Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/ZO/39/2021 Dostawa komponentów do Zestawów Ratownictwa Medycznego i IPMED w zakresie 6 (sześciu) części.

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2021 09:25:00
Składania : 02-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-12-2021 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


32 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 22 - 400 Zamość, ul. Wojska Polskiego 2F zaprasza do składania ofert

na  dostawę komponentów do Zestawów Ratownictwa Medycznego i IPMED  w zakresie 6 (sześciu) części.

Część I  Dostawa opatrunków specjalistycznych dla 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 WOG  Zamość,

Część II    Dostawa opatrunków hydrożelowych dla 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość,

Część III  Dostawa asortymentu do udrażniania dróg oddechowych  dla 32 WOG Zamość oraz  jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość,

Część IV  Dostawa jednorazowych materiałów opatrunkowych  dla 32 WOG Zamość oraz  jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość,

Część V  Dostawa sygnalizatorów świetlnych dla 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.

Część VI  Dostawa zestawów ratunkowych  dla 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.

 Nr sprawy: ZP/ZO/39/2021.

zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami stanowi załącznik do postępowania.

 

Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełną ofertę, sporządzoną zgodnie ze wzorem oferty (wraz z formularzem cenowym - załącznik  do oferty) - stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji najkorzystniejszej oferty w zakresie ceny, terminu realizacji,  terminu płatności gwarancji, wysokości kar umownych

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe ZO 39.docx docx 2261.44 2021-11-24 09:25:00 Postępowanie
część nr 3 - wzór oferty wraz z formularzem zał. nr 2 do ZO.docx docx 2146.89 2021-11-24 09:25:00 Przedmiot zamówienia
część nr 5 - wzór oferty wraz z formulazrem zał. nr 2 do ZO.docx docx 21.47 2021-11-24 09:25:00 Przedmiot zamówienia
część nr 1 - wzór oferty wraz z formularzem zał. nr 2 do ZO.docx docx 23.89 2021-11-24 09:25:00 Przedmiot zamówienia
część nr 4 - wzór oferty wraz z formulazrem zał. nr 2 do ZO.docx docx 26.57 2021-11-24 09:25:00 Przedmiot zamówienia
część nr 6 - wzór oferty wraz z formularzem zał. nr 2 do ZO.docx docx 20.96 2021-11-24 09:25:00 Przedmiot zamówienia
część nr 2 - wzór oferty warz z formularzem zał nr 2 do ZO.docx docx 23.85 2021-11-24 09:25:00 Przedmiot zamówienia
wyjasnienia tresci ZO 39.pdf pdf 532.25 2021-11-29 14:27:43 Publiczna wiadomość
wyjasnienia tresci ZO II.pdf pdf 261.14 2021-11-30 11:49:52 Publiczna wiadomość
inf z otwarcia ofert ZO.doc doc 68.5 2021-12-02 11:47:13 Publiczna wiadomość
wybor zo 39.pdf pdf 1216.93 2021-12-09 13:20:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-09 13:20 Monika Gruszka Zawiadomienie o wyborze, odrzuceniu i unieważnieniu w/w postępowaniu.

wybor zo 39.pdf

2021-12-02 11:47 Monika Gruszka Informacja z otwarcia ofert ZO 39

inf z otwarcia ofert [...].doc

2021-12-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierz przeznaczyć na realizację zamówienia 137 000,00 zł w tym:
w zakresie części nr 1 - 84 000,00 zł
w zakresie części nr 2 - 15 500,00 zł
w zakresie części nr 3 - 15 000,00 zł
w zakresie części nr 4 - 6 000,00 zł
w zakresie części nr 5 - 3 000,00 zł
w zakresie części nr 6 - 13 500,00 zł
2021-11-30 11:49 Monika Gruszka Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego II

wyjasnienia tresci Z [...].pdf

2021-11-29 14:27 Monika Gruszka Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego

wyjasnienia tresci Z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część nr 1 - Dostawa opatrunków specjalistycznych. część nr 1 - wzór oferty wraz z formularzem

część nr 1 - wzór of [...].docx

1 szt. - (0)
2 Część nr 2 - Dostawa opatrunków hydrożelowych. część nr 2 - wzór oferty wraz z formularzem

część nr 2 - wzór of [...].docx

1 szt. - (0)
3 Część nr 3 -Dostawa asortymentu do udrażniania dróg oddechowych część nr 3 - wzór oferty wraz z formularzem

część nr 3 - wzór of [...].docx

1 szt. - (0)
4 Część nr 4 - Dostawa jednorazowych materiałów opatrunkowych. część nr 4 - wzór oferty wraz z formularzem

część nr 4 - wzór of [...].docx

1 szt. - (0)
5 Część nr 5 - Dostawa sygnalizatorów świetlnych część nr 5 - wzór oferty wraz z formularzem

część nr 5 - wzór of [...].docx

1 szt. - (0)
6 Część nr 6 - Dostawa zestawów ratunkowych część nr 6 - wzór oferty wraz z formularzem

część nr 6 - wzór of [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od kalendarzowych od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, koszty rozładunku, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512