Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

Dariusz Błędowski
Uniwersytet Łódzki Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 08-07-2021 12:00:00
Składania : 16-07-2021 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


w imieniu Uniwersytetu Łódzkiego informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie art. 2 ust.1 pkt 1, w związku z art. 30 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), które ma celu uzyskanie ofert na dostawę wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.


Warunki realizacji zamówienia, formularz ofertowy, arkusz cenowy, projekt umowy stanowią załączniki do postępowania.


Wykonawca zobowiązany jest załączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy oraz arkusza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy - wymagane podpisy i pieczęcie osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.


Zamówienie zostało podzielone na 2 części (pakiety od nr 1 do nr 2)


Wykonawca składając ofertę załącza tylko te części (pakiety) arkusza cenowego - Załącznika nr 2 do umowy, które są przez niego zaoferowane.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogólne warunki zamówienia.pdf pdf 232.79 2021-07-08 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy, plik edytowalny.doc doc 66 2021-07-08 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy. pdf.pdf pdf 157.98 2021-07-08 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy, wersja edytowalna.docx docx 300.93 2021-07-08 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy.pdf.pdf pdf 218.23 2021-07-08 12:00:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 221.61 2021-07-08 12:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 216.08 2021-07-16 14:45:58 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofert.pdf pdf 207.4 2021-07-23 09:01:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-23 09:01 Dariusz Błędowski Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszych ofert.

Dariusz Błędowski
Dział Zakupów UŁ

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-16 14:45 Dariusz Błędowski Zamawiający w załączeniu przekazuje informację z otwarcia ofert.

Dariusz Błędowski
Dział Zakupów UŁ

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wyposażenie meblowe zgodnie z arkuszem cenowym (pakiet nr 1) stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Całkowita wartość brutto z arkusza cenowego (pakiet nr 1) - załącznik nr 2 do umowy. 1 szt. - (0)
2 Wyposażenie meblowe zgodnie z arkuszem cenowym (pakiet nr 2) stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Całkowita wartosc brutto z arkusza cenowego (pakiet nr 2) - załącznik nr 2 do umowy 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury Vat oraz wystawionej przez Wykonawcę po bezusterkowym protokolarnym odbiorze całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 28 dni od daty zawarcia umowy (0)
4 Pozostałe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia, montażu, oczyszczenia i przygotowania wyposażenia do użytkowania, koszty uzgodnienia kolorystyki: po stronie wykonawcy. (0)
5 Gwarancja - 48 miesięcy, liczonej od momentu protokolarnego odbioru przez Zamawiającego. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596