Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-PN.003.2021-COVID19 Zakup 10 sztuk ambulansów wraz z wyposażeniem w ramach Projektu pn.: „Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronawirusa COVID-19 w województwie wielkopolskim”

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2021 12:11:00
Składania : 27-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 27-08-2021 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie JEDZ edytowalne WZÓR.docx docx 41.25 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik 2.1 Oświadczenie Wykonawcy art. 125 ust. 1.docx docx 629.32 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz oferty WZÓR.docx docx 638.47 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 JEDZ espd-request (2).xml xml 135.77 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Oświadczenie art. 108 ust. 1 pkt. 5 WZÓR.docx docx 627.16 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 187.05 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 1917.95 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 OPZ Ambulans drogowy.pdf pdf 864.81 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 OPZ Nosze główne z transporterem.pdf pdf 463.15 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 OPZ Defibrylator.pdf pdf 475.06 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 OPZ Ssak elektryczny.pdf pdf 460.25 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.5 OPZ Respirator.pdf pdf 537.32 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.6 OPZ Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.pdf pdf 466.42 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.2 Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1672.48 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.1 Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).pdf pdf 1167.93 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.2 Projektowane Postanowienia Umowy PPU.pdf pdf 1118.33 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 Formularz parametrów oferowanych Ambulans.docx docx 662.55 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.2 Formularz parametrów oferowanych Nosze główne z transporterem.docx docx 631.36 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.3 Formularz parametrów oferowanych Defibrylator.docx docx 630.84 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.4 Formularz parametrów oferowanych Ssak elektryczny.docx docx 629.79 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.5 Formularz parametrów oferowanych Respirator.docx docx 630.25 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.6 Formularz parametrów oferowanych Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.docx docx 630.97 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 RODO.pdf pdf 547.1 2021-07-26 12:11:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 72.34 2021-08-20 13:29:39 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) AKTUALNY.pdf pdf 1563.99 2021-08-20 13:29:39 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 OPZ Ambulans drogowy AKTUALNY.pdf pdf 866.71 2021-08-20 13:29:39 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 Formularz parametrów oferowanych Ambulans AKTUALNY.docx docx 662.85 2021-08-20 13:29:39 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 72.34 2021-08-20 13:19:51 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 477.42 2021-08-20 13:19:51 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 1469.45 2021-08-20 13:20:59 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zamówieniu - sprostowanie.pdf pdf 67.69 2021-08-23 14:36:53 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 489.14 2021-08-27 10:09:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 570.92 2021-08-27 13:18:52 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Część nr 1 Ambulans drogowy.pdf pdf 480.12 2021-08-27 13:30:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 2,5 Komunikat publiczny.pdf pdf 817.57 2021-10-13 11:24:11 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 3,6 Komunikat publiczny.pdf pdf 718.34 2021-10-13 12:59:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej - Część nr 6.pdf pdf 577.78 2021-10-22 11:31:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 6 czynność powtórzona komunikat publiczny.pdf pdf 713.53 2021-10-22 12:34:39 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 4 komunikat publiczny.pdf pdf 712.79 2021-10-29 11:44:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-29 11:44 Robert Judek Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Dotyczy: Część nr 4 Przenośny ssak elektryczny (10 szt.).

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-22 12:34 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie:
a) Część nr 6 Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej (10 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-22 11:31 Robert Judek ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ (Część nr 6). Zamawiający, działając na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia czynność oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dokonanej w dniu 13 października 2021 roku oraz zawiadamia o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert dla części nr. 6 – Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-13 12:59 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY. Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie:
a) Część nr 3 Defibrylator (10 szt.);
b) Część nr 6 Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej (10 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-13 11:24 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie:
a) Część nr 2 Nosze główne, transporter noszy (10 szt.);
b) Część nr 5 Respirator transportowy (10 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-27 13:30 Robert Judek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania – część nr 1 Ambulans drogowy

Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego – art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych pn.: „Zakup 10 sztuk ambulansów w ramach Projektu pn.: „Inwestycje
w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronawirusa COVID-19 w województwie wielkopolskim”.

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-27 13:18 Robert Judek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - załącznik.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-27 10:09 Robert Judek Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4 838 000,00 PLN netto (słownie: cztery miliony osiemset trzydzieści osiem tysięcy złotych). Kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na poszczególne części zamówienia przedstawia załącznik.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-08-23 14:36 Robert Judek Informuję, że w dniu dzisiejszym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu sprostowanie - 2021/S 162-426782.

Ogłoszenie o zamówie [...].pdf

2021-08-20 13:20 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 135 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia poniżej treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2021-08-20 13:19 Robert Judek Zamawiający informuje, że w związku z zmianą terminu składania i otwarcia ofert w dniu 18.08.2021 roku przekazał do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji. Zgodnie z art. 137 ust. 5 w przypadku gdy zamawiający nie został powiadomiony o publikacji w terminie 48 godzin od potwierdzenia przez Urzędu Publikacji Unii Europejskiej udostępnia zmiany treści SWZ na stronie prowadzonego postępowania.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Informacja o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1437