Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3941-29/2021 Dostawa mebli

Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 14:40:00
Składania : 17-11-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Dostawa mebli dla potrzeb ASP w Krakowie 


Zakres zamówienia określony w poszczególnej części

Przedmiot zamówienia

Ilość

PIERWSZA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Dostawa i montaż Szafy  na akta – JAN NOWAK model JAN biurowa szafa metalowa na akta: szara lub równoważne

1 sztuka

DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Dostawa stalowej szafy o wymiarach zewnętrznych: 1980x1000x400

1 sztuka

TRZECIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Stoły, format blatu 200 x 60 cm

10 sztuk

Krzesła

20 sztuk

 

W przypadku ubiegania się o zamówienie w zakresie części trzeciej proszę o uzupełnienie formularza cenowego (załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, zakres części trzeciej)

Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik nr 2-projekt umowy AH meble.pdf pdf 250.34 2021-11-10 14:40:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 183.81 2021-11-10 14:40:00 Postępowanie
Ogłoszenie zapytania ofertowego BZP-3941-29-2021.pdf pdf 2835.56 2021-11-10 14:40:00 Postępowanie
Odpowiedz do pytania BZP-3941-29_2021.pdf pdf 273.23 2021-11-15 14:47:24 Publiczna wiadomość
Informacja o rozstrzygnieciu postepowania BZP-3941-29-2021.pdf pdf 895.79 2021-11-22 11:37:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-22 11:37 Brygida Śliwa Informacja o rozstrzygnięciu postępowania BZP-3941-29/2021

Informacja o rozstrz [...].pdf

2021-11-15 14:47 Brygida Śliwa Odpowiedz Zamawiającego na pytanie wykonawcy

Odpowiedz do pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szafa na akta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 1 szt. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
2 Stalowa szafa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 1 szt. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
3 Stoły 10 szt., krzesła - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 1 dostawa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Montaż szafy na akta ( dotyczy zakresu części pierwszej zamówienia) - Oświadczam/y, że dostarczymy szafę na akta wraz z ich montażem Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - 1) zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty oraz nie zgłaszamy żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia; 2) oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym ; 3) upewniliśmy się co do prawidłowości i kompletności naszej oferty i ceny. Cena oferty brutto w PLN zawiera należny podatek VAT (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesiemy z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 5 – 17 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; 5) zapoznaliśmy się z odpowiedzialnością karną, o której mowa w art. 297 Kodeksu Karnego, tj. „Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi – kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5”; 6) będziemy związani złożoną ofertą przez okres 30 dni PROSZĘ POTWIERDZIĆ wpisując AKCEPTUJĘ (0)
6 Zamówienie zrealizujemy samodzielnie/ przy udziale podwykonawców - Proszę o odpowiedz: Samodzielnie/przy udziale podwykonawców. (0)
7 Oświadczam/y, że wybór mojej/naszej oferty będzie/nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego - Proszę o odpowiedz: będzie/nie będzie Jeżeli wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (0)
8 Proszę o podanie marki/producenta oferowanego przedmiotu zamówienia/dokładna nazwa przedmiotu zamówienia - W przypadku ubiegania się o zamówienie w zakresie części trzeciej proszę o uzupełnienie formularza cenowego - zał. nr 1 Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach lub je przewyższać, jednak obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności ( w takim przypadku proszę o dołączenie karty produktu wraz z specyfikacją) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Termin dostawy - Proszę wpisać termin dostawy: Dla zakresu części pierwszej i drugiej zamówienia Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Dla zakresu części trzeciej zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia do 28.01.2022 r. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 226