Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PP/83/2021 Przegląd, konserwacja, naprawa oraz usuwanie awarii bram automatycznych znajdujących się na terenie siedziby KPEC Sp. z o. o. w Bydgoszczy oraz oddziałów terenowych Spółki

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 13:17:00
Składania : 06-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 06-08-2021 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

KPEC Sp. z o.o. zaprasza Wykonawców do składania ofert w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania:

Przegląd, konserwacja, naprawa oraz usuwanie awarii bram automatycznych znajdujących się na terenie siedziby KPEC Sp. z o. o. w Bydgoszczy oraz oddziałów terenowych Spółki

Szczegółowy opis przedmiotu oraz pozostałe dokumenty przetargowe znajdują się w Załącznikach do postępowania.


Kryterium wyboru oferty jest cena.

Ofertę można złożyć poprzez platformę lub w wersji pisemnej do dnia 06.08.2021 r. do godz. 10:00.

Adres dostarczenia oferty w wersji pisemnej: ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz z dopiskiem: 

Przegląd, konserwacja, naprawa oraz usuwanie awarii bram automatycznych znajdujących się na terenie siedziby KPEC Sp. z o. o. w Bydgoszczy oraz oddziałów terenowych Spółki


Oferty złożone lub dostarczone do siedziby Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Prosimy o złożenie oferty z wykorzystaniem "Załącznika nr 2 do SWZ- Formularza oferty".


Zastrzegamy, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub wysyłając wiadomość na adres: zamowienia.publiczne@kpec.bydgoszcz.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest przekazanie informacji o wyborze oferty Wykonawcy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2021-07-27 SIWZ bramy.doc doc 131.5 2021-07-27 13:17:00 Postępowanie
Zał.nr 2 wzór umowy bramy KPEC w16.07.2021.docx docx 46.49 2021-07-27 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Formularza oferty Oświadczenie.doc doc 32 2021-07-27 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ -Formularz oferty w16.07.2021.doc doc 42.5 2021-07-27 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - wykaz bram.docx docx 18.71 2021-07-27 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy Kalkulacja kosztów napraw.docx docx 18.42 2021-07-27 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularza oferty informacja o wiedzy i doświadczeniu.docx docx 17.56 2021-07-27 13:17:03 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy - Protokół naprawy.docx docx 16.1 2021-07-27 13:17:07 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy - Protokół wykonania usługi konserwacja.docx docx 19.47 2021-07-27 13:17:11 Postępowanie
2021-08-13 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 123.13 2021-08-13 11:20:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-13 11:20 Agata Budzyńska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty znajduje się w załączniku:

2021-08-13 Zawiadomi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd, konserwacja, naprawa oraz usuwanie awarii bram automatycznych znajdujących się na terenie siedziby KPEC Sp. z o. o. w Bydgoszczy oraz oddziałów terenowych Spółki Oferta Wykonawcy wg wzoru z Załącznika nr 2 do OPiW - Formularza oferty 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wiedza i doświadczenie - Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego Oświadczenia oraz Załącznika nr 2 - Informacja na temat wiedzy i doświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien załączyć polisę OC (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Aktualny odpis z właściwego rejestru - Wykonawca winien załączyć Aktualny odpis z właściwego rejestru (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 401