Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZP-3941-29/2021 Dostawa mebli

Deadlines:
Published : 10-11-2021 14:40:00
Placing offers : 17-11-2021 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Dostawa mebli dla potrzeb ASP w Krakowie 


Zakres zamówienia określony w poszczególnej części

Przedmiot zamówienia

Ilość

PIERWSZA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Dostawa i montaż Szafy  na akta – JAN NOWAK model JAN biurowa szafa metalowa na akta: szara lub równoważne

1 sztuka

DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Dostawa stalowej szafy o wymiarach zewnętrznych: 1980x1000x400

1 sztuka

TRZECIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Stoły, format blatu 200 x 60 cm

10 sztuk

Krzesła

20 sztuk

 

W przypadku ubiegania się o zamówienie w zakresie części trzeciej proszę o uzupełnienie formularza cenowego (załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, zakres części trzeciej)

Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik nr 2-projekt umowy AH meble.pdf pdf 250.34 2021-11-10 14:40:00 Proceeding
Zalacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 183.81 2021-11-10 14:40:00 Proceeding
Ogłoszenie zapytania ofertowego BZP-3941-29-2021.pdf pdf 2835.56 2021-11-10 14:40:00 Proceeding
Odpowiedz do pytania BZP-3941-29_2021.pdf pdf 273.23 2021-11-15 14:47:24 Public message
Informacja o rozstrzygnieciu postepowania BZP-3941-29-2021.pdf pdf 895.79 2021-11-22 11:37:39 Public message

Announcements

2021-11-22 11:37 Brygida Śliwa Informacja o rozstrzygnięciu postępowania BZP-3941-29/2021

Informacja o rozstrz [...].pdf

2021-11-15 14:47 Brygida Śliwa Odpowiedz Zamawiającego na pytanie wykonawcy

Odpowiedz do pytania [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Szafa na akta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 1 pc. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
2 Stalowa szafa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 1 pc. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
3 Stoły 10 szt., krzesła - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 1 delivery Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Montaż szafy na akta ( dotyczy zakresu części pierwszej zamówienia) - Oświadczam/y, że dostarczymy szafę na akta wraz z ich montażem Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - 1) zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty oraz nie zgłaszamy żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia; 2) oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym ; 3) upewniliśmy się co do prawidłowości i kompletności naszej oferty i ceny. Cena oferty brutto w PLN zawiera należny podatek VAT (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesiemy z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 5 – 17 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; 5) zapoznaliśmy się z odpowiedzialnością karną, o której mowa w art. 297 Kodeksu Karnego, tj. „Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi – kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5”; 6) będziemy związani złożoną ofertą przez okres 30 dni PROSZĘ POTWIERDZIĆ wpisując AKCEPTUJĘ (0)
6 Zamówienie zrealizujemy samodzielnie/ przy udziale podwykonawców - Proszę o odpowiedz: Samodzielnie/przy udziale podwykonawców. (0)
7 Oświadczam/y, że wybór mojej/naszej oferty będzie/nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego - Proszę o odpowiedz: będzie/nie będzie Jeżeli wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (0)
8 Proszę o podanie marki/producenta oferowanego przedmiotu zamówienia/dokładna nazwa przedmiotu zamówienia - W przypadku ubiegania się o zamówienie w zakresie części trzeciej proszę o uzupełnienie formularza cenowego - zał. nr 1 Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach lub je przewyższać, jednak obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności ( w takim przypadku proszę o dołączenie karty produktu wraz z specyfikacją) Attachment required (0)
9 Termin dostawy - Proszę wpisać termin dostawy: Dla zakresu części pierwszej i drugiej zamówienia Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Dla zakresu części trzeciej zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia do 28.01.2022 r. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 228