Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DDD.69097.8.2021 Wyłonienie Beneficjenta poddziałania 2.3 „Wsparcie dla szkolenia doradców” w ramach działania „Usługi doradcze, usługi z zakresu zarządzania gospodarstwem rolnym i usługi z zakresu zastępstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w celu kompleksowej organizacji i przeprowadzenia bezpłatnych szkoleń dla doradców.

Departament Działań Delegowanych
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Centrala
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 09:33:00
Składania : 16-05-2022 15:11:25
Otwarcia : 17-05-2022 11:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE.pdf pdf 192.79 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
2. SWZ.pdf pdf 2599.39 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 283.8 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 9 do SWZ - Wzór formularza umowy.pdf pdf 1514.25 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 10 do SWZ - plik w formacie XML, wygenerowany z narzedzia ESPD.xml xml 137.31 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 11 do SWZ - Wzór wniosku o płatność.xlsx xlsx 576.98 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
7. Materiał pomocniczy - załączniki w wersji edytowalnej.docx docx 236.23 2021-11-10 09:33:00 Postępowanie
9. Zmiana TSO i TZO.pdf pdf 51.24 2021-12-11 09:50:15 Publiczna wiadomość
8. Sprostowanie Ogłoszenia o zamówieniu przekazane do DUUE w dniu 09.12.2021 r..pdf pdf 70.48 2021-12-11 09:50:15 Publiczna wiadomość
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w DUUE w dniu 14.12.2021.pdf pdf 65.26 2021-12-14 11:54:14 Publiczna wiadomość
9. Wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 440.3 2022-01-03 09:10:21 Publiczna wiadomość
10. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE.pdf pdf 73.69 2022-01-03 09:10:21 Publiczna wiadomość
11. Zmiana TSO i TZO.pdf pdf 52.5 2022-01-08 17:03:32 Publiczna wiadomość
12. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 7.01.2022 r..pdf pdf 65.06 2022-01-08 17:03:32 Publiczna wiadomość
13. Zmiana TSO i TZO.pdf pdf 62.01 2022-02-21 11:45:12 Publiczna wiadomość
14. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE.pdf pdf 70.48 2022-02-21 11:45:12 Publiczna wiadomość
15. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 22.02.2022 r..pdf pdf 65.47 2022-02-22 09:49:41 Publiczna wiadomość
16. Zmiana TSO i TZO.pdf pdf 59 2022-03-10 13:55:59 Publiczna wiadomość
17. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE 08.03.2022 r..pdf pdf 70.47 2022-03-10 13:55:59 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w dniu 11.03.2022.pdf pdf 65.25 2022-03-11 12:11:55 Publiczna wiadomość
19. Zmiana treści SWZ_22.03.2022.pdf pdf 60.28 2022-03-24 12:59:37 Publiczna wiadomość
20. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE 22.03.2022 r..pdf pdf 70.47 2022-03-24 12:59:37 Publiczna wiadomość
21. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 25.03.2022 r..pdf pdf 65.26 2022-03-25 09:25:25 Publiczna wiadomość
22. Zmiana treści SWZ_14.04.2022.pdf pdf 54.81 2022-04-16 14:32:18 Publiczna wiadomość
23. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE 14.04.2022 r..pdf pdf 70.47 2022-04-16 14:32:18 Publiczna wiadomość
24. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 19.04.2022 r..pdf pdf 65.28 2022-04-20 09:49:12 Publiczna wiadomość
25. Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 672.37 2022-05-16 15:04:42 Publiczna wiadomość
25. Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 672.37 2022-05-16 15:07:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-17 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 038 360,00 zł, z czego:
1. na część 1 zamówienia kwotę: 2 046 840,00 zł,
2. na część 2 zamówienia kwotę: 1 991 520,00 zł.
2022-05-16 15:11 Departament Działań Delegowanych Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II nr 70, zwana w dalszej treści pisma „Zamawiającym”, działając zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 j.t.; dalej: „ustawa Pzp”) zawiadamia iż przedmiotowe postępowanie wszczęte i prowadzone na podstawie ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/S 218-574402 opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (dalej: Dz. U. UE.) – zostało unieważnione w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Uzasadnienie unieważnienia postępowania:

