- Strona główna
- Postępowanie ID 524494
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZ_FIN/2021/Z/1 Usługa kompleksowej obsługi bankowej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Kur
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-10-21 13:39:00
-
Składania2021-10-21 13:50:49
-
Otwarcie ofert2021-10-29 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zaprasza do złożenia oferty na usługę kompleksowej obsługi bankowej.
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa kompleksowej obsługi bankowej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r
I. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Niniejsze postepowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129, ze zm.) i wynosi poniżej 130.000 zł.
II. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kulpoprzez Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiadał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. 2020 poz. 1896 ze zm.).
2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych
do oferty według formuły „spełnia - nie spełnia”.
Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną
dopuszczone do badania ofert i oceny. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie
wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. 2020 poz. 1896 ze zm.). W przypadku Banku państwowego, pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa Bankowego, w miejsce w/w dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
2. Certyfikat, polisę lub inny dokument potwierdzający aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu postępowania.
3. Formularz oferty (załącznik nr 1).
4. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załączone w treści zapytania ofertowego (załącznik nr
5. Podpisane oświadczenie dotyczące danych osobowych (załącznik nr 3).
Wymagane
dokumenty, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty.
Zamawiający może żądać od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Wymagane załączniki powinny być opatrzone podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim.
5. Wykonawca określi w ofercie (załącznik nr 1) cenę netto, wartość podatku VAT oraz całkowitą cenę brutto PLN (podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie wraz z podaniem miesięcznej kwoty opłaty.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
8. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany „Formularz oferty” (załącznik nr 1),
b) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2),
c) dokumenty wymagane w punkcie pn "Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu",
d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli dotyczy)
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
11. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.10.2021 r. do godz. 12.00.
2. Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Po złożeniu oferty, system zaszyfruje ofertę Wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert.
VII. Informacje o terminie i trybie otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.10.2021 r. o godz. 12:05 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.
2. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.pl.
3. W przypadku wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na stronie postepowania w zakładce „Komunikaty”
6. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
7. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postepowania w zakładce „Komunikaty”
VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały oferty nie odrzucone i nie przekraczające kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się ceną.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnił warunki udziału w postępowaniu a jego oferta jest ofertą najkorzystniejszą, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
IX. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
1. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o uzyskanej punktacji i wyborze oferty najkorzystniejszej.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest - do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Zamawiającego - w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze – projektu/-ów umowy/-ów uwzględniającego/-ych wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ww. postanowienia powinny być wyodrębnione (pogrubienie czcionki, inny kolor czcionki itp.) z treści projektu umowy w celu sprawnej weryfikacji przez Zamawiającego. Po akceptacji Zamawiającego strony zawrą umowę/-y według w/w wzoru/-ów.
3. Brak przedłożenia do akceptacji Zamawiającego projektu/-ów umowy/-ów o którym/-ych mowa w ust. 1 w określonym terminie traktowany będzie jako uchylenie się od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
X. Warunki odrzucenia ofert i unieważnienia postępowania
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia;
2) treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytanie ofertowego bez podania przyczyny.
3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
XI. Dodatkowe informacje
1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego, oraz wycofania Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny
Wszystkie informacje dot. zapytania ofertowego znajdują się w załączniku "Zapytanie Ofertowe"
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-21
13:50:49
|
Paweł Kur | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zdublowana publikacja |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?