Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa drobnego sprzętu biurowego.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 15-11-2021 15:45:00
Składania : 18-11-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja


Wymagania i specyfikacja

1. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do umowy.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.

3. Koszty transportu, montaż oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostały wkalkulowane w wartość asortymentu.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem 7 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

9. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji.


Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy.pdf pdf 265.72 2021-11-15 15:45:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 2 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 37.47 2021-11-15 15:45:00 Przedmiot zamówienia
zał 3 - formularz ofertowy.docx docx 21.76 2021-11-15 15:45:00 Przedmiot zamówienia
załącznik - (RODO).docx docx 19.15 2021-11-15 15:45:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.docx docx 20.16 2021-11-15 15:45:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 10.63 2021-11-16 08:43:47 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-11-18 08:32 Katarzyna Stanisławska Dotyczy: postępowania na dostawę drobnego sprzętu biurowego nr ID536420.
Pytanie 1
Czy Zamawiający zamieści poprawiony formularz asortymentowo- cenowy?
Odpowiedź: Zamawiający nie zmienia opisu asortymentu wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym, jedynie dopuszcza zaoferowanie asortymentu zamiennego. W momencie wyboru oferty, Zamawiający dołączy do dokumentów odpowiedzi na pytania.
Pytanie 2
Ponieważ opis termobindownicy wskazuje jednoznacznie wskazuje na model TB300 producenta Argo a jest ona wycofana z rynku sprzedaży czy zamawiający dopuści termobindownicę:
Może oprawiać dokumenty o grubości do 300 kartek A4 (80 g)
Szybka. Czas nagrzewania - ok. 4 minuty
Maksymalna grubość oprawianego dokumentu/grzbietu okładki - 30 mm
Łatwy w obsłudze panel z diodami LED umożliwia szybkie wybranie odpowiedniego ustawienia
Klamra pomaga utrzymać dokumenty w pionie w trakcie bindowania
Miarka grubości dokumentu/okładki i wyboru ustawienia temperatury
Sygnał dźwiękowy i dioda sygnalizująca gotowość do pracy oraz zakończenia wybranego cyklu bindowania
Bariera bezpieczeństwa Heat Shield pomaga zapobiec przypadkowemu dotknięciu płyty grzejnej, klamra jest otwierana ręcznie a zamykana automatycznie
Składany stojak do schładzania dokumentów z tyłu urządzenia
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza termobindownicę
Może oprawiać dokumenty o grubości do 300 kartek A4 (80 g)
Szybka. Czas nagrzewania - ok. 4 minuty
Maksymalna grubość oprawianego dokumentu/grzbietu okładki - 30 mm
Łatwy w obsłudze panel z diodami LED umożliwia szybkie wybranie odpowiedniego ustawienia
Klamra pomaga utrzymać dokumenty w pionie w trakcie bindowania
Miarka grubości dokumentu/okładki i wyboru ustawienia temperatury
Sygnał dźwiękowy i dioda sygnalizująca gotowość do pracy oraz zakończenia wybranego cyklu bindowania
Bariera bezpieczeństwa Heat Shield pomaga zapobiec przypadkowemu dotknięciu płyty grzejnej, klamra jest otwierana ręcznie a zamykana automatycznie
Składany stojak do schładzania dokumentów z tyłu urządzenia
2021-11-17 15:42 Katarzyna Stanisławska Dotyczy: postępowania na dostawę drobnego sprzętu biurowego nr ID536420.
Pytanie: Termobindownica
Czy Zamawiający dopuści termobindownice A4, która oprawia do 200 kartek w maksymalnie 60 sekund?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza termobindownicy A4, która oprawia do 200 kartek w maksymalnie 60 sekund.
2021-11-17 10:44 Katarzyna Stanisławska Dotyczy: postępowania na dostawę drobnego sprzętu biurowego nr ID536420. Pytanie: W związku z brakiem dostępności na rynku dziurkaczy na 500 kartek Czy w poz. 8, dotyczącej dziurkaczy archiwizujących (28 szt.), Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie dziurkaczy 2-otworowych umożliwiających jednorazowe przedziurkowanie do 300 kartek lub 32mm łącznej grubości?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie w poz.8, dziurkaczy 2-otworowych umożliwiających jednorazowe przedziurkowanie do 300 kartek lub 32mm łącznej grubości.
Pytanie: Czy w pozycji 7 dotyczącej zszywaczy specjalistycznych (28 szt.), Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie zszywaczy równoważnych o dużej wytrzymałości wykonanych z tworzywa sztucznego połączonego z metalem, z antypoślizgową podstawą zapewniającą stabilność pracy i wyprofilowanym ramieniem poprawiającym komfort pracy?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie w poz. 7, zszywaczy równoważnych o dużej wytrzymałości wykonanych z tworzywa sztucznego połączonego z metalem, z antypoślizgową podstawą zapewniającą stabilność pracy i wyprofilowanym ramieniem poprawiającym komfort pracy.
2021-11-16 09:02 Katarzyna Stanisławska Zamawiający zmienił załącznik numer 1 - Formularz asortymentowo-cenowy, ponieważ w pierwszej wersji zawierał błędne ilości.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa drobnego sprzętu biurowego. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo - cenowym, c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, d. formularzu ofertowym, e.informacji o ochronie danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza Asortymentowo - Cenowego 3.Wraz z ofertą należy złożyć podpisane wszystkie załączniki przez osobę do tego uprawnioną.

projekt umowy.pdf

zał. nr 2 - OPIS PRZ [...].docx

zał 3 - formularz of [...].docx

załącznik - (RODO) [...].docx

Ogłoszenie.docx

zał. nr 1 - Formular [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 245