Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 21/WOG/D/Mund./21 Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników i żołnierzy, odzieży dla ratowników medycznych oraz specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE, będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).

Deadlines:
Published : 03-08-2021 16:21:00
Placing offers : 13-08-2021 10:00:00
Offers opening : 13-08-2021 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
21wog ogloszenie.pdf pdf 4170.37 2021-08-03 16:21:00 Proceeding
21wog.pdf pdf 7853.34 2021-08-03 16:21:00 Proceeding
21WOG.zip zip 14996.71 2021-08-03 16:21:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy po zmianach.docx docx 37.61 2021-08-04 09:16:16 Public message
ogloszenie o zmianie 05.08.pdf pdf 453.43 2021-08-05 13:41:44 Public message
zmiana swz 05.08.pdf pdf 626.63 2021-08-05 13:42:21 Public message
zal.5a opz.pdf pdf 4226.08 2021-08-05 13:43:57 Public message
opz zal.5b.pdf pdf 713.72 2021-08-05 13:43:57 Public message
21wog wyjasnienia swz.pdf pdf 1293.17 2021-08-11 09:43:08 Public message
swz 12.08 wyjasnienia.pdf pdf 879.53 2021-08-12 11:44:48 Public message
21 wog informacja.pdf pdf 929.68 2021-08-13 13:00:52 Public message
wybor zad.1.pdf pdf 548.4 2021-09-10 12:12:28 Public message
wybor zad.2.pdf pdf 527.9 2021-09-10 12:12:58 Public message
wybor zad.3.pdf pdf 480.77 2021-09-10 12:13:18 Public message

Announcements

2021-09-10 12:13 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 3

wybor zad.3.pdf

2021-09-10 12:12 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 2

wybor zad.2.pdf

2021-09-10 12:12 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1

wybor zad.1.pdf

2021-08-13 13:00 Wioletta Jabłońska Informacja z otwarcia ofert

21 wog informacja.pd [...].pdf

2021-08-13 10:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto: zadanie nr 1 - 188.863,74 zł, zadanie nr 2 - 37.203,59 zł, zadanie nr 3 - 32.998,66 zł.
2021-08-12 11:44 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o wyjaśnieniu treści SWZ

swz 12.08 wyjasnieni [...].pdf

2021-08-11 09:43 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o wyjaśnieniu treści SWZ

21wog wyjasnienia sw [...].pdf

2021-08-05 13:43 Wioletta Jabłońska Zał. 5a i 5b OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

zal.5a opz.pdf

opz zal.5b.pdf

2021-08-05 13:42 Wioletta Jabłońska Wyjaśnienia i zmiana SWZ

zmiana swz 05.08.pdf

2021-08-05 13:41 Wioletta Jabłońska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogloszenie o zmianie [...].pdf

2021-08-04 09:16 Wioletta Jabłońska Formularz cenowy po zmianach z dnia 04.08.2021r.

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

2021-08-04 09:14 Wioletta Jabłońska Zamawiający zamieszcza formularz oferty po zmianach z dnia 04.08.2021r. ujednolicając nazwy kolumn w tabelach.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1035