Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.2344.49.2021 Wykonywanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama – Kościałkowskiego

Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2021 15:51:00
Składania : 10-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 10-12-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy z dnia 22.11.2021.xls xls 187 2021-11-22 15:51:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamowieniu z dnia 22.11.2021.pdf pdf 1063.77 2021-11-22 23:04:14 Postępowanie
SWZ usluga, naprawa konserwacja sprzetu i aparatury.docx docx 144.83 2021-11-23 07:58:12 Postępowanie
ogłoszenie o zmienie ogłoszenia.pdf pdf 37.48 2021-11-30 08:11:02 Publiczna wiadomość
wyjasnienia do SWZ z dnia 06.12.2021r.docx docx 63.36 2021-12-06 10:01:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na wyjaśnienia z dnia 02.12.2021.docx docx 88.77 2021-12-02 12:22:13 Publiczna wiadomość
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia Wykonanie uslugi napraw, przeglądów i konserwacji sprzetu i aparatury medycznej z dnia 08.12.2021.pdf pdf 40.71 2021-12-08 09:30:31 Publiczna wiadomość
SWZ usluga, naprawa konserwacja sprzetu i aparatury - zmiany w SWZ.docx docx 145.68 2021-12-08 10:44:16 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia z dnia 10.12.2021. serwis.doc doc 147 2021-12-10 14:00:56 Publiczna wiadomość
przedłużenie terminu zw.oferta.pdf pdf 928.14 2022-01-18 13:35:54 Publiczna wiadomość
przedłużenie terminu zw.oferta.doc doc 103.5 2022-01-18 13:35:54 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 09.02.2022 r.doc doc 194 2022-02-09 15:49:51 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 21.02.2022.doc doc 87.5 2022-02-21 14:58:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-21 14:58 Magda Bujnowska Wybór najkorzystniejszy oferty w zakresie pakietu nr 67

Wybór najkorzystniej [...].doc

2022-02-11 14:40 Magda Bujnowska Działając na podstawie art. 16 i 17 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający informuje, że unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 67 z dnia 09.02.2022r. i dokona ponownej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 67.
Uzasadnienie

Zamawiający, dnia 09.02.2022r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W pakiecie nr 67 wybrana została oferta ZTM Innovations sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań za kwotę 216,00 zł brutto, łączna ilość 100,00 pkt. (cena 60,00; termin płatności 40,00). Dnia 10 lutego 2022 roku o godz. 14.55 wpłynęła informacja do Zamawiającego od Wykonawcy ZTM Innovations sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań, że nie jest w stanie podpisać umowy w zakresie pakietu nr 67.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 67 z dnia 09.02.2022r. i dokona ponownej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 67.

Do postępowania w zakresie pakietu nr 67 przystąpiły również firmy:
TMS Sp. z o. o., ul. Wiertnicza 84, 02-952 Warszawa za kwotę 11 880,00 zł brutto
Medikol Solution sp. z o.o., ul. Polska 118, 60-401 Poznań za kwotę 11 869,20 zł brutto

2022-02-09 15:49 Magda Bujnowska Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 09.02.2022

Wybór najkorzystniej [...].doc

2022-01-18 13:35 Małgorzata Grzech Pismo w sprawie przedłużenia terminu związania z ofertą

przedłużenie terminu [...].pdf

przedłużenie terminu [...].doc

2021-12-10 14:32 Magda Bujnowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-12-10 14:00 Magda Bujnowska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].doc

