Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WMiNI/PP-03/2021 Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, drukarek w podziale na części

Agnieszka Anucińska
Politechnika Warszawska Oddział: Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych
Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2021 12:20:00
Składania : 10-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 10-11-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 191.62 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
PP-03_Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 380.98 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1- Formularz ofertowy.docx docx 31.88 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Formularz ofertowy.docx docx 30.07 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 - Formularz ofertowy.docx docx 31.46 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy.docx docx 30.6 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.5 - Formularz ofertowy.docx docx 30.03 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.6 - Formularz ofertowy.docx docx 29.93 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.7 - Formularz ofertowy.docx docx 32.3 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.1 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 34.67 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.2 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 24.72 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.3 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 35.75 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.4 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 29.51 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.5 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 23.62 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.6 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 25.83 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.7 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 53.71 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Jednolity dokument.pdf pdf 81.02 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Jednolity dokument.xml xml 127.83 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Grupa kapitałowa.docx docx 38.35 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w ośw. art. 125.docx docx 37.26 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Projekt umowy.doc doc 103.5 2021-10-06 12:20:00 Postępowanie
Wyjaśnienia_zmiana treści SWZ_20.10.2021.pdf pdf 166.45 2021-10-20 13:40:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.2 - Formularz wymaganych warunków technicznych_zmiana 20.10.21.docx docx 24.86 2021-10-20 13:42:20 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia_zmiana treści SWZ_27.10.2021.pdf pdf 300.8 2021-10-27 12:18:33 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1- Formularz ofertowy_zmiana 27.10.2021.docx docx 31.68 2021-10-27 12:18:33 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.1 - Formularz wymaganych warunków technicznych_zmiana 27.10.21.docx docx 33.13 2021-10-27 12:18:33 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.2 - Formularz wymaganych warunków technicznych_zmiana 27.10.21.docx docx 24.99 2021-10-27 12:18:33 Publiczna wiadomość
WMiNI_PP-03_2021_Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 209.59 2021-11-10 15:04:43 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_5.pdf pdf 152.18 2021-11-22 15:27:56 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_2.pdf pdf 150.48 2021-11-25 15:47:32 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_1.pdf pdf 173.67 2021-11-30 13:44:35 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_3.pdf pdf 147.46 2021-11-30 13:44:35 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_4.pdf pdf 148.45 2021-11-30 13:44:35 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_6.pdf pdf 147.7 2021-11-30 13:44:35 Publiczna wiadomość
PP-03_Zawiadomienie o wyborze oferty_Część_7.pdf pdf 148.35 2021-11-30 13:44:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-30 13:44 Agnieszka Anucińska Zawiadomienie o wyborze oferty:
w Części 1;
w Części 3;
w Części 4;
w Części 6;
w Części 7

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

2021-11-25 15:47 Agnieszka Anucińska Zawiadomienie o wyborze oferty w Części 2

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

2021-11-22 15:27 Agnieszka Anucińska Zawiadomienie o wyborze oferty w Części 5

PP-03_Zawiadomienie [...].pdf

2021-11-10 15:04 Agnieszka Anucińska Informacja z otwarcia ofert

WMiNI_PP-03_2021_Inf [...].pdf

2021-11-10 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zamówienia wynosi:
Część 1: 87 105,98 zł brutto
Część 2: 50 559,25 zł brutto
Część 3: 20 966,50 zł brutto
Część 4: 7 298,00 zł brutto
Część 5: 6 000,00 zł brutto
Część 6: 8 161,79 zł brutto
Część 7: 98 906,23 zł brutto
2021-10-27 12:18 Agnieszka Anucińska Wyjaśnienia, zmiana treści SWZ

Wyjaśnienia_zmiana t [...].pdf

Załącznik nr 1.1- Fo [...].docx

Załącznik nr 2.1 - F [...].docx

Załącznik nr 2.2 - F [...].docx

2021-10-20 13:42 Agnieszka Anucińska Formularz wymaganych warunków technicznych znieniony dn.20.10.2021

Załącznik nr 2.2 - F [...].docx

2021-10-20 13:40 Agnieszka Anucińska Wyjaśnienia, zmiana treści SWZ

Wyjaśnienia_zmiana t [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1153