Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2021 13:28:00 |
Składania : | 09-11-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-11-2021 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej 87 Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju. Łączna powierzchnia użytkowa: 75.102,23 m2. Windy ujęte w sumie ubezpieczenia.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do IWZ (opis przedmiotu), Klauzule brokerskie (Załącznik nr 3 do IWZ) oraz zestaw klauzul (Załącznik nr 4 do IWZ), wykaz mienia (Załącznik nr 5 do IWZ), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 6 do IWZ).
1.2.
W
przypadku stwierdzenia konieczności wykonania czynności
nie ujętych w IWZ
oraz
w załącznikach do IWZ,
a
niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je
uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2. Ogólne warunki zamówienia:
2.1. Wartości mienia zostaną uaktualnione po zawarciu umów ubezpieczenia wg wzoru umowy (Załącznika nr 6 do IWZ).
2.2. Przed złożeniem oferty, na życzenie Wykonawcy, Zamawiający w umówionym terminie umożliwi dokonanie oceny ryzyka. Jeśli Wykonawca po zapoznaniu się z przedmiotem ubezpieczenia złoży ofertę, uważa się, że zapoznał się z ryzykiem i zaakceptował jego stan.
2.3. Wszystkie określone warunki ubezpieczenia w tym klauzule, limity, sumy ubezpieczenia muszą zostać uwzględnione w wyliczaniu składki.
2.4. Ofertę należy złożyć na wszystkie Wspólnoty Mieszkaniowe.
2.5. Na każdą Wspólnotę Mieszkaniową zostanie zawarta odrębna umowa generalna ubezpieczenia (wg wzoru umowy – Załącznik nr 6 do IWZ); Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia na każdą Wspólnotę Mieszkaniową oddzielnie.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2024 r.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym:
4.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 29.10.2021 r. do godz 12:00.
4.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie platformy zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.
4.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.
5. Postać oferty:
5.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
5.2. Ofertę należy złożyć do dnia 04.11.2021 r. do godz 09:00.
5.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).
5.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem.
5.5. Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego dokumentu, które są istotne dla oceny tego czy Wykonawca bądź inny wystawca dokumentu chciał złożyć oświadczenie o treści wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i ostatniej jego stronie jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego wystawcy.
5.6. Kserokopie dokumentów winny być uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.
5.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.
5.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
5.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Otwarcie ofert:
6.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2021 r. o godz. 09:30 bez udziału Wykonawców.
6.2. Po otwarciu ofert Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie Platformy w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania informacje o cenach złożonych ofert za pierwszy okres składkowy, tj. od 01.01.2022r. do 31.12.2022 r.
2021-11-22 07:54 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu |
2021-11-10 13:30 | Agnieszka Wojtal-Popko | W załączeniu przesyłam zestawienie złożonych ofert. |
2021-11-04 12:57 | Agnieszka Wojtal-Popko |
W
załączeniu
przesyłam
odpowiedzi
na
pytania
oraz
modyfikację
treści
IWZ
wraz
z
załącznikami.
7. odpowiedzi i mody [...].pdf |
2021-11-02 13:10 | Agnieszka Wojtal-Popko | W załączeniu modyfikacja terminu składania oraz otwarcia ofert. |
Komunikaty