-14 14:21 Agnieszka Skrzypczak informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty

informacja o unieważ [...].doc

2021-12-14 14:18 Agnieszka Skrzypczak W załączeniu informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie części 1 oraz o unieważnieniu postępowania.

informacja o unieważ [...].doc

2021-12-13 16:18 Agnieszka Skrzypczak Szanowni Państwo,
w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1, 2 i 3.
Z poważaniem
Agnieszka Skrzypczak

informacja o wyborze [...].doc

informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-10 14:48 Agnieszka Skrzypczak W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2021-12-10 10:25 Agnieszka Skrzypczak Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia gwarantowanego zamierza przeznaczyć:
w zakresie części I – 227 000,00 zł brutto
w zakresie części II – 280 000,00 zł brutto
w zakresie części III - 181 000,00 zł brutto
RAZEM wszystkie części: 688 000,00 zł brutto
na zamówienie związane z prawem opcji
w zakresie części I – 22 700,00 zł brutto
w zakresie części II – 28 000,00 zł brutto
w zakresie części III - 18 100,00 zł brutto

2021-12-09 13:35 Agnieszka Skrzypczak W załączeniu pytanie i odpowiedź

pytania i odpowiedzi [...].doc

pytanie i odpowiedź. [...].pdf

2021-12-06 15:55 Agnieszka Skrzypczak W załączeniu pytania i odpowiedzi.

pytania i odpowiedzi [...].pdf

pytania i odpowiedzi [...].doc

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zalacznik nr 3a do S [...].doc

zalacznik nr 3b do S [...].doc

zalacznik nr 3c do S [...].doc

załącznik nr 1 do um [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 557