2021-12-10 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Przeglądy 2022
Pakiet 1 1 420,00
Pakiet 2 3 120,00
Pakiet 3 2 340,00
Pakiet 4 900,00
Pakiet 5 260,00
Pakiet 6 540,00
Pakiet 7 220,00
Pakiet 8 215,00
Pakiet 9 2 160,00
Pakiet 10 1 300,00
Pakiet 11 490,00
Pakiet 12 2 390,00
Pakiet 13 1 000,00
Pakiet 14 16 136,00
Pakiet 15 6 600,00
Pakiet 16 1 080,00
Pakiet 17 7 020,00
Pakiet 18 1 492,00
Pakiet 19 13 000,00
Pakiet 20 7 560,00
Pakiet 21 1 620,00
Pakiet 22 12 422,00
Pakiet 23 2 160,00
Pakiet 24 1 700,00
Pakiet 25 5 350,00
Pakiet 26 5 400,00
Pakiet 27 4 050,00
Pakiet 28 3 456,00
Pakiet 29 8 640,00
Pakiet 30 19 300,00
Pakiet 31 4 500,00
Pakiet 32 400,00
Pakiet 33 1 000,00
Pakiet 34 3 200,00
Pakiet 35 2 900,00
Pakiet 36 7 776,00
Pakiet 37 1 080,00
Pakiet 38 5 000,00
Pakiet 39 2 592,00
Pakiet 40 3 900,00
Pakiet 41 19 980,00
Pakiet 42 3 132,00
Pakiet 43 3 834,00
Pakiet 44 7 400,00
Pakiet 45 3 250,00
Pakiet 46 2 640,00
Pakiet 47 760,00
Pakiet 48 800,00
Pakiet 49 2 160,00
Pakiet 50 2 200,00
Pakiet 51 540,00
Pakiet 52 2 504,00
Pakiet 53 4 400,00
Pakiet 54 1 070,00
Pakiet 55 130,00
Pakiet 56 1 613,00
Pakiet 57 3 240,00
Pakiet 58 19 140,00
Pakiet 59 500,00
Pakiet 60 1 200,00
Pakiet 61 720,00
Pakiet 62 2 000,00
Pakiet 63 500,00
Pakiet 64 3 240,00
Pakiet 65 3 924,00
Pakiet 66 4 560,00
Pakiet 67 9 400,00
Pakiet 68 2 200,00
Pakiet 69 2 200,00
Pakiet 70 950,00
Pakiet 71 3 240,00
Pakiet 72 1 300,00
Pakiet 73 760,00
Pakiet 74 500,00
Pakiet 75 3 240,00
Pakiet 76 6 610,00
Pakiet 77 870,00
Pakiet 78 16 136,00
Pakiet 79 1 500,00
Pakiet 80 790,00
Pakiet 81 500,00
Pakiet 82 500,00
Pakiet 83 900,00
Pakiet 84 500,00
Pakiet 85 500,00
Pakiet 86 486,00
Suma : 314 208,00 zł
2021-12-08 10:44 Magda Bujnowska Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 08.12.2021

SWZ usluga, naprawa [...].docx

2021-12-08 10:11 Magda Bujnowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-12-08 09:30 Magda Bujnowska Ogłoszenie o zmianie treści ogłoszenia

ogłoszenia o zmianie [...].pdf

2021-12-08 09:22 Magda Bujnowska Zamawiający popełnił oczywista omyłkę pisarską w kryterium: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie dwóch kryteriów: cena - 60% i termin płatności , Punktacja w kryterium: termin płatności, biedzie przyznawana w następujący sposób:
- 55-56 dni – 1 pkt.
- 57-58-dni – 2 pkt.
- 59-60 dni - 3 pkt.
Tym samym Zamawiający modyfikuje treść SWZ i dokonuje zmiany terminu składanie ofert.
Przepraszamy za wszelkie zmiany.
2021-12-06 10:01 Magda Bujnowska Wyjaśnienia do Specyfikacji Warunków Zamówienia - cześć II

wyjasnienia do SWZ z [...].docx

2021-12-06 09:02 Magda Bujnowska Zamawiający na podstawie art. 137 ustawy Pzp dokonuje modyfikacji treści SWZ i wykreśla stawiany przez Zamawiającego obowiązek względem Wykonawcy :
" Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1, określa:
sposób dokumentowania zatrudnienia osób - wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia zawarcia umowy Zamawiającemu pisemne oświadczenie zawierające, informacje dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem ich imienia i nazwiska oraz funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji prac, objętych przedmiotem zamówienia"

2021-12-02 12:22 Magda Bujnowska Wyjaśnienia do SWZ

Odpowiedzi na wyjaśn [...].docx

2021-12-02 10:46 Magda Bujnowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-11-30 08:11 Magda Bujnowska Ogłoszenie o zmianie pierwotnego ogłoszenia

ogłoszenie o zmienie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2459