Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-11-2021 10:39:00 |
Składania : | 10-12-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 10-12-2021 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) konserwacja instalacji i urządzeń systemów alarmowych sygnalizacji SSWiN zainstalowanych w następujących obiektach Zamawiającego:
- przy ul. Kołłątaja 4 (budynek administracji) – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Daszyńskiego 38 (budynek biurowy, garaże, szatnia, magazyn) – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Daszyńskiego 38 (budynek warsztatowy, garaże) -– łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- na terenie UW WYDRZANY (teren i budynek SUW Wydrzany, 17 studni UW Wydrzany) – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Ludzi Morza – przepompownia P - 11 (budynek przepompowni) – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Mostowej działka nr 9/3 i 9/4 - Stacja Zlewcza Ścieków Karsibór – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Karsiborskiej 33 – budynki Oczyszczalni Ścieków – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- na terenie przepompowni P-8 ul. Skandynawska Świnoujście – łącznie 12 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
b) konserwacja kamer zewnętrznych w obudowie 230 z rejestratorami, znajdujących się:
- na terenie Oczyszczalni Ścieków – 16 kamer – łącznie 6 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- na terenie Stacji Uzdatniania Wody Wydrzany – 4 kamery – łącznie 6 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Daszyńskiego 38 – 8 kamer – łącznie 8 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- w budynku administracji przy ul. Kołłątaja 4 - 6 kamer - łącznie 6 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
- przy ul. Ludzi Morza (Przepompownia P-11 oraz Stacja Zlewcza Ścieków) – 6 kamer – łącznie 6 przeglądów w okresie do dnia 31 grudnia 2024r.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024r.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. Oświadczenie Wykonawcy
o spełnianiu warunków określonych w SIWZ - załącznik
nr 1 do oferty
4.2. aktualny (wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.5. oświadczenie, że Wykonawca posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego – załącznik nr 3 do oferty,
4.6. oświadczenie, że Wykonawca posiada licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego – załącznik nr 4 do oferty,
4.7. oświadczenie, że Wykonawca posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE – załącznik nr 5 do oferty,
4.8. oświadczenie, że Wykonawca posiada zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych – załącznik nr 6 do oferty,
4.9. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego –załącznik nr 7 do oferty,
4.10. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 8 do oferty,
4.11. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 9 do oferty,
4.12. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł - załącznik nr 10 do oferty,
4.13. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do oferty.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.9., 4.10., 4.11., 4.13.).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
- cena brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty,
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
2021-12-17 11:04 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/ 1586 / 401 /2021/KSz |
2021-12-10 14:37 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert (pismo nr EA/PW/NI/1559/394/2021/KSz) |
2021-12-10 12:41 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania (pismo nr EA/PW/NI/1553/393/2020/KSz) |
2021-12-01 08:49 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje odpowiedź na pytanie Wykonawcy - pismo nr EA/PW/NI/1504/388/2020/KSz |
2021-11-29 12:41 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert - pismo nr E/PW/NI/1497/385/2020/KSz |
Komunikaty