Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2021 09:37:00 |
Składania : | 03-12-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 03-12-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
Rodzaj nośników przeznaczonych do zniszczenia – dokumentacja
papierowa niearchiwalna (60 m.b. – ok. 2500 kg), przechowywana w teczkach,
segregatorach oraz luzem, zawierająca drobne elementy metalowe, plastikowe oraz
cyfrowe nośniki w postaci płyt CD, DVD itp.
Miejsce odbioru – Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały
Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz (magazyny archiwalne w przyziemiu)
Wymagania szczegółowe:
Posiadanie certyfikatów w zakresie bezpieczeństwa informacji
ISO 27001 oraz zarządzania jakością ISO 9001.
Posiadanie polisy ubezpieczeniowej OC.
Cena musi obejmować wszystkie działania związane z
realizacją usługi niszczenia tj.:
-
wykonanie usługi (odbiór – transport –
niszczenie) w ciągu jednego dnia,
-
załadunek dokumentów, przez pracowników firmy
niszczącej, do specjalistycznych, plombowanych i zamykanych na klucz
pojemników,
-
transport z miejsca odbioru do miejsca
niszczenia dokumentacji,
-
całkowite zniszczenie nośników danych
utrwalonych w formie pisemnej, optycznej lub magnetycznej w zabezpieczonej
przed dostępem osób trzecich i wglądem do treści danych, przemysłowej
instalacji niszczącej, zgodnie z normą DIN 66399 w przynajmniej 3 stopniu
utajenia,
-
umożliwienie pracownikowi Sądu Okręgowego w
Bydgoszczy bezpośredniego nadzoru nad procesem niszczenia,
-
udokumentowanie odbioru dokumentów protokołem,
-
wykonanie nagrania z procesu niszczenia dokumentów,
-
wystawienie certyfikatu zniszczenia dokumentów.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 32 53 191
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty