Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

Dariusz Błędowski
Uniwersytet Łódzki Department: Dział Zakupów
Deadlines:
Published : 08-07-2021 12:00:00
Placing offers : 16-07-2021 14:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


w imieniu Uniwersytetu Łódzkiego informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie art. 2 ust.1 pkt 1, w związku z art. 30 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), które ma celu uzyskanie ofert na dostawę wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.


Warunki realizacji zamówienia, formularz ofertowy, arkusz cenowy, projekt umowy stanowią załączniki do postępowania.


Wykonawca zobowiązany jest załączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy oraz arkusza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy - wymagane podpisy i pieczęcie osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.


Zamówienie zostało podzielone na 2 części (pakiety od nr 1 do nr 2)


Wykonawca składając ofertę załącza tylko te części (pakiety) arkusza cenowego - Załącznika nr 2 do umowy, które są przez niego zaoferowane.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogólne warunki zamówienia.pdf pdf 232.79 2021-07-08 12:00:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do umowy, plik edytowalny.doc doc 66 2021-07-08 12:00:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do umowy. pdf.pdf pdf 157.98 2021-07-08 12:00:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do umowy, wersja edytowalna.docx docx 300.93 2021-07-08 12:00:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do umowy.pdf.pdf pdf 218.23 2021-07-08 12:00:00 Proceeding
Projekt umowy.pdf pdf 221.61 2021-07-08 12:00:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 216.08 2021-07-16 14:45:58 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofert.pdf pdf 207.4 2021-07-23 09:01:22 Public message

Announcements

2021-07-23 09:01 Dariusz Błędowski Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszych ofert.

Dariusz Błędowski
Dział Zakupów UŁ

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-16 14:45 Dariusz Błędowski Zamawiający w załączeniu przekazuje informację z otwarcia ofert.

Dariusz Błędowski
Dział Zakupów UŁ

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wyposażenie meblowe zgodnie z arkuszem cenowym (pakiet nr 1) stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Całkowita wartość brutto z arkusza cenowego (pakiet nr 1) - załącznik nr 2 do umowy. 1 pc. - (0)
2 Wyposażenie meblowe zgodnie z arkuszem cenowym (pakiet nr 2) stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Całkowita wartosc brutto z arkusza cenowego (pakiet nr 2) - załącznik nr 2 do umowy 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury Vat oraz wystawionej przez Wykonawcę po bezusterkowym protokolarnym odbiorze całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 28 dni od daty zawarcia umowy (0)
4 Pozostałe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia, montażu, oczyszczenia i przygotowania wyposażenia do użytkowania, koszty uzgodnienia kolorystyki: po stronie wykonawcy. (0)
5 Gwarancja - 48 miesięcy, liczonej od momentu protokolarnego odbioru przez Zamawiającego. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 597