W dniu 13 maja 2022 r. o godz. 10:06 zostało przekazane do publikacji w Dz. U. UE. sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu w ramach przedmiotowego postępowania. Konieczność dokonania sprostowania ogłoszenia o zamówieniu związana była z obowiązkiem wprowadzenia zmian do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: SWZ) wynikających z orzeczenia KIO KIO 2827/21 oraz wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 25.01.2022 r. sygn. akt XXIII Zs 147/21, co wiązało się również z koniecznością wydłużenia terminu składania i otwarcia ofert.
W dniu 13 maja 2022 r. (piątek) o godzinie 16:54, wpłynęła informacja z Dz. U. UE. o odmowie publikacji sprostowania ogłoszenia. Powyższa informacja została odebrana w dniu 16 maja br. Mając na uwadze obowiązujący termin otwarcia ofert tj. 17 maja 2022 r., godz. 11:30 oraz przepis art. 137 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszczający publikację zmiany treści SWZ na swojej stronie internetowej najwcześniej po 48 godzinach od potwierdzenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej otrzymania sprostowania ogłoszenia, nie ma możliwości opublikowania na stronie zamawiającego informacji o zmianach przed upływem obowiązującego terminu otwarcia ofert (17.05.br.).
W związku z powyższym nie jest możliwe kontynuowanie przedmiotowego postępowania z uwagi na fakt, iż zgodnie z art. 255 pkt 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ otrzymana z Dz. U. UE odmowa publikacji sprostowania powoduje, że niemożliwe jest doprowadzenie do zgodności treści ogłoszenia o zamówieniu z treścią SWZ, a tym samym wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia. W wyniku opublikowania zmiany SWZ na stronie internetowej Zamawiającego przed dniem, w którym upływa termin składania i otwarcia ofert oraz przed terminem publikacji w Dz. U. UE. sprostowania ogłoszenia o zamówieniu określonym w art. 137 ust 5 ustawy Pzp, nastąpiłoby naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ustawy Pzp. Taka sytuacja mogłaby mieć wpływ na wynik postępowania, a w konsekwencji mogłoby dojść do unieważnienia umowy zgodnie z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp tj. gdy zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.

Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstaw unieważnienia postępowania przewidzianych w art. 255 pkt 6 ustawy PZP, a niniejsze unieważnienie dokonywane jest zgodnie z art. 256 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert określonego na gruncie tego postępowania.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że niezwłocznie, tj. najpóźniej do dnia 24 maja 2022 r. zostanie wszczęta kolejna procedura w celu wyłonienia Beneficjenta poddziałania 2.3 „Wsparcie dla szkolenia doradców” w ramach działania „Usługi doradcze, usługi z zakresu zarządzania gospodarstwem rolnym i usługi z zakresu zastępstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w celu kompleksowej organizacji i przeprowadzenia bezpłatnych szkoleń dla doradców w zakresie Racjonalnego gospodarowania wodą w rolnictwie i Wyzwań rolno-środowiskowo – klimatycznych w rolnictwie.

25. Informacja o uni [...].pdf

2022-05-16 15:04 Departament Działań Delegowanych 25. Informacja o unieważnieniu postępowania

25. Informacja o uni [...].pdf

2022-04-20 09:49 Departament Działań Delegowanych 24. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 19.04.2022 r.

24. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-04-16 14:32 Departament Działań Delegowanych 22. Zmiana treści SWZ_14.04.2022
23. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE 14.04.2022 r.

22. Zmiana treści SW [...].pdf

23. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-03-25 09:25 Departament Działań Delegowanych 21. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 25.03.2022 r.

21. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-03-24 12:59 Departament Działań Delegowanych 19. Zmiana treści SWZ_22.03.2022
20. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE 22.03.2022 r.

19. Zmiana treści SW [...].pdf

20. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-03-11 12:11 Departament Działań Delegowanych 17. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-03-10 13:55 Departament Działań Delegowanych 16. Zmiana TSO i TZO
17. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłane do Dz. Urz. UE 08.03.2022 r.

16. Zmiana TSO i TZO [...].pdf

17. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-02-22 09:49 Departament Działań Delegowanych 15. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 22.02.2022 r.

15. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-02-21 11:45 Departament Działań Delegowanych 13. Zmiana TSO i TZO
14. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu wysłana do Dz. Urz. UE

13. Zmiana TSO i TZO [...].pdf

14. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-01-08 17:03 Departament Działań Delegowanych 11. Zmiana TSO iTZO
12. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE 7.01.2022 r.

11. Zmiana TSO i TZO [...].pdf

12. Sprostowanie ogł [...].pdf

2022-01-03 09:10 Departament Działań Delegowanych 9. Wyjaśnienie treści SWZ
10. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz. Urz. UE

9. Wyjaśnienie treśc [...].pdf

10. Sprostowanie ogł [...].pdf

2021-12-14 11:54 Departament Działań Delegowanych Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w DUUE w dniu 14.12.2021 r.

Zmiana ogłoszenia o [...].pdf

2021-12-11 09:50 Departament Działań Delegowanych 8. Sprostowanie Ogłoszenia o zamówieniu przekazane do publikacji w Dz. U. U. E. w dniu 9.12.2021 r.
9. Zmiana SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą.

9. Zmiana TSO i TZO. [...].pdf

8. Sprostowanie Ogło [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 4111